بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام امشب بلاگر !

یعنی اینکه هر شب میاین ببینید شام بلاگر چیه ، عرقِ شرم به پیشانی شما نمیشینه ؟ عوض این حرفا یه بار شام درست کنید واسم بیارید ، خودم میام و میگیرم  !

در هر حال ببینید شام امشب بلاگر را  ، ای همنشین های ... !


 واقعا که غر میزنید کار خونه زیاده؟ آشپزی سخته؟  وقتی 2 تا غذا با هم درست میکنم و اصلا هم سخت نیست ، چرا غر میزنید؟

آقایون محترم ، دستور هر غذایی را خواستید ، حتی سخت ترینشو، فسنجون ، قورمه سبزی ، زرشک پلو با مرغ و ...، بهتون میدم با خوشمزه ترین طعم ، نهایت نیم ساعت ، بقیش رو گاز فقط جا میفته !

فقط این فیلم رو ببینید و از خجالت ... !


پاستا با قارچ عالی شده بود ، اگه درست نکنید از دستتون رفته !

فیلم نهایی شام امشب

نظرات 5 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 08:53 http://shakibajoon90.blogfa.com

خدایی راست میگه ...شب خونه مرتب می کنم .فقط دلم می خوادبیایید ببینیدازسرکار که بر می گردم ... خونه من کجاست وبازار شام کجا .. همونجاست ..هیش نگران نباشین ..
ودقیقا تنهایی سرویس دادن می کاهد ازعمر ادم .. انهم بدون قدر شناسی ...

برای خانمی که کار میکنه سخته ، خصوصا اگه بچه ای هم باشه ، ولی کسی که فقط خانه داری میکنه ، نه اینجور نیست ،از دید من قدر شناسی از هر دو سو میبایستی باشه.
سپاس از همراهیتون

بارون یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 23:41

لوبیا پلوووو..
بالاخره درست کردین.. آفرین
لطفا اگه میشه و حدسم درست بود تصویر نهایی هم بزارین..

دقیقا مواد لوبیا پلو هست ، اتفاقا لوبیا خرد شده و آماده تو فریزر دارم، ولی شاید همینجوری با برنج بخورم.
معلومه لوبیا پلو خیلی دوست دارید !

من یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 23:19

سلام...
نوش جان.

سلام
ممنون از شما

یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:40

بازم به خودت دوست داری خلاف بگی بلاگر!
خب معلومه همه کارا یک نفره خیلیییی راحته،
دیگه کسیکه تک وتنها تو یه خونه باشه و از کار خونه و اشپزی بناله واقعا حیفه نونه و حتما مشکل روحی چیزی داره شک نکن.

وقتی یک نفری و کسی نیست که تو تمیز کنی اون بهم بزنه و روی اعصابت باشه مگه آدم مرض داره آه و ناله کنه!وجود دونفر و شاید با بچه که دیگه خیلی سخته حتما کمک مرد رو میطلبه.حتما رفتار سالم مرد رو میطلبه.
چیزیکه زن رو خسته میکنه قدر نشناسی بعضی از مردهاست.
من اگه تنها باشم هم کار بیرون میکنم بی هیچ دغدعه ای هم کارایی که الان بی هیچ قدرشناسی ای دارم انجام میدم هم با لذت انجام میدم برای خودم.
تورو خدا نیا اینجا از حماسه های تنهاییت بگو
تنهایی که آدمو به چالش نمیکشونه
بلاگر مجددا ازت میخوام که به خودت انقد خلاف نگی!
حالا بیای بگی آدم تنها باشه و انقد مسئولیتش کم باشه و نتونه اینجور شاد باشه و لذت ببره یه چیزی!نه اینکه بیای فضای بی مسئولیت و بی چالش آنچنان ِمجردی رو با فضای با مسئولیت و پر چالش متاهلی مقایسه کنی!

من جرائت و جسارت قضاوت ندونسته ها را بخودم نمیدم !
ولی ممنون از همراهیتون و وقتی که گذاشتید.

مژگان یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:31

من تهرانم مسابقه میدیم من برات غذا میارم تو هم هر غذا درست کردی ببینیم کی برنده میشه

من حرفی ندارم ، قبول میکنم !
قورمه سبزی بلاگر ، همه چیزو نابود میکنه !
ضمنا تو نه شما !
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد