بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پوست لیمو را دور نریزید!

پوست لیموهای بزرگ (سبز یا زرد) را میتونید بخورید ! بعد اینکه آبشو گرفتین ، پوستشو گاز بزنید و بخورید ، مثل پوست پرتقال تلخ نیست و میشه خوردش ، اگر بدونید چه فوایدی داره ، اینکارو میکنید !

پوست لیمو چند برابر آبلیمو ویتامین خصوصا ویتامین C داره ،برای قند، چربی و فشار خون خوبه ، یه مقدار باعث کاهش وزن میشه ، کلسیمش برای استخوان خصوصا توی خانمها خوبه ، حاوی مواد ضد سرطانه و ضد لکه های پوستیه و برای کبد و تصفیه خون خوبه ، خلاصه پوستشو بخورید و اصلا دور نریزید ، اگه مثل بلاگر نمیتونید بخورید(من آبشو که میگیرم ، همینجور گاز میزنم و میخورم پوستشو) ، رندش کنید و توی غذا یا چای بریزید ، یا وقتی نیمرو درست میکنید ، اول پوست لیمو رو رنده کنید و توی روغن کمی تفت(بهمراه پودر فلفل سیاه ، زردچوبه و نمک) بدید و بعد تخم مرغ را روش بشکنید ، من خوشم میاد.


شام یا افطار امشب بلاگر

نظرات 8 + ارسال نظر
دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 01:22

منم نظر سارا رو دارم در مورد وبلاگتون

ممنون از شما

توسن یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:56

واقعا برات شرمسارم
ب خودت بیا
یادت رفته بود امروز چن شنبه بوده
واقعا جای تاسف داره
متخصص تغذیه از هاروارد یادش بره امروز چن شنبش
اصلا رگ غیرتمو پاره کردی

میگم بری شام بخوری هم خوبه ها !

توسن یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:39

خونه خودته بفرما ماشین خوته بفرما پولای خودته بفرماااااا کللللل کلللل خخخخ

حالت خوبه؟

توسن یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:37

هعییییییی سوتیاااا و جیغیااا بیاااان وسطط هعییییی
موقع غذا بفرمااااا از اون دورا داد میزنیم اصغر اغاا بفرماا اصغررررر بفرما خخخخ
جوووونننننممممممم هعععععییییییییب

ممنون منم خوبم ، قیمه ها رو با ماستها قاطی کنم یعنی؟ (لبخند)

توسن یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:33

بلاگر متخصص تغذیه از دانشگاه هاروارد ۱۸ ساله از تهران

هاروارد نه !

سارا یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 21:00 http://15azar59.blogsky.com

بعضی جملات و حتی کلمه هایی که توی پست هاتون هست نشان دهنده عمیق بودن احترام شما نسبت به مخاطبینتون هست و این خیلی با ارزشه
جمله ای مثل این : شام یا افطار بلاگر
خوشحالم که بلاگ خوبی رو میخونم و در لیست مخاطبینم دارم

سپاس از شما و همراهیتون

Sra یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:56

اینقد استیکر گذاشته بودم، هیچ کدوم نیومده بله بله
نوش جان

ممنون از شما

Sra یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:35

من خیلی وقتها لیمو رو با پوست تکه تکه میکنم و میخورم

کارِ خوبی میکنید ، مطمئن هستم پوستتون خوبه ، من همیشه بعد اینکه آب لیمو (شیرازی یا زرد) را میگیرم ، پوستشو میخورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد