بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پیتزای نون تست !

برای اولین بار دارم این پیتزا را درست میکنم ، تا دقایقی  دیگه نتیجه را بهتون اطلاع میدم ، بهمراه فیلم !

نون تست سه نان + پنیر موزارلا + سوسیس+فلفل قرمز و زرد دلمه ، روش هم یه ورق پنیر گودا

نتیجه این پیتزای خاص بلاگر را تا سه ربع دیگه متوجه میشید !

فیلم 1 پیتزای نون تست بلاگر (اولین بار)

فیلم 2 پیتزای نون تست بلاگر

فیلم 3 پیتزای نون تست بلاگر

فیلم 4 پیتزای نون تست بلاگر

نهایی


https://s18.picofile.com/file/8433362484/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B1%DB%B1_%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B6%DB%B4%DB%B0.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:23

طفلک‌مهمونا ، دلم سوخت براشون
قورمه سبزی رو تنها تنها میخوری ، اونوقت :/

مهمون ها بدونن قرمه سبزی دارم با زور هم که شده میخوان بیان به من سر بزنن ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 22:49

بنظرم بعضی از این غذاهای اختراعیتو روی مهمونا امتحان میکنی

اگه اینکارو بکنم که افتخار دادم بهشون ! (لبخند)

توسن سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 22:18

اوووهههه پسر چ دلبرههههه
ششمام قلبی شد
منم درست میکنم

آره طعمش هم خیلی خوب شده بود ، منم بازم درست میکنم

scammer doll سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 21:35

واو
چه میکنه بلاگر
چرا ۶ تا؟
نکنه پنج تاش برای منه؟

واقعا همینو بگو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد