بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سس سیر !

برای اولین بار درست کردم ، عالی شده بود ، یکی از خوشمزه ترین سس هایی که تا حالا خورده بودم و بسیار ساده درست میشه ، مایونز 3 قاشق غذا خوری ، سیر له شده 3 عدد ، نصف آب  لیمو شیرازی ، خوب بهم بزنید ،بذارید نیم ساعت بمونه ،  واو نمیدونستم به این راحتی درست میشه و چه طعمی داشت ، عالی بود !

امشب شنتسل مرغ دارم ، با این سس عالی میشه ، بازم درست میکنم !

نظرات 12 + ارسال نظر
من شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 01:48 http://me2020.blogsky.com

برام سوال پیش اومد چرا آبلیموی شیرازی؟
فلسفه خاصی پشتشه آیا؟

بله ، فلسفه عمیقی پشتش نهفته است ، ما یه همنشین محترم شیرازی داریم که به احترام ایشون من از لیمو شیرازی استفاده میکنم ، چون ایشون حساسیت خاصی به استفاده از محصولات شیراز دارند و اگر از لیموی جای دیگه استفاده کنم ممکنه علاوه بر لیمو خودم هم به 2 قسمت ... ! (لبخند)
کلا با لیمو شیرازی راحتم من ، با یه بار فشار دادنش میزان کافی آبلیمو میگیرم و از طعمش خوشم میاد ، متعادل تر از لیمو های کوچیک هست.

scammer doll شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 00:44

منظورم ۳ قاشق مایونز بود ... اونم سس مایونزه دیگه
ما داریم سس مایونز رو تبدیل به سس من دراوردی خودمون میکنیم
حواستون نیستااااا

لبخندِ بیشتر !
شما حواستون جمع هست کافیه !

scammer doll شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 00:43

آوووو
راستی


عه وا یادم رفت چی میخواستم بنویسم!!!

لبخند

scammer doll شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 00:40

سه قاشق سس.دو قاشق ماست. نمک و فلفل به مقدار لازم ...سرکه و ابلیمو هم بستگی داره چه میزان ترشی دوست داشته باشین

فردا درست کنید نتیجه را اعلام فرمایید
با تشکر
اسکمر داله آشپز

حالتون خوبه؟ سه قاشق سس؟
خب سس داشتم که دیگه درست کردنش چیه؟(لبخند)

scammer doll شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 00:34

من خودم تو سس، ماست و سرکه و ابلیمو و نمک و فلفل سیاه و قرمز میزنم ...
بعد هم میزنم بعد میریزم رو سالاد میخورم
گاهی سبزی هم خورد میکنم توش ...
اینم شما امتحان کنین ... عاشقش میشین

ممنون ، امتحان میکنم ، عاشق را قول نمیدم البته !
اصولا نمیشم !

scammer doll شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 00:06

ماست هم فشارمو میندازه
یه چیز دیگه پلیز

اصولا شما سس نخوری بهترِ فکر کنم !

scammer doll جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 22:33

روغن زیتون هم ندونست. بالزامیک هم نه
به چیز دیگه پلیز

ماست ! (لبخند)

scammer doll جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:24

از سیر بدم میاد
یه سس دیگه پلیز

سرکه بالزامیک را با مایونز هم قاطی کردم و خوب شده.
میتونید جعفری و ریحون خرد شده را با روغن زیتون و کمی سرکه و نمک و پودر فلفل سیاه و کمی مایونزمخلوط کنید ، برای سالاد خوب میشه.

Mahya جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 21:23 http://Bluemahya.blogsky.com

منم بعد از خوندن این مطلب مطابق حرف شما درست کردم ولی با کوکو سیب زمینی بود و خوب شد:)

خوشحالم که خوب شد

توسن جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:44

خیلی مشخص بود ک هنوز چیزی نخوردم

بله !

توسن جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:34

چقد خبیثی تو اییییششششش اصلا خباثت ازت میباره
میگن زندگی زیباست
ولی کجاش
نمیدونم
کنار بلاگر ک همش زجره خخ

یه جورایی میپذیرم ، اگر میخواهید ارامش داشته باشید ، توصیه میکنم غذا بخورید و بعد بیایین به وبلاگ بلاگر سر بزنید !

توسن جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 20:29

اووووووه هارتم شکست

این هارتی که با یه سس سیر و 2 تا تیکه شنتسل بشکنه همون بهتر که بشکنه ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد