بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: بلاگ دره !

گاهی که وقت دارم دنبال وبلاگ با محتوی جدید میگردم ، خیلی وقتا به صفحاتی میرسم که تاریخشون مربوط به چند سال پیش هست و دیگه بروز نشدن ، حتما بهشون برخوردین ، یه جورایی متاسف میشم ! آخرین نوشته را که میخونم ، اکثرا" حس ناامیدی توشون هست، توقع دارن وقتی یه چیزی مینویسن مثل این کنسرتها مردم هجوم بیارن و جیغ و کف و ... ، آخه نوشته :امروز برف و باران بود و سوز سرما مثل تنهایی من نعره میکشید ! یه پست دیگش هم این بود که چرا برا پستهای من ، نظر نمیذارین آدمهای ... (صدای بوق برای کلمه بی ادبی!)  ، علتش هم بیشتر به این برمیگرده که مخاطبین محترم نظر کم گذاشتن،این از اون آدمایی که میخواد با پس گردنی کاربرا را وادار به نظر گذاشتن بکنه.

بلاگهایی هستن که عشق نظرن ، یکی آمده زیر آخرین پست وبلاگش ، تبلیغ داروهای مردانه و زنانه و افزایش نمیدونم چی چی گذاشته یا یه متن کپی شده که : پستت واقعا زیبا بود و منو تحت تاثیر قرار داد ، به بلاگ من سر بزن ، حالا مطلب پست در رابطه با ناراحتی گوارشی بچش بوده ، نظر اونو تایید کرده ، که آمار نظرهاش بالا بره.

یا یکی یه آهنگ رو دوست داره ، هر کی میره تو بلاگش باید بزور اون آهنگ را گوش کنه ، حالا تصور کن یه مخاطب نصف شبی که همه خوابن  با احتیاط میاد چند تا وبلاگ بخونه ، یدفعه موزیک لود میکشه و اگه صدای اسپیکر هم بالا باشه که دیگه هیچی .

مجردها هم دنیایی برای خودشون دارن ، دخترای کم سن با بلاگهای صورتی و پر افکت ، جوری صفحه را شلوغ کردن که آدم حرکت ماوس را هم رو تصویر گم میکنه ، دخترای نرسیده به دم بخت با دماغ سربالا و فعلا همه مردا بدن و ازدواج چیه ، من هیچوقت شوهر نمیکنم ، بلاگهای دخترای یکم گذشته از دم بخت هم جالبه ، یجورایی  ما هم هستیم توی پستاشون هست ، به زبون بی زبونی به مخاطبین مجرد پیام میدن پس کجائین  :گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من. آنچه البته به جائی نرسد فریاد است. آقایان هم که دیگه مجرد و متاهل ندارن ، کلا یکی با اسم نویسنده خانم ببینن که تب کرده ، همه براش تو نظرات غش میکنن، کاری هم به پیر و جوان و لاغر و چاقش ندارن ! آخه نمیدونی که پشت اون وبلاگ کی نشسته ؟! شاید جای مادربزرگت باشه .

وبلاگهای متاهلین هم جالبه ، پر از تضاده ، روزایی که خوبن از هم تعریف میکنن و همو بالا میبرن و روزهایی که دعوا کردن هم کاملا مشخصه از اون بالا طرفو محکم میکوبن زمین ! خانمهای متاهل یه روز میگن عشق من اینجور کرد ، دلبرم اونجور کرد، واسم فلان چیزو خرید ، عشق ما کلا تو دنیا منحصر به ماست فقط ، بقیه عشقای دنیا دروغه و از این حرفا ، یه روز که یا هورموناشون بهم خورده یا درگیری پیش آمده ، میگن،  به اینم میگن شوهر ،  پررو شده، خونه پدرم راحت بودم، مگه آقا بالا سر میخواستم  ، میدونم باهاش چکار کنم ، همش تقصیر اون مادرشه ، بهش یاد میده بیاد منو اذیت کنه (گاهی هم میگن خواهرش !)

یه وبلاگ جالب هم دیدم که 2 نویسنده عاشق داشت و ظاهرا هر دو مدیر بلاگ بودن و هنوز با هم ازدواج هم نکردن، این برای آن پست میذاشت و قوربون صدقش میرفت و اون یکی متقابلا ، تا اینجاش خوبه ولی به این فکر میکردم اگه بهم برسن و ازدواج کنن ، باز پسوردشون مشترک خواهد بود؟ یا هر کی یواشکی میره برا خودش یه وبلاگ میزنه؟!

دور و ور وبلاگهای دستور اشپزی هم نرین ، باور کنین از قصد غذاهایی که خودشون درست کردن و مواد حروم کردن رو میذارن تحت عنوان های قشنگ ، سوفله ایتالیایی ، شوت بولار سوئدی ، استیک آبدار با سس چغندر و ... ، بعدا هم کلی به سادگیتون میخندن که گولشون را خوردین ، ضمنا" خطر این هم هست که با آقای خونه بعد از خوردن اون غذا ها درگیر بشین.

بعضی آقایون مشکوک هم هستن که توی وبلاگ همش در حال نصیحت این و اون هستن (مثل همین وبلاگ بلاگر !) معلوم نیست جریانشون چیه ، اصلا این چیزایی که میگن را خودشون انجام میدن که واسه همه دارن نسخه میپیچن  ، میان یه چیزایی مینویسن که انجام دادنشون کار آدمیزاد نیست ، یه هرکول لازم داره که از عهده توصیه ها و مشاوره هاشون بربیاد.

البته نگذریم از کاربرایی هم که بی نام و نشان میان و آنچه ته دلشون هست را نسبت به نویسنده وبلاگ خالی میکنن و جوری مینویسن که دشمن قدار هم نمیتونه اون کلمات را بعنوان نظر استفاده کنه ،  چون معمولا مجرم به محل ارتکاب جرم برمیگرده ،جهت رد گم کنی ، یه بار هم  با نام و نشانی و آدرس بلاگشون میان ، جوری خوب مینویسن و از پستت تعریف و تمجید میکنن که آدم فکر میکنه اگه یه طرفدار و دوست واقعی داشته باشه همینه !

نظرات 9 + ارسال نظر
. شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 01:37

ای وااای پس اون نظراتی ک گاهی برات مینوشتمو بوی سوختگیِ بعضیا رو حس میکردم، راست بووود؟! :))
ولی خودمونیما بوی سوختن مردا جالب ناکه :)))
ولی خیالت راحت باشه از بین اون کسایی ک با نظراتشون سوزوندنت من ک وبلاگ ندام *_-

خوشحالم که با این تصورات خوش هستید (لبخند)

دختر غریبه پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 15:44

مشکوک ؟؟؟
موارد مشکوک کدوم بود !!!

مطلب طنز ، پاسخهای طنز هم میطلبه ، جدی نگفتم

دختر غریبه پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 00:52 http://strangergirl66.blogfa.com

دارم فکر میکنم من از کدوم دسته ام!!!
نظر شما چی میتونه باشه؟ :)

موارد مشکوک ! (لبخند)

ارمغان سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 23:47 http://As20.blogfa.com

هووف من جزو هیچکدوم نبودم! فکر کنم جزو اون دسته ای هستم که وبلاگ میزنن ذهنشون رو تخلیه میکنن بعد قیمه هارو میریزن تو ماست ها دیگه روشون نمیشه آدرس وبلاگشون رو بدن جایی. درشو تخته میکنن میرن یه وبلاگ دیگه

خودشناسی شما ،جای تحسین داره

زیبا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 21:28 http://Manvaeshgh.blogfa.com

اون قسمت متاهل هاش کاملا با من همخوانی داره
وقتی هم مجرد بودم از اون وبلاگ صورتی ها که موس توش گم میشه داشتم

خوبه تونستی خودتو پیدا کنی !
لطفا به تیلو تیلو هم کمک کن .

بارون سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 15:00

نه دیگه میدونو دادیم دست خوبا یه وقت کارتن خواب نشن!!
بعله ما اینقدر خوبیم

بارون سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 14:50


اینطور که از شواهد پیداست از همه خجسته تر هم اونایی هستن که خودشون بلاگ ندارن اما عشق وبلاگ خوندنن!

به اینا میگن بلاگ به دوشان ، خوب برین برا خودتون یه وبلاگ بزنید ، از کارتن خوابی مجازی که بهتره ! (لبخند)

امیر سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:33 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود.
این خودش میتونه موضوع یه تحقیق خوب باشه.
مرسی

موفق باشی

تیلوتیلو سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:28 https://meslehichkass.blogsky.com/


عالی بود
من جزو کدوم دسته بندی حساب میشم
هی چند بار بالا پایین کردم ببینم کدوم هستم نفهمیدم

بعدا بی نام و نشان میام تو وبلاگت بهت میگم !(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد