بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فمنیستی؟

برداشتتون از این کلمه چیه؟ یعنی حقِ شما توی زندگی بیشتر از مردِ زندگیتونه؟ این که میشه دیکتاتوری زنانه و زن سالاری ، نه فمنیستی !

پس منظورتون دقیقا چیه؟ حقتون از بین نره ؟ پس حق او چی؟ میخوای مساوی باشی؟ خب اینو از اول واضح و شفاف بگو ! بگو من هم مثل شما حق طلاق میخوام ، توی قانون این قضیه پیش بینی شده ، میتونی وکالت طلاق را در عقد نامه قید کنی ، میگی حق تحصیل و کار میخوام ، خب اینم میتونی موقع عقد بعنوان شرایط ضمن عقد قید کنی ، میگی حضانت بچه ها رو میخوام ، اینم میشه که شامل بشه و همسر آینده شما هم امضا کنه !

این نشد که اولش هیچی نمیگی  ، بعد که کار از کار گذشت میای میگی حق من پایمال شده و ندیده گرفته میشه  و از این حرفا !

خب همون اول هر چی میخوای بگو ، اگر طرف دیگه ماجرا پذیرفت که ادامه میدی ، نپذیرفت رهاش کن ، باور کنید در این عصر و دوران کسی نمیتونه شما را بدزده و بزور عقدتون کنه !

از دید من فمنیست بودن اگر به مفهوم اینه که به زن بودن شما احترام گذاشته بشه ،  خیلی هم خوبه ، ولی این بده که اولش سکوت کنی و خواسته هاتو نگی و نگران این باشی که اگر بگی طرف بکشه کنار ، بعد که قدرتی دستت آمد(مهریه و بچه و ...) ، پرچمی را بالا ببری و بگی من میخوام حق برابر داشته باشم !

تکلیفتون را از اول مشخص کنید یا بعدا مدعی نباشید.

نظرات 16 + ارسال نظر
wwwredman دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 23:35 http://wwwredman.blogfa.com

اها داداش قضیه از این قراره که شوهر کم پیدا میشه برای همین خانم ها سعی می کنند تا جای ممکن کسی رو نپرونن برای همین اولش با کمترین چیزها هم موافقت میکنن بعدش که کار از کار گذشت میگن ما برابری میخواهیم ( در مواردی دیده شده که با مهریه بالا تحدید کردن )

منهم همین نظر را دارم و منظور از این پست هم همین بود.
ممنون از حضورتون

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 23:10

بلاگر ی توصیه مجانی از طرف من
منو بچسب مث من دیگ گیرت نمیاداااا
ببین کی گفتم

از اینکه مثل شما پیدا نمیشه بحثی نیست ولی من چسب نیستم !
توصیه مجانی بود ولی عمل بهش اصلا مجانی نیست ! (لبخند)
سپاس از شما و همراهیتون

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 23:09

جدی .؟؟..
پس بیا بگیرمت بریم سر خونه زندگیمون دیگعععع
مگ نمیبینی اوضارو

توی اون یکی پست داری شب عروسیتون را بهمراه قورمه سبزی و پیاز و سیر ترشی برگزار میکنی ، اینجا میگی بگیرمت؟ (لبخند)

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 22:38

عععع خودت گفتی برو شوهر کن ک

ببین خواستگار خوب یا نیمه خوب هم داشتی شوهر کن ، کلاس نذار که میخوام ادامه تحصیل بدم و این حرفا ، اوضاع خرابتر از این حرفاست !

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 22:31

داماد بیچاره همون شب اول از کرده اش پشیمون بشه! (لبخند)
.
اتفاقا خودش گفت بهت بگم
نهههه شب عروسی کی پیاز میخوره اخه ایییششش
ترشی یادت نره

سیر ترشی؟
جوان مردمو میخوای پودر کنی؟

توسن اتیش پاره چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 21:38

پز میارم و من به شما نمیدم !
.
ببین نشد دیگ اومدی ک نسازی حالا با هم نصف میکنیم راستی سر رات دوغم بگیر

میخوای پیاز هم بیارم؟ با قورمه سبزی خوب میشه با سیر تازه؟ داماد بیچاره همون شب اول از کرده اش پشیمون بشه! (لبخند)

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 21:32

عروسیمون دعوتت میکنم مخصوص سفارش میکنم بهت کباب ندن

با خودم یه مقدار قورمه سبزی بلاگر پز میارم و من به شما نمیدم !

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 21:15

دلت براش نسوزه خیلی از خداشم باشه
مامی رو ولش او اگ بلد بود ک ب اون کفتر طلافروشش دون میداد والا
الان تو نت سرچ میکنم چطور میشود مخ یک کفتر را زد ؟
نوشته براش ارام بخانید کفتر کاکل ب سر وای وای یک خبر از من ببر وای وای مده ازارررررمممم ک دوست دارم و یکم حرکات موزون
بنظرت اینو بهش بگم دیگ حله ؟

تمومه توسن ، کبوتر را صید کردی اونم از نوع کاکل به سر !
با آرزوی خوشبختی برای این کبوتر و صیادش !

توسن اتیش پاره چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 20:55

و شما را یه صیادِ ....
.
صب کن ببینممممم ی سیادِ چییییییی ؟

آروم باش توسن عزیز ، یه صیادِ مهربون که اگر اون کبوتر میدونست به چه دامی میفته ، خودش بال بال زنان میومد و در قفسِ احساس شما خودشو اسیر میکرد !
ای کبوتر مظلوم !

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 20:51

ینی بنظرت براش دونه بریزم خودش میاد ؟؟
من ک کبوتر داری بلد نیستم حالا چ کنم

همین دیگه ، بلد نیستی و میخوای بلافاصله یه کبوتر مظلوم رو صید کنی !
نیاز به کلاسهای آموزشی داری ، از مامی بپرس چطور بابا را صید کرده ! (لبخند)

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:54

خودمم احساس میکنم نیاز ب شوهر دارم
بنظرت چطوری شوهر پیدا کنم ؟
شوهر پیدا نمیشه ک
بنظرم من باید برم شوهرو بگیرم ن شوهر منو

دقیقا !
اینو گفتی ، شوهر را یه کبوتر سفید و مظلوم تصور کردم و شما را یه صیادِ ... ! (لبخند)

توسن اتیش پاره چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:51

من عروسی کنم بدتر میشه ها مثلا خاستم صداش بزنم شاید بگم عژیژم قلبونت بلم ژوگر مننننن ی لحظه خودم چندشم شد
حالا تو ن شما ی اصلاحیه بفرس ب منشیم بره در دست بررسی شاید مسمر سمر بود
(توسن در حال فکر )سمر رو درست نوشتم

درسته ، اصلا نگران نباش ، اونی کهقید همه چی رو بزنه و تن بده به ازدواج ، مطمئن باش از اینجور بودنت لذت میبره !
براش آرزوی سلامتی میکنم !

توسن چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:45

هییین عیبه ژشته ب اناناسا توهین نکن هارتشون میشکنه هااااا

معذرت میخوام ، حواسم به هارت شکننده و حساسشون نبود ! (لبخند)
توسن ، زودتر شوهر کن بذار حرف زدنت هم درست بشه !
اینقدر هم به فکر هارت این و اون نباشی !

توسن اتیش پاره چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:24

شما مردا همون تو قوطی باشین جاتون بهتره وااالاااااا
بلاگر ببین برات اناناس خریدم

دیدم ، واو ، چه آناناس های ... !
چرا شاخ دارن اینا پس؟! (لبخند)

- چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:30

بلاگر میگم دیگه عاشق ۵ شنبه نیستی انکار میکنی
قدیما از ۳ و ۴ چهارشنبه بساط سور و سات مهیا بود ها !!! یادش بخیر قدیما یه ۵ شنبه بود و یه بلاگر عاشق چشم براه ۵ شنبه ای

لبخند
شب دراز است و قلندر بیدار !

Sra چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:13

راست‌ش به نظر من یه چیزی هست که مد شده در تمام دنیا در حال حاضر. دراینکه در طول زمان زنها آسیب های زیادی دیدن شکی نیست، همین مساله باعث بوجود اومدن این ذهنیت شده، این احساس همیشه باهاشون هست و فکر می‌کنند حقشون خورده شده. منم خیلی اوقات این حس رو دارم. اما اما، زن نیاز به زنانگی داره، نیاز به مطرح کردن زنانگی ش. حتی اگر انکارش کنه، نمیشه کل وجود خود رو انکار کرد. حتی اگه پابه پای تمام مردهای دنیا بشی و در سطح اونها بشی،اگر زمخت باشی و بخش زنانه ی وجودت رو سرپوش بگذاری، در بلند مدت آسیب میبینی.هر کس باید پذیرای وجودش همون طور که هست باشه، در حین قدرتمندی، زنانه باشه

ممنون از شما و نظر خوبتون ، به این فکر میکردم اگر قرار بود مرد و زن بودن باعث تفاوت و برتری باشه ، اصولا چه لزومی داشت که دو جنس وجود داشته باشه؟ میشد همه مرد یا زن باشند ، بی جهت نیست که مرد با قدرت فیزیکی و منطقی تر و زن با قدرت احساس و لطافت بالا وجود دارن ، اینا مکمل و در کنار همند ، نه در مقابل هم !
عقیده دارم ، انسانیت ماورا این صحبتهاست.
سپاس از شما و واقع بین بودنتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد