بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شنبه ایها و چیپس پارتی !

از اینجا دارم میبینم که شنبه ایها مقدار متنابهی چیپس بهمراه تعداد زیادی ماستِ موسیر دارن توزیع میکنن ! یعنی بعد جمعه ایهای پاستیل خور و 4 شنبه ایهای پفک خور چشممون به شنبه ایهای چیپس خور روشن !

دارن این آهنگ رو گوش میکنن ، باز آهنگشون قشنگه ! آخه میشه همش چیپس با ماستِ موسیرخورد و باز به زندگی  ادامه داد؟

نظرات 1 + ارسال نظر
bahareh شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 20:39 http://baharehzemestani1373.blogfa.com

نوشته ات احتیاج به زیرنویس داره چرا هیچی نفهمیدم من

چون پی گیرِ نوشته ها نبودی ، میگم هر آدمی به یه روزی علاقه داره ، مثلا من 5 شنبه ای هستم ، و یه عده هم روزهای دیگه ، داستانش یکم مفصل هستش ، توصیه میکنم پستهای 5 شنبه های گذشته را بخوانید.
چند شنبه ای هستید شما؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد