بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنهان کردن حس!


از دید من احساس محض اشتباهه ، چون مرد هستم ، ولی اگر کسی  را دوست دارید پنهانش نکنید، شاید او منتظر علامت و نشانه ای از طرف شماست !

نظرات 9 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 07:47 http://shakibajoon90.blogfa.com

اه دخترک را که نگو...جزو جیره های دایم است بغلش ....برای هردویمان...
گاهی اظهار می کند مامان سهم بغل موندها ... بغلم نکردی......

چون خودم مرد هستم این را میگم ، وجود دختر برای پدر و مادر از نظر محبت و مهر ، نعمت بزرگیست که امیدوارم نصیب همه شود.
ممنون از حضور و انتقال حسی بسیار زیبا

حدیث یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 00:32 http://parvazbaghalam.blogfa.com/

خیلی موافقم. سالهای اخیر، اینو آگاهانه تمرین کردم و خیلی موثر و مُسری بوده.

سپاس از حضور و نظر شما

ونوس شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 11:58 http://shakibajoon90.blogfa.com

چقدرسخت .. من دلم میخواست سرشاراز گفتن دوستت دارم میشدم
اقا بغل لازم شدم....

تا آنجایی که میدانم دختر گلی داری که بدون نگرانی میتوانی ساعتها به او بگویی دوستت دارم و پاسخ مناسب بگیری و بغل پر مهر مادری هم نصیبش شود.
ممنون از حضور و نظر پر احساستان

ستاره شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 10:51

توسن جان به نظر من هرگز و هرگز و هرگز نباید به مردی گفت که دوستت دارم میشه در رفتارمون نشونش بدیم اما گفتن با کلمات..... به نظرم مردها اصلا ظرفیت شنیدنش رو ندارن....
گویا روابط پایدارتره وقتی که طرف مقابل همیشه در خلا دونستنش باقی بمونه.....
اما درست زمانی که بیان بشه..... متاسفانه چیدمان پازل رابطه کامل میشه و اون وقت......!!!

از دید من وقتی انسان درست و با ظرفیت پیدا بشه ، شروع کننده ابراز احساس هم باشی ، مشکلی نخواهد بود ، با کسی باش که او هم درست به اندازه شما ، بودن در این رابطه را بخواهد.
سپاس از حضور و ابراز تجربه خوبتون

Me شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 08:51 http://meafteryou.blogfa.com

سلام امیدوارم ک حال دلت عالی باشه!

ممنونم از حضورت توی وبلاگم

ممنون از نظر خوب و حضور شما

دختر غریبه شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 00:27

من نمیتونم احساسم رو مخفی کنم و بیان میکنم ...
اما
حالا بیان کنیم و طرف مقابل منطقی به احساس نگاه کنه چی ؟

به تعادل میرسید !
سپاس از حضور و نظر شما

بارون جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 22:19

به نظرتون گوش شنوایی هم هست؟
گفتنش عالیه، اما برای خواستن های دو طرفه.
بهتره گفتن احساسی که هست و دوستت دارم های خالصانه و صادقانه و از ته دل رو به یکی بگیم که مثل آهوی گریز پا فراری نشه.


+ همیشه هم صرفا احساس محض حاکم نیست، به هر حال ما آدمها، هم احساس داریم هم منطق و در هر موضوعی هر دوتاش حضور دارن، فقط در بعضی از اشخاص ممکنه درصد احساس خیلی بیشتر باشه و در بعضی منطق،
وقتی یه نفر رو دوست داری قطعا منطق هم در این دوست داشتن جا داره، شده حتی یک درصد، درسته که تعادل نیست اما در هر صورت احساس صرف هم نیست مخصوصا وقتی سنی از آدم میگذره.

پیش آمده که هر دو طرف از ابراز حشسشون به هم امتناع کردن و چیزی که میتونست یه شروع خوب باشه ، از بین رفته !
منظورم از این نوشته این بود ، اینکه زن یا مرد باشید (خصوصا خانمها) از دیدمن اشکالی نداره که نظر حسی خودشون را مطرح کنند ، شاید مخاطب بخودش جسارت طرح این موضوع را نده و همه چیز شروع نشده تموم بشه !
سپاس از نظر و حضورتون

ع ع و ز جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 22:18 http://Makhlooghekhoda.blogfa.com

بین مخاطبان بلاگفا و بلاگ اسکای فرق نزارین لطفا ...
الان یعنی خانم ها باید احساسشون رو بگن یا آقایون ؟؟؟

معمولا روال اینه که آقایون مطرح کنند ، ولی از نظر من گاهی پیش میاد که دو نفر به همدیگه حسی پیدا کردند و میتونه شروع یک رابطه با پایه منطق و در ادامه احساس خوب باشه ولی آقا بخودش جسارت مطرح کردن این موضوع را نمیده ، از دید من اشکالی نداره ، خانمها هم حس درونیشون را حتی قبل از آن آقا بگن و اجازه بدن رابطه شکل بگیره ، در یک پست قدیمی نوشته بودم که حتی خانمها میتونن بهمراه خانواده به خواستگاری آقایون برن !
سپاس از نظر شما و متوجه فرق گذاری نشدم !

maryam جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 21:37 http://maryamts.blogfa.com

به جنسیت شما چه ربطی داره این مسئله؟

آقایان بیشر از احساس داشتن ، منطق دارند و قادر به کنترال آن هستند.
ممنون از حضور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد