بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پیدا شده؟!

این همه از نیمه گمشده میگن ، کسی تا حالا تونسته پیداش کنه ؟
نمونه ای سراغ دارید که مثلا 10 سال گذشته باشه و هنوز همدیگه را نیمۀ پیدا شده عزیزم صدا کنند ؟
نهایت زندگیِ خوبِ آدما به یه همراهی مسالمت آمیز و توام با احترام و عادت به هم ختم خواهد شد، توقعی بیش از این هم نداشته باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
منم شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 20:24

هر چی به زندگی مردم نگاه میکنم انگار رابطه زناشویی پر شده از جنگ قدرت و تقلب عاطفی ..
بهراااد چرا مردم نمیتونن مث دو مرغ عاشق پیش هم بشینن از هم لذت ببرن همش دعوا سر چیزای الکی همش من من من ها اصلا نمیخام عروسی کنم

مشکل اینجاست هرکسی اشکالاتِ و تغییرات طرف دیگه رو میبینه...نمیبینه خودشم مشکل داره یا به نسبت اوایل تغییر کرده !

منم شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 16:36

بهراد دو روز بهش فرصت دادم دیگه بسشه خیلیم دلش بخاد اصلا مننننن ناراحتش کرده باشم والااااا ایییش مردا هم دیگه خیلی خاله زنک شدن نمیشه بهشون گفت بالای چشت ابروعه والاااا البته دور از جون تو نه شما
خاس خودش بیاد نخاست راه باز جاده دراز چیزی ک زیاده ادم

انتخاب هم با شما و همینطور با ایشون هست...کاری که حس بهتری به هر دو میده رو انجام بدید.

منم چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 18:38 http://khastehazadama.blogfa.com/

چشم :)

دختر خوب...موفق باشی

منم دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:40

بهراد اگر مردی ،مردونگیشو با ی شوخی زیر سوال برده باشیم چیکار باید کنیم ک از قهر و ناراحتی دست بکشه ؟

سوال مبهم نمیتونه جواب شفاف داشته باشه...کلا توصیه میکنم بهش زمان بده !

فاضله دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 07:58 http://1000-va2harf.blogsky.com

عزیزم رو میگن
ولی منطق هم تو
رابطه دخیل است

ممنون از نظرتون فاضله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد