بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قصد ازدواج داری؟

عید هم که نزدیکه ، پسری یا دختر؟  این همه وقتتونو تو این وبلاگ ها و فضای مجازی میگذرونید ، تو خیلی از وبلاگها میبینم پسر یا دختری به زبان بی زبانی داره میگه قصد ازدواج داره ، خب میتونید تو یه پست مشخصاتتون را بنویسید ، سن، افکار ، اخلاق ، آرزوها ، مشخصات ظاهری ، تحصیلات ، شهر ، خانواده ، اطلاعات کلی (بدون عکس) و بگید میخواهید با آقا یا خانمی با این مشخصات ازدواج کنید(مشخصات داماد یا عروسِ آینده) ، در آخر پست هم شماره تلفن پدرِ محترم یا بزرگ خانواده را  را بذارید ، کسی جدی باشه زنگ میزنه  ، خیلی از وبلاگها را دیدم با انگیزه پیدا کردن زوج و درآمدن از تنهایی بوجود آمدن و از محتوی نوشته ها میشه اینو متوجه شد ،  ولی حاشیه میرن ! چه اشکالی داره؟ خب بجای حاشیه ،  یدفعه برین سر اصل مطلب ! قصد ازدواج داشتن که خجالت نداره ، خیلی هم خوب و پسندیده هست !

میبایست در نظر داشته باشید ، لزوما همه با نیتی که موردِ نظرِ شماست بهتون نزدیک نمیشن و توصیه میکنم اینگونه روابط حتما با نظارت و اطلاع خانواده باشد.

البته من قصدی ندارم ، دورِ منو خط بکشید ! (لبخند)

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 23:43 http://girlbad1370m.blogfa.com/

خوب هرکسی ازیه زاویه ودیدی به قضیه نگاه میکنه قطعا ازطرف یکی دوس داشته بشی شیرین وقشنگ اماخوب دوس داشتناالان تاریخ انقضاشون زودتموم میشه

اعتقادی ندارم اصولا ، تا حالا به کسی اینو نگفتم و اگر هم کسی بهم گفته ازش دور شدم ، نه میخوام بشنوم نه بگم !

نرگس چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 23:29 http://girlbad1370m.blogfa.com/

ازدواج ازدیدمن ترسناک یه چیز مسخرست دوس داشتناالان کجاو دوس داشتنا اون زماناکه شنیدم کجا

اتفاقا از دید من ازدواجی موفق ترِ که درصد دوست داشتنش به نسبت منطق متعادل باشه !

خورشید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:01

نه... من یه قهوه چی میشناختم که مشاور بود. و بعدا معلوم شد ژن خرخاکی هم داره توی تنش :))
یه لحظه اشتباه شد. و دلم میخواست گازتون بگیرم. ولی الان امن و امانه!

حالت خوبه؟ (لبخند)

خورشید چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:51

احیانا شما مشاور خانواده این؟ یهو مشاور خانواده ای نشین که قهوه چی هم هست...

نه ، فقط تجربه های مردانه خودم یا دیگرانی را که دیدم میگم ، اتفاقا رشته ای که خواندم کاملا تجربی و و متفاوت از بحث مشاوره است !
ضمن احترام به نظرِ شما ، من اینطور فکر نمیکنم
الان شما دارین میگین قهوه چی بودن اشکال داره؟ و اگر تجربه ای داشته باشه نمیتونه در اختیار دیگران بذاره؟ اتفاقا فکر میکنم با ارتباط زیادی که با مردم داره ، تجربه های خوبی میبایست داشته باشن !
البته یجورایی قهوه چی هم هستم ، هر روز حداقل 2 بار رو میخورم ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

scammer doll چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:01

این لقب رو دوست دارم چون خودم انتخابش نکردم
وگرنه من honest doll ام

واو ! این لقب را گرفتید؟ پس همینجور بمونید !

چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:59

اصلن اصلا هم معوم نیست که شما قصد ازدواج داری!!!
نه از این عکس استایل و لباسهای مورد علاقه تون برای خانمها و نه از اینکه بالای ۹۵ درصد حجم وبلاگتون درمورد روابط آقایون و خانمهاست!
اصلا معلوم نیست اصصصصلا

واقعا ندارم ! حرفامو ساده میگم ، شاید بخاطر اینه که اینجور فکر میکنید !

scammer doll چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:48

یک عدد اسکمر دال بدون شوهر

شاید بخاطر Scammer بودنتونه !
اگر Honest Doll بشید ، شاید یه اتفاقاتی بیفته ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:10

از این پستایی بود ک ادمو میبری لب اسمشو یادم نمیاد تشنه برمیگردونی
لب چی بود (توسن در حال فکر )
بنظرم ورژن جدید باید نصب کنم توسن دیگ جواب نمیده

لب دریا؟ لب رودخونه؟ لب جاده؟ لب کارون ؟ (لبخند)

scammer doll چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:13

با اجازه بزرگترررررهااااا
.
.
.
بله

خب ، مبارک باشه ، فقط یه مسئله میمونه ،اول بگید اصلا شما آقا هستید یا خانم ؟(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد