بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

جهیزیه !

قسمتی از عرفِ ماست و معمولا خانواده های بیشتر سنتی حتی از وقتی دختر کوچک است شروع به خرید یا آماده سازی بعضی لوازم و وسایل برای روز ازدواج فرزندشان میکنند.

از دیدِ من بعد ازدواج  زندگی اسمش مشترکِ ، نمیشه یکی با سلیقه خودش یه چیزایی تهیه کنه و اونو به طرفِ دیگه تحمیل کنه !

توصیه میکنم خانواده دختر صبر کنند تا وقتی قضیه جدی شد خودِ عروس و داماد با هم برای خرید جهیزیه برن و لذت خرید مشترک را هم داشته باشند و سلیقه هر دو هم تامین بشه ، نگران تورم هم نباشید ، آن هم راه حل داره !


نظرات 4 + ارسال نظر
.. چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:56

تا حدودی موافقم
ولی واسه بعضی مردا وقتی خانوما زیادی حساس باشن از حوصلشون خارجه
من واسه یه مبلمان علاوه بر اینکه کل شهر رو گشتم به تولیدی های اطراف شهر هم سر زدم تا وسیله ای پیدا کنم که باسلیقه و رنگ بندی که در نظر دارم جور باشه
فکر میکنم همسر اگه یه مورد رو با من میومد بقیشو میگفت هر چی خودت خواستی بگیر بیار دست از سر من بردار.

اول نظرش با نظر شما تا حدودی یکی بود ولی بعدا که متوجه حساسیت زیادی من شد بیشتر خدا رو شکر میکنه که جهیزیه رو با خانوادم گرفته بودم الانم موردی پیش بیاد ترجیح میده خودم برم بگردم تا همراهی کنه

اینجور که شما خرید میکنید ، همسرِ گرامی حق داشته ! (لبخند)
ولی در کل بعضی از خرید ها که مربوط به چند سال قبل میشن ممکنه از مد بیفتند ، بهترِ اول دامادش پیدا بشه ، بعد جهیزیه خریداری بشه !
ممنون از انتقال تجربتون

scammer doll سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 13:00

برادر و من خانومش اینکارو کردن
باهم خرید کردن و جالب اینه برادر من بیشتر ذوق خرید لوازم خونه داشت
بعضی از مردها هم براشون مهم نیست چه ظرفی یا لوازمی خریداری میشه

برای بعضی هم خیلی مهمه ،
ممنون از نظر شما

سارا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 12:41 http://15azar59.blogsky.com

این مورد سلیقه توی جهیزیه انقدرا هم برای اقایون مهم نیست مگر اینکه اون اقا خیلی حساس باشه چون وقتی هم با اقایون میرن خرید میگن هر چی خودت دوست داری یا اینکه فرقی نمیکنه یه بشقابه دیگه یه یخچاله دیگه حالا ابی باشه یا زرد چه فرقی میکنه مهم کاراییشه بخاطر همین خانمها خودشون تصمیم میگیرن ضمن اینکه اون خرید مشترک و سلیقه مشترک وقتی معنا پیدا میکنه که دختر و پسر هر دو بخوان پول بزارن و چیزی تهیه کنن مثلا یه فرش با هم میخوان بخرن که پولشو مشترک میدن و چیزای دیگه

ضمن احترام به نظر شما ، موافق نیستم !
آقایان هم سلیقه خودشون را دارند و میخوان توی اون خونه زندگی کنند ، ضمنا خریدِ مشترک لذت داره، حتی یه خرید سوپری !
سپاس از نظرتون

lili سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 12:29

سلام
درسته. ولی خریدن همه لوازم موقع ازدواج هم سخته یه سری چیزارو که تاثیری توی زیبایی و دکوراسیون نداره میشه تهیه کرد ولی لوازم درشت و دکوری را منم موافقم که خود عروس وداماد بخرند. ولی راه حل تورم چیه؟

سلام مجدد
لوازم درشت مثل لباسشویی؟ یخچال؟ ممکنه چیزی که به دکور اون خونه بیاد نقره ای باشه ! و سفید جالب نشه یا برعکس !
راه حلش کمی فکر کردنه ، چون 5 شنبه ای هستید میدونم به نتیجه میرسید!
سپاس از همراهی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد