بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رها کن !

برای چیزی که توان تغییر یا انجامشو نداری غصه نخور ، رهاش کن !

حس خیلی خوبیه !

نمیدونید چه حسِ خوبیه ، چقدر سبکی و آروم وقتی که به تمام گذشتت فکر کنی و ببینی حتی از یک نفر هم بدت نمیاد !

الکیشم خوبه !

با کمی خنده الکی بمدت 10 ثانیه موافقید؟

 با من شروع کنید ... هِر هِر هِر ...

خنده حتی الکی به روح و جسمتون کمک میکنه که روز خوبی رو شروع کنید ، امتحانش ضرری نداره ! (لبخند)

صبر کن !

حالا عصبانی شدید و یه جر و بحثی کردید ، چرا بلافاصله پشت سرش پیش فامیل و دوست بد میگی ؟

 فردا آشتی میکنید ، آروم میشید ولی نمیتونی حرفایی که پشت سرش زدی رو جمع کنی و پس بگیری !

نیمه من گم نشده ، وجود نداره !

خیلی ها بدنبال نیمه گمشده هستند !

اصولا به این مسئله اعتقاد ندارم و عقیده دارم هر انسانی موجود کاملی است که توسط یک کامل دیگه بهمراه کل خوبی ها و بدیهاش بعنوان یک مجموعه پذیرفته میشه یا نمیشه.

هیچی ، همینجوری !

۳۰ ، ۴۰ سال دیگه ، تازه اگه اتفاق خاصی نیفته هیچکدوممون نیستیم ، هیچی ، فقط خواستم یادآوری کنم !

نگو !

اتفاقی متوجه یه مطلب پنهانی و اسرار کسی شدی ؟

 تا همیشه پیش خودت نگهش دار ، بهش نگو که میدونی ، اگر بدونه شما اون مطلب را میدونی رفتارش با شما مصنوعی خواهد شد و هر وقت یاد شما بیفته یا شما را ببینه بجای حس خوب استرس میگیره.

برای شک چه کنیم؟

بهش شک داری؟

تعقیبش نکن

جاسوسیشو نکن

مچ گیری نکن امتحانش نکن

و ....

مستقیم بخودش بگو !

سوء تفاوت یا سوء تفاهم ؟!

گفت سو تفاوت شده !

گفتم اشتباه میگی سو تفاهم درسته

گفت نه، تفاوت درسته یعنی عقاید ما تفاوت داره و کلی توضیح داد

یکم فکر کردم و گفتم چرا دارم باهاش بحث میکنم؟

لبخندی زدم و گفتم حق با شماست ، من اشتباه میکردم !

خندید و خوشحال شد.

هم او خوشحال شد و هم من بحث بیهوده نکردم ! (لبخند)

موج و ساحل !

موج هیچوقت از ساحل خسته نمیشه !

1 به 3 !

اون روزی را که به غم گذروندی بجای یک روز سه روز از عمرت کم خواهد شد !

مشورت ، چطور و چگونه ؟!

با این نحوه مشورت دادن و کمک فکری مخالفم : فقط میگی اینکارو نکن ، این اشتباهه ، این کارت غلط بود ، فلان حرف را نباید میزدی و ...

نمیگم اینارو نگو ولی اگر تخصص یا تجربه ای داری در کنار این نباید ها و نهی کردن ها اینم بهش بگو که چه کاری درسته و میبایست بکنه !

حرمت !

مواظب باشید به بهانه تنهایی ، حرمت روابط خودتون را هزینه شخصی نکنید که در حد و اندازه های شما نیست !

سنسور ntc پکیج

سنسور حرارتی ntc در پکیج قطعه ای که معمولا سالی یه بار نیاز به تعویض داره ، من خودم عوض میکنمش و کار بسیار راحتیه ،هر وقت آب گرم را باز کردید ولی پکیج روشن نشد به احتمال زیاد مشکل از همین سنسوره.

دوستِ شیرین !

از دوستم میپرسم بالاخره پنجشنبه میای یا نه ؟

میگه حتما شاید بیام !!!

کسی دوستِ شیرین لازم نداره؟ یکی دو تا اضافه دارم ! (لبخند)

پا چیست؟

پا یعنی : ساعت 3 صبح بهش زنگ بزنی بگی دارم میرم شمال ، بگه میوه و آجیل من میارم ، یه ربع دیگه دم در باشم خوبه؟

حد شوخی !

ایندفه غذات شور بشه رو سرت هوو میارما ... هر هر هر میخندی !

 یا من 100 تا خواستگار خوب داشتم ببین آخر سر کی نصیب من شد ؟! باز هر هر هر میخندی.

داری به طنز میگی و شاید اصلا منظوری نداری ولی توصیه میکنم در زمینه زن یا مرد دیگه حتی به شوخی هم بهمدیگه چیزی نگید.

بی کینه زیباتره !

نمیدونید چه لذتی میبرم از اینکه حس خوبی به کسی که از من خوشش نمیاد داشته باشم و بهش بگم کاش میتونستم بغلت کنم !

بدون کینه میشه بسیار زیباتر زندگی کرد.

اگر عوض بشم چی؟

اگه خودمو عوض کنم و دقیقا همونی بشم که میخوای،با من میمونی؟

 نه !

آخه چرا؟

مفهوم این حرف اینه که میخوای خودت نباشی و تغییر کنی ، من میدونم که این شدنی نیست و آدمها ذاتا عوض نمیشن !

پس دنبال چی هستی؟

کسی که بدون نیاز به تغییر ، همونی باشه که میخوام !

چقدر کارشناس؟!

تا یه کاری را خراب میکنی ، همه میشن کارشناس و متخصص اون کار و میگن چرا قبلش به ما نگفتی؟! (لبخند)

انگیزه اشتباه !

صرفا تنها بودن ، انگیزه مناسبی برای ابراز عشق و علاقه به اولین کسی که سر راهتون قرار میگیره نیست.

شک کنید !

هرکسی جمله زیر را گفت به بقیه حرفاش شک کنید :

 پول برام مهم نیست !

دلگیره !

چقدر دلگیره دو نفر که یه روزی زیباترین جملات را بهم میگفتن ، دوست دارم ، بی تو نمیشه ، دلم تنگته ، عزیزم ، عمرم ،یدونم و ...

الان سر هم داد بزنن و از تنفر بگن !

100 تا ؟!

نمیدونم چرا همه دخترا قبل ازدواج دقیقا 100 تا خواستگار دکتر مهندس داشتند که با هیچکدوم هم ازدواج نکردند !

و باز دقیقا هم موقع عصبانیت یادشون میفته که اینو به همسر محترمشون یادآوری بکنن .

خب با خواستگار شماره 34 یا 63 یا ... ازدواج میکردید که الان اینقدر منت نذارید ! (لبخند)

حیفه؟

پرسیدم چرا ازش استفاده نمیکنی؟

 گفت حیفه !

گفتم تنها چیزی که حیفه عمرته !

حدِ سخن !

به میزانی حرف بزنید که فکرتون فرصت داشته باشه به جملاتِ سنجیده تبدیلش کنه !

یکی از دلایل بی رحمی !

آدما وقتی نه میشنون بی رحم میشن !

تشخیص بلاگری !

وقتی یه خانم میگه دیگه خرید کردن هم بهم آرامش نمیده، افسردگیش قطعیه ! (لبخند)

نپوسی ؟!

برای اینکه حس تازگی به زندگیت بدی ، چکار میکنی ؟

دقیقا برنامه متفاوتی که برای هفته یا ماه آینده داری و قراره به زندگیت هیجان و تنوع بده چیه ؟

 نذار دیر بشه ، اگه از یکنواختی در نیای ، میپوسی !

تنفر پنهان چیست؟

 به نحوی متوجه میشی کسایی که اصلا فکرشو نمیکردی ازت متنفرن !

درست میشه؟ نمیشه؟

بد دهنه ؟

پیش خودت میگی بعدا درست میشه؟

جهت اطلاع بعدا بدتر میشه !

با غیرت؟!

غیرتت خیلی زیاده؟

تنهاش نذار

مادی و معنوی بهش برس

به خواسته هاش اهمیت بده و توجه کن

پای درددلاش بشین

سفر ببرش

باهاش مشورت کن و تصمیم بگیر

این حسو بهش بده نفر اول زندگیته

 زبانی هم نمیتونی،عملا نشون بده دوسش داری

و ...

 مطمئن باش این کارارو بکنی اون خودش مواظب حساسیت های شما هم خواهد بود!

خیلی خوبی !

اوضاع جوری شده که تفکر بلاگر شده این :

 به کسی بدی نمیکنی؟

خیلی آدم خوبی هستی ! (لبخند)

شماتت کاران بی گناه؟!

وقتی یه اشنباه خصوصا عاطفی میکنی همه اطرافیان از پیر و جوان سرزنشت میکنن، جالبه که جوری هم میگن که انگار خودشون تا حالا هیچ خطایی نکردن!

دلخور نشو و مطمئن باش بشینی سابقه همون آدما رو در موارد مشابه بررسی کنی میبینی کار شما در مقابل اشتباهات اونا شوخی بوده ! (لبخند)