بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ته دیگ سیب زمینی 5 شنبه ای !

پنجشنبه داره کمک میکنه بهم !

من که دارم غذا درست میکنه بالا پایین میپره و ذوق میکنه ، خصوصا برای ته دیگهای سیب زمینی ،  یعنی تا این حد منو دوست داره !

فیلم مراحل اولیه ناهار بلاگر و 5 شنبه !

مرحله نهایی ناهار پنجشنبه ای بلاگر

دلِ کوچیک 5 شنبۀ احساساتی !

صداش بد میومد ،بدون اینکه تکون بخورم ، گفتم الان بهتر شد؟  5 شنبه گفت آره ! 5 شنبست دیگه ، ذوق داره !

گفتم خب میگفتی ، گفت اره بلاگر جونم ، دلم حسابی برای عروسی رفتن تنگ شده ، قبل این مشکلات اکثرا 5 شنبه ها مهمون عروسی ها بودیم و یکم حرکات موزون میکردیم و از این حرفا ، الان که نمیشه ، گفتم خب من چکار کنم؟ عروسی کنم؟ میخنده میگه نه ،، کلا دارم درد دل میکنم  ! راستی نمیدونی لی لی ناهار چی داره فردا؟ میگم نه ولی دستپختش خوبه هر چی داشته باشه میتونی بری پیشِ اون ، سکوت ... یعنی داری میگی نیام پیشت؟ یعنی تموم شد؟ دیگه 5 شنبه ای نیستی؟ صدای رعد و برق و بارون ! الو 5 شنبه؟ چی میگی ؟ مگه روزها هم هورموناشون قاطی میشه؟ (لبخند)  5 شنبه جان من کی گفتم نیا ؟ اصلا اگه اول نیای اینجا و اون چمدون کوچیکِ صورتیتو باز نکنی که من حالم بد میشه ، حالا بیا بعد حرف میزنیم !

صدای خنده و یه باشه گفتنِ غلیظ و بعد یه مکث ....خب فردا ناهار چی داریم بلاگر؟ هر چی دوست داری براتون درست میکنم ! ....اووووم من هوس جوجه کباب با پلو و ته دیگ سیب زمینی کردم ! میگم ویار کردی یا هوس؟ آخه ته دیگ سیب زمینی؟باشه ، درست میکنم ، شما بیا... میگه دارم راه میفتم بلاگر جونم ، چیزی نمیخوای؟ میخندم و میگم حالا فرضا هم چیزی بخوام ، نمیاری که ! نه عزیزم ، فقط بودن شما رو میخوام !

داره میاد ، خیلی خوشحالم ، خیلی خیلی شادم ...

این پست ادامه داره ...

دارم اینو گوش میکنم

یه روستا تو جاده چالوس هست که واقعا زیباست ، بعد از سد کرج ، دوست داشتی فردا صبحِ زود با او بودی و میرفتی آنجا ؟ مهمون خونه یه روستایی،  نیمرو با نونِ محلی میخوردی ؟ با یه چایی تازه دم توی استکانهای کمر باریک؟  من چون تجربش کردم میگم ، واقعا میچسبه !


دارم اینو گوش میکنم


داری زندگیتو میکنی؟ کم و بیش خوبه و گاهی هم بد؟ جهت اطلاع داری طبیعی زندگی میکنی ! اگر همش خوب باشه ، یه جای کار مشکل داره !


طلوع خورشید زیباتره یا غروبش؟ اگه براتون یه نفس مونده باشه ترجیح میدین با کدومش همراه باشید؟


قدرشو بدونید !

یکی هست تو زندگی که بیشتر از هر کس دیگه و واقعا دوسش دارم ، بهم خیانت نمیکنه ، بد قول نیست ، وعده های بیجا نمیده ،مطمئنم که منو دوست داره و همیشه نگرانِ منه و خیلی چیزای خوبِ دیگه ... قدرِ خودمو میدونم !

لایکِ الکی !

یکی از مواردِ جالب در شبکه های اجتماعی ، نحوه لایک کردن بعضی هاست ، گاهی نمیخوانن که حتی چی نوشته شده و میگن: چون اون پست ما رو لایک کرده ما هم لایک میکنیم !

یا طرف نوشته آهان یا اوهوم ، آخه اینا چیش لایک کردنیه؟! (لبخند)

رفته !

توی همه آهنگها و شعر ها از کسی که رفته و ترکشون کرده مینالن و دلتنگشن و میگن تروخدا برگرد و از این حرفا ، هیچکس از اونی که رفته نمیره بپرسه که چی شد؟ چه بلایی سرت اومد که رفتی ؟ چی کم داشتی؟ چقدر اذیت شدی ؟!

دهه دهیا؟!

‏دهه شصتی ها ، هفتادیا،  هشتادیا، نودیا مشکلی ندارند ، کسایی که ۱۴۰۰ به بعد بدنیا میان را چی بگیم؟
صفری ها؟
دهه دهیا ؟

شام دوشنبه شب تکرار نشدنی بلاگر!

برای شام امشب بال و کتف مرغ زعفرانی خوابونده شده در زعفرون ، روغن زیتون و آبلیموی تازه و کباب شده در فر بهمراه سیب زمینی برشته دارم ، کالری بالایی داره ولی وقتی بعدش ورزش کنید همش رو می‌سوزانند.

دانلود فیلم شام دوشنبه شب بلاگر

اِ اِ اِ !

سال که میگذره ، شما هم میگین : اِ اِ اِ چه زود گذشت ؟! جهت اطلاع ، بین 30 تا 50 تا از این اِ اِ اِ ها بگین ، همه چی تمومه !

طنز: تهمت ناروا به آقایان؟!

چیه بعضی ازخانمها میگن میریم تو خیابون آقایون مزاحم ما میشن و اذیت میکنن و از این حرفا؟
یه بار آندرکاور، لباس زنونه پوشیدم  و با مانتو و روسری، رفتم خیابون ،2ساعت هم گشتم،هیچکس حتی نزدیک من هم نشد و اتفاقا خیلی با مراعات از کنارم رد میشدند!
البته توضیح اینکه دیگه حال نداشتم ریش و سیبیلمو بزنم! (لبخند)

صداقتش !

با کسی آشنا میشید که در همان ابتدا میگه :در حال حاضر قصد ازدواج ندارم !

حداقل به یک چیزش میتونید مطمئن باشید ، صداقتش !

آشپزی بلده؟ ولش کن !

‏مردی که آشپزی بلده ، به درد زندگی نمیخوره !
چرا؟
چون نمی‌تونید هر غذای بی کیفیتی را بخوردش بدید و اونم بگه : وای عزیزم چقدر خوشمزست !

دوره های زمانی !

از نظرِ من ، تا 18 یا 20 به گذرِ 5 سال عمر دقت میکنیم ، میگیم چه زود 5 سال گذشت ! از 20 تا 30 به 2 یا 3 سال و از 30 به بالا به گذرِ هر سال با توجه زیاد نگاه میکنیم ، از 35 با بالا ، گذر ماه ها و روزها هم برامون مهم میشه و روزی میرسه که دقیقه ها هم برامون ارزشمند خواهند شد و براحتی از دستشون نمیدیم!

خوبه که زودتر به این نکته برسیم که هر روز و دقیقه هم برامون مهم باشه !

امروز یه روز خاصِ!

امروز یه روزِ خاصه که دیگه هیچوقت براتون تکرار نمیشه ، بله ، امروز 25 مهر 1400 هستش ، درسته مناسبت خاصی در امروز وجود نداره ولی 25 مهر 1400 و حتی ساعت ها و دقیقه هاش دیگه هرگز تو زندگیتون تکرار نمیشه ، از این روز منحصر بفرد و تکرار نشدنی لذت ببرید !

طنز کوتاه : لبخند نزنید !

از کلاس آموزش روانشناسی آمدم بیرون ، حرفای استاد خیلی اثر گذار بود ،"به همه لبخند بزن!"
توی ایستگاه مترو منتظر بودم ،خانم مسنی نزدیک من بود و چهره بسیار مهربونی داشت،برگشتم سمتش و بهش لبخند زدم،یه دفه با کیفش محکم کوبید تو سرم ، مگه خودت خواهر و ... آی پلیس ! (لبخند)

دوره های خواستگاری !

تا 25 سالگی دختر خانمهای دم بخت برای ازدواج ناز میکنند و بهانه میارن که میخوام ادامه تحصیل بدم یا هنوز زوده و از این حرفا ، بین 25 تا 30 احساس خطر میکنند و سعی میکنند از خواستگارانِ محترم نگذرند ، بالای 30 دیگه خودشون میرن خواستگاری ! (لبخند)

غمگینترین آهنگ شاد !

غمگینترین آهنگِ شادی که شنیدم از نوازندگانِ دوره گردی است که  شبها گاهی صدایشان را میشنوم !

شام ساده جمعه شب بلاگر


هویج را بشورید و خرد کنید و ده دقیق بجوشونید و بعد در ظرف روغن بندازید تا برشته شود ، همی





یکی از خوشمزه ترین ها !

امشب یکی از خوشمزه ترین غذاهای بلاگر را درست کردم و 5 شنبه هم داره بالا و پایین میپره و ذوق میکنه ! میگه برای یه هفته بهم انرژی دادی !

شام 5 شنبه بلاگر

فیلم نهایی شام فوق العاده 5 شنبه ، یه تیکه خوردم ، واقعا عالی شده !

یعنی اونایی که این غذا را از رستوران سفارش میدن ، اشتباهِ بزرگی میکنند !

ناهار دریایی پنجشنبه

پنجشنبه اس داده میگه آنقدر دلم برای دریا تنگ شده که نگو، میگه با این وضع محدودیت که نمیتونی منو ببری لب دریا ، اقلا برای فردا یه غذای دریایی درست کن...حقیقتش خودم هم هوس کرده بودم

ناهار پنجشنبه و بلاگر

این پست ادامه دارد

نیت و گوش کنید (حافظ و بلاگر)



خواهش نمیکنم !

خیلی وقت پیش از کسی دعوت کردم که ناهار بریم بیرون ، گفت نمیتونم بیام ولی ممنون از دعوتت ، منم در جواب ممنون گفتنش گفتم خواهش میکنم ، کمی سکوت کرد و گفت عزیزم خواهش نکن ، دلم میخواد ولی نمیتونم ، دوست ندارم خواهش کردنتو ببینم !

همین کاراشون شیرین میکندشون !

طنز: فضولی بهترِ!

ذاتا آدم کنجکاوی هستم ، و همه منو به این خصلت میشناسن ، یه روز پیش خودم فکر کردم این رفتار زشت رو میبایست ترک کنم ، از صبح یه روز جمعه پاییزی تصمیم گرفتم که دیگه فضول نباشم !

عیالِ مربوطه لباساشو پوشید و دم در گفت دارم میرم بیرون ، منم که داشتم کره و مربا را روی نون میمالیدم بهش یه نگاهی کردم و گفتم بسلامت و شروع کردم به ادامه صبحانه ، دیدم کفشاشو درآورد و با غیظ و غضب داره میاد سمت من !

نون رو انداختم رو میز و چند قدم عقب رفتم و گفتم چی شده؟ گفت چرا ازم نمیپرسی کجا دارم میرم؟ مشکوکی ؟ سر و گوشت میجنبه؟ و با گریه گفت به من بی تفاوت شدی دیگه ،من میدونم پای یه زن دیگه در میونه !  حالا بیا درستش کن ، هر چی من میگفتم این حرفا چیه قباحت داره اون زیر بار نمیرفت ، هی میگفت چرا نپرسیدی کجا میرم !

بالاخره عیال رو به نحوی راضی کردیم و رفت برای خرید ، نشستم جلوی تلویزیون ، داشتم کانالها رو اینور اونور میکردم که پسرم آمد و صبح بخیر گفت ، بعد گفت بابا دیروز امتحان ریاضی داشتم ، گفتم امیدوارم موفق بشی، یه نگاهی کرد بهم و گفت واقعا که ، پدر در این حد بی مسئولیت ندیده بودم ، یعنی حتی نمیخوای بدونی چه نمره ای گرفتم ؟ و رفت تو اتاقشو و محکم درو کوبید !

عجب گرفتاری شدیم ها !

تلفن زنگ زد باجناقم بود ، گفت سلام باجناق گرامی  ، حال و احوال که کردیم گفت یه ماشین جدید خریدم ، گفتم مبارکه ، هر دومون چند لحظه ساکت شدیم ، حس کردم با شناختی که از من داشت انتظار داشت از مشخصات ماشین بپرسم و منم چیزی نگفتم ، گفت ناراحت شدی؟ گفتم نه ، گفت پس چرا نمیپرسی چی خریدم؟ گفتم هر چی خریدی مبارکه دیگه ، گفت میدونی چیه واقعا آدم حسودی هستی ، درسته میگن که ژیان ماشین نمیشه ، باجناق هم فامیل  ، و گوشی رو قطع کرد !

دردمو به کی بگم آخه ، خب نمیخوام فضولی کنم !

صدای زنگ در آمد ، دیدم مادرزن گرامی با یه قابلمه دستش آمده ، معمولا صبح جمعه ها با حلیمی ، کله پاچه ای ،آشی ، شله زردی چیزی میومد ، درو براش باز کردم ، آمد بالا و نشست ، گفت اگه گفتی براتون چی آوردم ، گفتم یه قابلمه؟  گفت نه بابا ، منظورم چی توی قابلمست ، گفت آخه همیشه میپرسیدی چی آوردم ، اینبار نپرسیدی ؟ با عیال مربوطه حرفت شده؟ زیر سرت بلند شده؟ راستشو بگو ، دخترمو اذیت نکردی که؟ خلاصه حواسم بهت هست !

واقعا دیگه داشتم کلافه میشدم ، عجب غلطی کردم گفتم فضولی نمیکنم ، تا بیشتر از این زندگیم بهم نریخته ، فکر کنم فضول باشم بهتره !

نگاه سطحی !

گاهی میون روشنفکر ها و فلاسفه مجازی و واقعی کلماتی با بار منفی رد و بدل میشه که وقتی بهش فکر میکنم میبینم که  از نظر من زیاد پایه درستی  نداره.

یکیش همین "نگاه سطحیِ" ، تا نظرتونو قبول نداشته باشن میگن نگاهت سطحیه !

ولی وقتی لباس میخواهید بخرید ، خب اول از ظاهرش خوشتون میاد و بعد میرید سراغ کیفیت ، با کسی آشنا میشید اونم اول از ظاهرش خوشتون میاد، خونه میخوای بخری اول نما و شکلش مهمه یا هر مطلبِ دیگه ، نگاه سطحی و عمیق در کنارِ هم مفهوم پیدا میکنند و به یک اندازه مهم هستند.

هم شخصیت !

از نظر من اگه زن و مرد شخصیتی نزدیک بهم داشته باشن ، برای هم خسته کننده و کسالت آور میشن !

دیگه درست نمیشه !

داری زندگی میکنی (بدون نگاه جنسیتی) سر یه عصبانیت آنی حرفی میزنی که بسیار توهین آمیزه ، تهمت میزنی یا خیلی داغی و میری ازش شکایت میکنی یا کارهای مشابه ، آیا جایی برای بازگشت باقی گذاشتی؟ آیا حتی اگه به زندگی برگردید میتونی بهش بگی دوست دارم یا حرفهای محبت آمیز بزنی و او هم باور کنه و بپذیره ؟

گاهی فقط یک کارِ اشتباه میتونه بلایی سر رابطه بیاره که دیگه درست شدنی نباشه !

ناهار فردا !

ناهار فردا که بلاگر امشب داره آمادش میکنه ، قبلا هم یه بار دستورشو گذاشته بودم ، برنج رو بگو ، عجب ته دیگی شده !

دانلود فیلم ناهار 4 شنبه بلاگر !

***

طنز: نحوه صحیح آبگوشت خوری !

1-فقط روی زمین

اصل مراسم آبگوشت خوری توسط مرحوم فردین و ظهوری بر روی زمین :

https://s20.picofile.com/file/8442149650/index12342341.jpg

2- خرد کردن پیاز با مشت

3- پوشیدن پیژامه فقط با کش قیطونی  و کشیدن آن به بالا تا زیر گردن!

https://s20.picofile.com/file/8442149500/kesh_abgosht.jpg

پیژامه مخصوص مراسم سنتی آبگوشت خوری :

https://s20.picofile.com/file/8442149576/3453dfg.jpg


4- لیسیدن استخوانهای چرب و چیلی پس از جدا کردن گوشت

5- کوبیدن گوشت با گوشکوب چوبی

6- نون سنگک کنجدی تازه کمی برشته

7- خوردن دوغ نعنا در کاسه و پاک کردن سبیل ها با پشت دست ! (لبخند)

8- گذاشتن یه بالش روی فرش زیر آفتاب پاییزی  و کمی بیهوشیِ !

***

تهیه شده توسط بخش آموزش وبلاگ بلاگر

جبر و انتخاب !

دوست یه انتخابه و خانواده یه جبر

از نظر من برای همینه که آدما با دوستانشون راحت ترند و گاهی نزدیکتر از خانواده !

ناهار سه شنبه بلاگر

عجب کباب تابه ای شده ، دیشب که درست میکردم یخوردشو خوردم ، خیلی خوشمزه شده بود ، اگه کیفیت گوشت خوب باشه و دامها از مواد تازه و مناسب تغذیه کرده باشند ، طعم غذا هم خیلی خوب میشه.

فقط فلفل سیاه و نمک به کباب تابه ای میزنم با گوجه کبابی ، نتیجه:

https://s21.picofile.com/file/8442140342/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B1%DB%B4%DB%B4%DB%B4%DB%B7.jpg

شام دوشنبه شب بلاگر

امشب یه شام ساده داشتم شامل:

نان تست سبوس دار

بیکن فیله بوقلمون

سس خردل ملایم

پنیرگودا

گوجه

نتیجه:

https://s20.picofile.com/file/8442102876/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B1_%DB%B1%DB%B6%DB%B5%DB%B5%DB%B0%DB%B5.jpg

چه چیزی کمه؟

در رابطه با یه موضوع که نظر و سلیقه هم نیست که بگیم هر کس حق داره رایِ خودشو داشته باشه داری بحث میکنی ، خودتم متوجه شده حرفِ طرفِ مقابلت منطقیه و درستِ ، چرا ادامه میدی؟ چی توی وجودت مانعِ این میشه که حرف صحیح را نپذیری؟

از دیدِ من کسی که در مقابل منطقِ درست بحث را ادامه میده یک چیز کم داره ، شجاعت !

شما هم شیر میشید؟ !

با خانواده ، همسر ، مدیر ، استاد ، معلم  یا ... بحثتون شده ، یکی از دوستانتون میاد و میگه خوب کاری کردی فلان حرفو زدی ، اون هیچ کاری نمیتونه بکنه ، اینبار بدترش رو بگو !

***

میتونی با موتور  تک چرخ بزنی ، اگه بتونی که واقعا کارت عالیه !

***

ما انسان هستیم ، شیر و پلنگ نیستیم ، کارها را نمیشه بدون عقل و تفکر پیش برد ، اینبار اگر کسی خواست به نحوی برای به خطر انداختن شما تحریکتون کنه ، بیشتر دقت کنید ، شاید داره شیرتون میکنه!

شام شنبه 17 مهر 1400 بلاگر و جایزه !

در فیلم زیر موادی را خواهید دید که شام امشب بلاگر مورخ 17 مهر 1400 بلاگر را تشکیل میدهند ، تا ساعت 7 امشب وقت دارید که حدس بزنید شام امشب بلگر چی بوده و اگر درست بگید ، جایزه خواهید گرفت ! واقعی؟ بله ، واقعی !  هر جا باشید هم جایزه را به شما میرسونم ، بلاگر حرف میزنه و عمل میکنه !

فیلم شام شنبه شب 17 مهر 1400 بلاگر با جایزه !

شام بلاگر چی بود؟

غذا خوردن با بینی!

قابل توجه افرادِ احساساتی و عاشق پیشه :

میشه با بینی غذا خورد؟

با دل هم نمیشه فکر کرد !

فضای نفس کشیدن !

زیادی بهم چسبیدن هم دل آدمو میزنه !
برای حریم خصوصی هم فضا بذارید !
آقا داره با دوستش صحبت میکنه؟ به بهانه تمیز کردن میز دور و برش نچرخ !
خانم درِ اتاقو بسته و داره با خواهر یا مادرش یکم غیبت مهمونی دیشب رو میکنن که دلشون وا شه ،  الکی نرو تو اتاق و بگو ، عزیزم آچار فرانسه رو ندیدی؟ !(لبخند)

دیگه نمیخوامت !

از نه و دیگه نمیخوامت های طرف دیگه نترسید ، کافیه بگید ، باشه خداحافظ ، دیگه هیچوقت از این حرفها نمیزنه !

طنز : مرغ های نئشه !

طنز : اخبار دامپزشکی به نقل از سایت انتخاب ، در آب مرغها تریاک میریزن که یبوست بگیرن و موقع فروش وزنشون بره بالا.

***

اصغری خیلی خمارم ، بی ژحمت اون قابلمه مرغو از یخچال بیارش !

***

آقای دکتر گلاب به روتون چند وقته اس..شدید گرفتم ، اشکال نداره جانم ، الان برات 2 تا بال  و یه رون مرغ مینویسم ، خوب میشی !

***

جر و بحث آقا خروسه و خانم مرغه ، چرا لونه را تمیز نکردی ؟ پس ناهار کو؟  خانم مرغه : حوشله داریا ،  خودت تمیژ کن ،حالم خوب نیست ،بدن درد دارم ، نوکم هم میخاره !

پنجشنبه زبل!


به ۵ شنبه میگم میخوای خودم برای شام مرغ سوخاری با هویج سرخ شده بذارم یا از بیرون پیتزا سفارش بدم؟

میگه مرغ سوخاری را بذار بخوریم تا پیتزا برسه !


بازم با اینکه اینهمه خوش اشتهاست ، خوبه که لاغر مونده ، احتمالا تو قصر روزها آشپزی در حد بلاگر ندارند ، خب وقتی به روزی میگی دوست دارم ، میبایست عواقبشم بپذیری !

***

از نظر من خانمها با آرایش ملایم زیباتر به نظر میرسند ! تمام عروس هایی را که بعد عروسی با آرایش کم دیدم ، از شب عروسیشون خیلی بهتر دیده میشدند!

و تمام عروس هایی را که با آرایش های آنچنانی دیدم ، اگر در یه شب تاریک در یک کوچه میپریدند جلو من ، الان دیگه بلاگری نبود که این اطلاعات را بهتون برسونه !


https://s20.picofile.com/file/8441908184/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B8%DB%B3%DB%B0%DB%B2%DB%B4.jpg


ناهار اولین بار 5 شنبه ای بلاگر !

شاید حدود 2 سال بود این غذا را درست نکرده بودم ، ساده هست ولی کلا غذاهای پلویی را دوست دارم و با مواد ساده ای درست میشه !

ناهار 5 شنبه ای اولین بار در وبلاگ بلاگر !


یه خورده زعفرون هم بهش اضافه کردم تا نیم ساعت دیگه آماده میشه ، ته دیگش رو بگو !

https://s20.picofile.com/file/8441891300/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B1%DB%B4%DB%B1%DB%B3%DB%B3.jpg

لایک !

هر وقت کسی را در شبکه های اجتماعی یا دنیای واقعی بخاطر اینکه خوشگله ، خوشتیپه ، مشهوره ، فامیله ، دوسته ، اونم لایکت کنه  و ... لایک کردی ، اعتماد به نفس پایینی داری و قابل اعتماد نیستی !

برای تفکر های خوب و ایده های جدید و جالب اگه کسی یا مطلبی را دوست داشتی و لایک کردی ، قوی و محکم هستی !

سرما!

‏حس میکنی نسبت بهت سرد شده؟ قبل از هر تصوری رفتارهای چند وقت اخیر خودتو بررسی کن بعد سراغ بقیه دلایل احتمالی برو!

همخونه!

‏تنش بین دو نفر همخونه همجنس کمتر از زن و شوهر هاست !
از نظر من، چون اونا از هم توقع ندارند.

دوست داشتن و دوری !

از دیدِ من هر چی بیشتر حس دوست داشتن به کسی داشته باشید ، به همون نسبت وقتی که اختلافی پیش میاد ، بیشتر ازش دور و منزجرمیشید !

تا کجا؟


تا جایی باهاش هستی که خودت هم میخوای؟  از جایی که خلاف میلت به بعد بود و اگر کنارش و به حرفش موندی ، کار خاص و متفاوتی کردی!

ناهار سه شنبه بلاگر !

خیلی وقت بود این غذا را درست نکرده بودم ، بهمراه سبزی خوردن تازه و سیب زمینی ، توی این هوای پاییزی هم بسیار چسبید و خوشمزه شده بود.

دانلود ناهار سه شنبه بلاگر

ازدواج با آدم پولدار !

به امید اینکه با یه آدم پولدار ازدواج کنید و براتون ریخت و پاش کنه نباشید ، اون زحمت کشیده و قدرِ  اون پولها را میدونه و اگر از این کارا میکرد اصلا پولدار نمیشد !

توصیه میکنم با فرزند یه آدم پولدار ازدواج کنید ، اون زیاد دلش به حال اموال پدر و مادرش نمیسوزه ،  البته اگه بهش چیزی بدن! (لبخند)

۱۸ سالگی!


به ۱۸ سالگیت که رسیدی ، یادته؟ ، اصلا متوجه شدی؟ کمی فکر کن ، اصلا تولد ۱۸ سالگیتو یادته ؟  فکر کنم تازه تازه داری متوجه میشی که چه ارزون  اون سال رو از دست دادی !

خیلی مفت باختی یکی از بهترین سالهای زندگیتو ، نه؟


به ... سالگیت  داری میرسی؟  هنوز نرسیدی ولی چیزی نمونده ؟ توصیه میکنم اینو دیگه از دست نده  و چند سال دیگه پشیمون لحظات از دست رفته ... سالگیت نباش!

آدم سابق!


هر وقت دیدید دیگه اون آدم سابق نیست و تغییر کرده ، قبل از هر توهمی ،عادلانه به خودتون نگاه کنید ،خودتون  همون آدم سابق هستید؟

نشکنیم خوبه !


صبح بخاری میزنیم ، ظهر کولر !

عروسی و ۵ شنبه !


پنجشنبه میگه آدما چرا عروسی میگیرن؟ میگم چون شب خاصیه و میخوان فراموش نشه ودر یاد بمونه ! (خواستم بگم چون یه بار تو زندگی آدماست ، بعد دیدم گاهی فقط یه بار هم نیست ! )


میگه چون پنجشنبه هستم ، خیلی عروسی دیدم ، به تنها کسایی که خوش نمیگذره و پر از استرسه براشون عروس و داماد هست ، خب نمیشه با اون پول که هزینه میکنن یه سفر رویایی برن؟ هم بیاد ماندنی میشه هم بجای استرس ، آرامش دارن ،هم بجای یه شب ،میتونن یه هفته شاد باشن و خاطره بسازن !


بی جهت پنجشنبه ای نشدم !


اشتباه نکنم این پنجشنبه یه رگ شمالی داره ، غذاهای هموطنهای شمالی را خیلی دوست داره ،ددیشب میگفت کباب ترش خیلی خوشمزه است ،نه؟




خیلی خوبه به بچه هاتون از هر نظر برسید ، روحی و جسمی به فکرشون باشید ولی از دید من نمیبایست به نحوی باشه که خودتون و همسرتون را فراموش کنید و یادتون بره که شما هم از این زندگی حقی دارید !

***

گاهی از اینکه گریه نمیکنم میترسم ! سنگها هم  همینطورند !


شام درخواستی 5 شنبه !

واسم اس فرستاده میگه من یه سری غذای سوخاری میخوام ! آخه یعنی من میبایست  این موقع چی درست کنم که ساعت 12 ایشون یعنی 5 شنبه بیان و بخورن؟

یه سوال ، حدود ساعت 9 شب ، 10 تا مهمون بیان و شما هم آمادگی نداشته باشید، شام بهشون چی میدید؟

فیلم 1

فیلم 2 و نهایی