بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بیانات مهمِ خانمها...!

خانمها وقتی از خواب پامیشن معمولا مواردِ زیر رو بیان میکنن:

اینجام درد میکنه

اونجام کوفته شده

حالم خوب نیست

سرگیجه دارم

فکر کنم سرما خوردم ...

نه عزیزم هیچیت نیست ، فقط یکی دو ساعت طول میکشه تا به بیدار شدن عادت کنی ! لبخند

نظرات 8 + ارسال نظر
منم دیگ پنج‌شنبه 4 آبان 1402 ساعت 23:25

بهراد بهراد تا پنج شنبه نرفته بلندش ظرفارو بشوره

هه پنجشنبه؟؟ یبار ظرف شست...یه لیوان و 2 تا بشقاب رو شکست...میخواست کاری کنه که دیگه ظرف نشوره و موفق شد ! لبخند

سارا چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 14:17 http://15azar59.blogsky.com

بلاگر انقدر خانم ها را اذیت نکنید با دم شیر بازی میکنید یهو دیدید جماعت نسوان با تانک مرکاوا و ارپی جی جلو در خونتون منتظر نزول اجلال شما هستنا

حقیقت بود سارا؟؟؟ واقعا اینجوری میشید؟؟؟ خب دارم میگم طبیعی هستید...طبیعی بودن که خوبه ، دعوا و لشکر کشی نداره ! لبخند

نرگس چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 09:13

خوب هرکارمیکنم نام کاربری قبول نمیکنه مثلاهمین ادرس وبمه قبولش نمیکنه چندبارامتحان کردم نشد جز اعصاب خوردی چیزی نداره همین که موضوع برام دردناک تره همین که دستم دیه به نوشتن نمیره

شاید هنوز به نام خودتونه...با پسور قبلی سعی کنید وارد بشید ، اگه نشد توصیه میکنم بهش فکر نکنی و رهاش کنی .

نرگس سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 22:29 http://narges1370m.blogfa.com/

وبلاگم حذف کردم میترسم یکی به اسم خودش ثبتش کنه ببره وبااسم ادرس من پست بزنه ازاین ادمازیاد الان درشرایطی ام مغزم هنگ کرده فکرم کارنمیکنه میشه ادرسم برگردونم باهمون ادرس قبلی که کلاحذفش نکنم نتونن براخودشون وبم ثبت کنن

خب خودتون مجدد ثبتش کنید...ولی توصیه میکنم از این فکرا بیاید بیرون ، فرضا یکی هم اینکارو کرد...خب چی میشه؟ توصیه میکنم اینقد حساس نباشید...رها کنید موضوع رو ، همین خودش یه تمرینه برای تحمل و رهایی از استرس های غیر ضروری !

منم سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 19:36

آهان...یعنی اگر یه شوشو داشتی صبحا یه ماساژ اساسی میداد
.
.
باور کن اگ این کارارو انجام میداد تخت نرم و گرمم رو ول میکردم تا دم در همراهیش میکردم

واو ...سختت نشه؟ آخه زحمتت میشه...شوشو راضی نیست...فداکاری تا چه حد؟؟؟ آفرین ، زن زندگی به شما میگن ! هر هر هر

عابر سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 11:56

واقعا علتش اینه! ؟ من فکر کردم دچار بیماری روان تنی هستم

ممنون از صداقتتون ، در تایید غیر مستقیم موضوع پست ! لبخند

منم سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 09:24

منشا این دردا رو اگه بخایم پیدا کنیم که باز ب اقایون محترم میرسیم

آهان...یعنی اگر یه شوشو داشتی صبحا یه ماساژ اساسی میداد و سینی صبحونه رو تخت میاورد براتون و بعد میگفت من میرم سر کار برای خریدات پول دربیارم ، شما بازم بخواب عزیزم...دیگه بدن درد نمیگرفتید؟...آرزو برای جوانان هیچ عیب و ایرادی نداره ! لبخند

بارون دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 11:46

مرسی عزیزم، فقط هر روز یه بیست و چهار حرف نزنید و گوش کنید تا خانمها به بیدار شدن عادت کنن..

هرهرهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد