بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عشق را به نامم کن!

دوست داشتن و عشق  از دیدِ بعضی از خانمها :  خونه رو ، ماشین رو ، همه چیز و به نامم کن و اینجور به من ثابت کن دوسم داری !

فردا ی روزگار ، هورمون ها یا مشکلات یا هر چیزِ دیگه ای باعث شد که اختلافی بینِ شما بوجود بیاد، بهش نمیگی از خونه من برو بیرون؟ میتونی تو اوج عصبانیت از قدرتی که دستته استفاده نادرست نکنی؟  لطفا اگر در موقعیتش نیستید با ذهنیت الانتون به این سوال جواب ندین !

توصیه به آقایان ، اگر این کار را هم میکنید در حد تعادل باشه !

نظرات 2 + ارسال نظر
مائده سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:48

اتفاقا خیلی از مردها این حرف رو راحت تر از اون چیزی که فکر میکنید میگن.شما چقد مردارو خوب و بدون عیب میبینین!!!اصلا اینطور نیست

نوشتم معمولا این کار را نمیکنند ! من راجب مردها نوشتم ، بعضی که اینکار را میکنند آنچنان هم مرد نیستند !
ممنون از نظر شما

ladan دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:31

برعکسش چی ؟ اتفاق نمی افته ؟

آقایان معمولا این کارو نمیکنند که به همسرشون بگند از خونه من برو بیرون !
ولی هر چیزی در حد تعادل ! اینکارم را بکنند توصیه من نصف نصف هست ، نه هر آنچه هست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد