بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهار جمعه بلاگر

جاده چالوس نشد و به سمت شمال بسته بود و ترافیک زیادی هم بود ، مجبور شدم برگردم خونه و یه غذای حاضری درست کنم برای ناهار ، دلم خیلی جاده میخواست و متاسفانه نشد !

دانلود ناهار همراه با افسردگی بلاگر ، همیشه که نمیشه غذای خوب خورد.

نظرات 3 + ارسال نظر
- جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 22:41


خوشحالم که اینقدر شاد هستید !

scammer doll جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:21

آه ما گرفت که راه بسته بوده
بله

سپاس از شما و آهتون !

- جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 17:38

گفته بودن که جاده ها رو میبندن !
کوچه بلاگر اینا چه خبر؟ :) اومدن بارون رو میگم

هوا عالی ، حالِ دل عالی ، بلاگر عالی ، همه چیز خوب و خوش ، شادتر از امروز ندیده بودم ، باور کنید !
ممنون که هستی ، یه خواهش دارم ، لطفا یکم الکی بخند ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد