بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یه نوازش ساده !

گاهی کاری که یه نوازش ساده ، یه حرف محبت آمیز ، یه نگاه گرم ، حس گفتن یه دوست دارم معمولی و ... میتونه بکنه و آرامشی که بهتون بده را  یه کارتِ بانکی پر از پول و یه مرکز خرید شیک هم میتونه بهتون بده ! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
خوناو شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:30

خب پست شما بود و به رسم ادب اجازه گرفتم

عقیده دارم یه نوشته ، یه نقاشی ، یک آهنگی که ساخته میشه ...وقتی از ذهن خالقِ اون خارج میشه ، هویت مستقل پیدا میکنه ، حتی من نوشته هایی از خودم دارم که ازشون انتقاد کردم و زیرشون نظر گذاشتم !
میبینم که متقاضی برای هر دوشون با هم داره زیاد میشه ، میبایست در نوشتن اینجور پستها احتیاط بیشتری بکنم ! (لبخند)

خوناو شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:26 http://khonav.blogfa.com

نمیشه دوتاشونو داشته باشیم؟ انتخاب از بین این دو واقعا سخته

چرا از من اجازه میگیرید؟ من نه کسی را قراره مورد محبت قرار بدم ، نه کارت بانکیمو بهش بدم !(لبخند)

من شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 01:46 http://me2020.blogsky.com

انتظار داشتم آخرش با نمیتونه بهتون بده نمونه ولی خب شمائین دیگه

برای همینه میگم اجازه بدین آدمها جملشونو تموم کنند بعد قضاوت کنید، شاید درست در همون کلمه آخر مفهوم کلی جمله تغییر کنه ! (لبخند)

scammer doll شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 00:05

هر دو خوبه
حالا اولی هم نباشه مشکلی نیست
دومی لطفا
انقدر خرید نرفتم ارامش ندارم

ممنون از انتخاب سختِ شما !

نرگس جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 23:56 http://girlbad1370m.blogfa.com/

اولی

به انتخابتون احترام میذارم .

توسن جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 23:36

دومی بیشتر میتونه
الانم خیلی وقته خرید نرفتم خیلی میچسبه خخ
واقعا چرا همچی اینترنتی شده انگار هیچ لذتی نداره خرید توش اما بیرون رفتن خیلی حال میده
اینجا بین نارنجی و قرمزه باز من میترسم برم تهران ک سیاهه چرا میری بیرون

همین دیگه اونجا رنگاش دخترونس، اعلام کردن سمت شما تا یه مدت دیگه صورتی میشه ، اینجا رنگاش مردونست ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد