بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

گواهینامه ایزو برای زندگیِ خوب !

خیلی ها تصور میکنند گواهینامه ایزو مثل استاندارد کالا به محصول تعلق میگیره ،در صورتی که  ایزو بیشتر روی منابع انسانی و نحوه مدیریت اون تاکید داره ، حرفِ کلیش هم اینه ، مدیریت یه مجموعه درست و استاندارد باشه و از نیروهای متخصص و آموزش دیده و تجهیزات مناسب استفاده کنه ، قطعا محصول خروجی هم با کیفیت خواهد شد !

از دیدِ من ، بحث زندگی هم خارج از این مسئله نیست ، اینکه زندگی هم به مدیری نیاز داره که بتونه با کمک شریکِ زندگیش و منابعی که در اختیار داره، یه خروجی با کیفیت به اسم زندگی خوب داشته باشه!

قطعا یه مدیرِ خوب به یه مشاور و همراه خوب هم نیاز داره و به حرفاش توجه میکنه و آن مسیری را انتخاب خواهد کرد که بهترین نتیجه ازش گرفته بشه.

اجازه بدین مدیر زندگی کارشو بکنه ، تو کارش اختلال بوجود نیارید ، در کنارش باشید و کمکش کنید ، اگر با هم باشید و توانتون را در یک سمت و سو قرار بدین ،  قطعا ایزوی زندگیِ خوب ، به شما هم تعلق میگیره !

نظرات 4 + ارسال نظر
شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:16

اجازه بدین مدیر زندگی کارشو بکنه ، تو کارش اختلال بوجود نیارید ، در کنارش باشید و کمکش کنید ،


منظورتون از این جمله خانم خونه ست یا مرد خونه؟!خب معلومه منظورتون زن که نیست
یعنی از بلاگر بعیده مدیر زندگی رو زن ببینهبنابراین من کار خودمو راحت کردم و گفتم مرد

-------------------------------------------------------------------
مطمئنید یه پست دیگه تو یه وبلاگ دیگه نبوده؟

مطمعنی تو فضای وبلاگ خودت سیر میکنی بلاگر!؟جمله من کاملا در فضای نوشته ت بود ولی انگار شما تو فضاییکه باب میلت نباشه خودتو به اون راه میزنی
عیب نداره
ولی بازم تاکید میکنم به خودت انقدرخلاف نگو
حتی با حالت شوخی!چون دیگه واقعیتارو نمیبینی.اینکه با شوخی طعنه دار میای میگی مطمعنی پست اینجارو خوندی درصورتیکه خودتم خوب میدونی قضیه چیه و من از چی میگم فقط خلاف گویی خودت به خودت رو میرسونه
اگرم بگی که نه واقعا متوجه نشدی که منظورم چی بوده نشان از کم هوشی بلاگره که اینو نه من نه هیچکدوم از مخاطبینت باور ندارن چون از بلاگر بعید و دوره
پس به خودت لطفا خلاف نگو
چه شوخی چه جدی چه طعنه آمیز چه مستقیم!

لطفا پاسخ خانم Scammer را بخوانید .
ضمنا من از طنز خوشم میاد ، دیگران هم میتوانند توی نظرات مطلب طنز در رابطه با من بنویسند ، اگر پاسخ من باعث رنجش شما شد پوزش میخوام ، سبک نوشتنم اینجورِ.
به توصیه شما فکر ، توجه و قطعا عمل میکنم، من هم با شما هم عقیده هستم .
سپاس از شما و حضورتون

بارون شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:06

پست باکلاسی بود یا من اینطور فکر کردم..؟

اصولا 5 شنبه ایها در هر مورد باکلاسن ! (لبخند)

scammer doll شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:42

من میدونم همه مردها اینطور نیستن که مدیریت خوبی داشته باشن ولی خوشبحال اونایی که مردی تو زندگیشون هست که مدیریت خوبی برای زن و زندگیش داره

مگه چی میشه مدیریت دست مرد باشه؟ ...البته نه دست هر مردی ... ولی خب مردی که میدونیم این قابلیت رو داره چرا خودمو نسپریم بهش!
مطمئنا همچین مردی نمیخواد به زن و زندگیش ضرری برسه و مردی که مدیریت خوبی داره قطعا این درک رو داره که با مشورت با زنش تونسته مدیریت خوبی کنه
مردهایی با مدیریت خوب قطعا میدونن زندگی مشترک یعنی چی!

من خودم دوست دارم مدیریت زندگیم دست مرد باشه و راحت باشم ...

از نظرِ من زندگی جدا از روابط عاطفی ، تقریبا یک مجموعه منطقی هست و اگر در کل با مدیریت آقایان موافق هستم علتش اینه نگاهشون به مسائل منطقی تر از نگاه لطیف و احساسی یک خانم هست و زندگی واقعی بیشتر اینو میطلبه ، قطعا این حرف ها برای مردی هست که به فکر زندگی و خانواده است نه برای هر مردی !
عقیده دارم اشتباه کردن قسمتی از زندگی ماست و همونطور که تعداد اشتباهات آقایون در برخورد با مسائل حسی بیشتر از خانهاست ، اشتباه خانمها هم در برخورد با مسائل منطقی شاید بیشتر باشه ، حتما هم درصدی از خانمها هستند که زندگی را بهتر اداره میکنند و میتونن آنها مدیریت را بعهده بگیرند، ولی همان زنهای مدیر زندگی هم با توجه به روح زنانه و ظریفشون کار سختی در پیش رو دارند و شاید اگر مردِ زندگیشون مورد اعتمادشون بود و توانشو داشت ، ترجیح میدادند او با مسائل خشک و منطقی زندگی درگیر بشه تا خودشون .
سپاس از نظر شما

شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:06

حالا اگه اون مدیر خوب نباشه و اتفاقا پدر مشاور و همراه خوب و محصول خروجی رو هم دربیاره چی!؟ما کم ندیدیم از این مدیران نالایق!
خطای شما اینه که فکر میکنی مردا بی خطا هستن و زنها پر از خطا!تاوقتیکه این دید رو دارید هرگز اون مشاور و همراه خوب رو کنار خودتون نخواهید دید

بعضی ازمردها خیلی وقت ها با تصمیمات نسنجیده شون اون مشاور و همراه خوب رو هم به فنا میکشونن.
عاقلانه نیست که اینطور جنسیتی به زندگی فقط نگاه بشه!عاقلانه و منطقی اینه که به ظرفیتهای هردو طرف واقع بینانه نگاه کنی نه از روی احساس و از روی جنسیت.شاید یه مشاور خوب ودلسوز راهنمایی کنه اما یه مدیر نالایق ظرفیت ها و فرصتها رو دونه به دونه بسوزونه خب اینجا اصلا به صلاح نیست که صددرصد مدیریت رو به این مدیر نالایق سپرد.یا طغیان رخ میده یا جدایی

من هر چی توی پستی که نوشتم گشتم ، کلمه مرد پیدا نکردم !
مطمئنید یه پست دیگه تو یه وبلاگ دیگه نبوده؟
فرضا منظورِ من مرد بوده ، من از مدیر خوب نوشتم ، اگر خوب نباشه که اون زندگی به همان جایی ختم خواهد شد که شما نوشتید.
سپاس از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد