بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خائن یا آدم خوب؟

گفت مردا همشون کثیف و خائنن ! 

گفتم چی شده؟ 

2 سال با هم بودیم،عاشقانه دوسش داشتم،بعد 2 سال فهمیدم خیانت میکنه. 

گفتم همدیگه رو چقد میدیدید؟ 

هفته ای یبار میرفتیم رستوران و گاهی هم میرفتیم بیرون،خیلی میگفت بیا خونه،ولی من که نمیرفتم! 

گفتم آهان 2 سال باهات بود و کاری نکردید و بازم مونده بود؟ خیلی مردِ خوبی بوده !  لبخند

چهار چنگولی !

وقتی نمیتونی خوب و بد و خیر و صلاح خودتو تشخیص بدی و تصمیم های اشتباه تو زندگیت زیاد داشتی...اگه به آدمِ معتمدی رسیدی...چهار چنگولی بچسب بهش و بحرفش باش ...او جلوی اشتباهاتتو میگیره !

خودم میدونستم !

قبل از اینکه موضوعی رو برای یه خانم باز کنید و توضیح بدید ، قبلش ازش بپرسید که میدونه یانه؟

چون صبر میکنه تا توضیحِ شما تموم شه...آخرش میگه ، خودم میدونستم ! (لبخند)

یه عمر هم کمه !

به خانمها یه هفته هم فرصت بدیدکه لیست خرید هاشونو بنویسن...آخرش میگن ...راستی یادم رفته بود...لیستو بده...اینو یادم رفته بود ! لبخند

آرشیو خواب هامون !

قطعا علم روزی اونقدر پیشرفت میکنه که میتونیم خواب هامون رو بصورت فیلم و فایل ذخیره کنیم !
تصور کنید...بریم تو آرشیو خوابهامون و یکی از خوابهای 10 سالگیمون رو ببینیم !

قر و فر !

میگن زن هم زنهای قدیم...فلان بودن و بهمان...و اهل قر و فر و مواردِ دیگه !!! نبودن !
خانمها فرقی نکردن ، قدیما امکانات نبود !

بی بغل !

گفتم این یکی رو نمیفروشه
حواسش هست...
گفت چی میشه؟
بهترشو میخرم
و چه ارزون فروخت
ولی دیگه نتونست بخره
الان در حسرتش مونده
بی بغل !

تو چه تیمی هستید؟

کسی میخواد عمدا عصبانیتون کنه؟

اگه بشید...تو زمین و تیمِ اون بازی کردید

شدید یکی از باریکنانش !

هر دوشون روزِ آخری دارن !

اونایی که شاد و بی خیال زندگی میکنن هم یه روزِآخر دارن و  اونایی که با غم و غصه زندگی میکن  هم  همینطور ، به نظرتون کدومشون برنده بازیِ زندگی هستن؟

ازش خوشت اومده؟ چرا؟

میدونستید وقتی از یکی خوشتون میاد یعنی چی؟ یعنی کمبودها و نداشته هاتون رو داره !

لطفا زنده نگهش دارید !

وقتی به حرفی که میزنی پایبند باشی...صرفا متعهد و خوش قول نیستی ، داری یکی از برترین مفاهیمِ انسانی رو هم زنده نگه میداری ...اعتماد !

قدیم ندیما و عشق !

یه زمان یکی بهت میگفت دوسِت داره...ضربان قلبت تند میشد...هیجان زده میشدی...دهنت خشک میشد...تنت میلرزید و ... 

الان بهش شک میکنی  !  لبخند

بیانات مهمِ خانمها...!

خانمها وقتی از خواب پامیشن معمولا مواردِ زیر رو بیان میکنن:

اینجام درد میکنه

اونجام کوفته شده

حالم خوب نیست

سرگیجه دارم

فکر کنم سرما خوردم ...

نه عزیزم هیچیت نیست ، فقط یکی دو ساعت طول میکشه تا به بیدار شدن عادت کنی ! لبخند