بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عطف به پست مفت خوان !

منظورم از مفت خوان این افراد هستن !


جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ ۸۰ نفر ۸۷ بازدید -۰۳.۳۳ %
پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ ۸۳ نفر ۹۰ بازدید -۷۳.۲۱ %
چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ۱۱۷ نفر ۳۳۶ بازدید ۲۵۷.۴۵ %
سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ ۷۸ نفر ۹۴ بازدید -۳۳.۳۳ %
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ ۱۲۲ نفر ۱۴۱ بازدید ۲۹.۳۶ %
یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ ۱۰۲ نفر ۱۰۹ بازدید -۰۰.۹۱ %
شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ ۹۵ نفر ۱۱۰ بازدید -۰۹.۰۹ %
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ ۹۰ نفر ۱۲۱ بازدید -۰۶.۹۲ %
پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ ۱۰۹ نفر ۱۳۰ بازدید ۹۴.۰۳ %
چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ۶۴ نفر ۶۷ بازدید -۶۹.۱۲ %
سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ۲۰۶ نفر ۲۱۷ بازدید -۰۸.۴۴ %
دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ۲۲۸ نفر ۲۳۷ بازدید -۴۸.۱۴ %
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ۴۴۲ نفر ۴۵۷ بازدید ۲۳.۸۵ %


تا حالا به بطری آب حسادت کردید؟

در یخچالو باز کردم ، به بطری آب نگاه کردم ، گفتم جات راحته؟ خنکی؟ کوفتت بشه ! لبخند

داستانک :

از کنارش رد شدم...حس خوبی گرفتم ، از نحوه لباس پوشیدنش، آرایشش ،حس زنانگی که پخش میکرد...

برگشتم و بهش رسیدم...گفتم عذر میخوام خانم، یه کافی شاپ خوب این نزدیکی میشناسم، میتونم به قهوه دعوتتون کنم؟ 

باز حس بهتری داد،نپرسید چرا و حرفای تکراری  !

 مکثی کرد...لبخند زد...باشه !

اگه؟!

آدما "اگه" زیاد میگن ، حالا که گذشته ...به اگه فلان کارو میکردم یا نمیکردم فکر نکن  ، رهاش کن...زندگیتو بکن !

پشتکار !

پیگیری و پشتکار رو میبایست از آدمهایی آموخت که یه کاسه بزرگ تخمه را تا تهش میرن و در خاکهای ته کاسه باز دنبال  تخمه میگردن ! لبخند

واقعا چرا؟!

خانمها چرا دنبال ازدواجن و من نیستم ؟ 

خب اگه خانمی بود که همه هزینه ها، مسئولیت ها و مسائل و مشکلات زندگی با اون بود و بهش میگفتم وظیفته کاری بکنی که فقط به من خوش بگذره و اگه همه اینکارا را هم میکرد بازم غر میزدم و دنیای توقع بودم ، قطعا منم به جمع متقاضیان ازدواج میپیوستم !

آسایش ؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خودتون هم میدونید چی میخواید؟!

درون ذهن دخترا: 

خیلی تنهام 

کسی نیست با هم بریم بیرون 

عشق میخوام ، فرق نمیکنه کی باشه

افسرده شدم

 دوست پسر میخوام و ...

 در همان لحظه: سلام خانم ، امکانش هست با هم آشنا بشیم؟ 

برو گمشو مزاحم نشو...لبخند