بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

احتیاط !

کسی خطا یا اشتباهی محرز کرده ، اگر توهین کنید یا خشونتی نشون بدید ، اصل ماجرا فرآموش شده و بجای او شما مقصر و گناهکار دیده خواهید شد !

اگر میرسید ...!

اگر مجنون به لیلی میرسید ، الان هیچکس نمیشناختشون !

خانم شاغل !

اگر با خانمی شاغل ازدواج میکنید ، روی درآمد ایشان حسابی باز نکنید !

به آقایان میگویم !

رابطه خانم را به هر دلیلی با خانواده پدر و مادریش محدود نکنید. فشار عصبی که قطعا در او بوجود میاد را به شما و زندگیش منتقل میکنه !

دلیل کار داشتن !

یکی از دلایلی که دیگران با شما کار دارن اینه که شما کاری به کارشون ندارید ! (لبخند)

نیمه !

توی دو تا شهر متفاوتید و حس میکنید نیمه گمشده هم هستید؟

 حستون را ببرید تعمیرگاه !

پشت سر من چی میگن؟!

یکی گفت میدونی پشت سرت چی میگن؟

 گفتم نه و نمیخوام که بدونم گفت یعنی کنجکاو نیستی؟

 گفتم حرفه دیگه و از این دو حالت خارج نیست : یا چیزیه که واقعیه و وجود داره که خودم میدونم و نیازی به شنیدنش ندارم !

 یا واقعیت نداره که حرف بی ارزش و بیهوده ایه و نمیخوام وقتی براش بذارم !

قانع شد !

رانندگی ناامن !

جوری رانندگی میکنه که وقتی کنارشی احساس امنیت نمیکنی؟ در زندگیش هم همینجور خواهد بود !

بهترین پیام رسان !

توصیه میکنم اگر به ارسال و دریافت ایمیل و همینطور امکاناتش آشنا نیستید ، حتما یاد بگیرید ، در حقیقت پایدارترین ، قدرتمندترین و امن ترین پیام رسان ایمیل یا پست الکترونیک هست.

چی به چی میاد؟!

یه چیزای هر کس میبایست به چیزای دیگش بیاد:

آدمی که منظمه،خوش قوله و در عین حال سختگیر!

 آدم دروغگو،از نظر مالی غیرقابل اعتماده ولی شاید بگو بخند باشه!

 آدم خسیس،از نظر مالی قابل اعتماده ولی نمیشه باهاش معاشرت کرد!

 منظورم اینه آدمها را میبایست مثل یه پکیج پذیرفت،نمیشه سفارشیشون کرد!

تفسیر نکن !

حرفهاشو پیش خودت تفسیر نکن ، شاید منظورشو اشتباه متوجه شدی ، مستقیم از خودش بپرس و ازش بخوا جوابی بهتون بده که دیگه جایی برای تفسیر شما باقی نمونه !

آشپزی و بلاگر !

آشپزی را دوست دارم چون میشه خلاقیت و سلیقه را بسادگی درآن اعمال کرد،شاید غذا درست کردن تنها خط تولیدی که پس از تهیه مواد اولیه،در عرض چند ساعت و گاه چند دقیقه به محصول نهایی میرسید!

 از اینکه قورمه سبزی را با گوشت شتر مرغ درست کنید یا کنسرو لوبیا را با برنج سرو کنید نترسید!(لبخند)

همه هستند !

تنها مطلبی که همه میگویند نیستند ولی در واقع همه هستند : خودخواه !

تمرین محبت !

اگه حس میکنی گفتن عزیزم یا گذاشتن جان بعد از اسمش برات سخت یا نامانوسه ،با تمرین درست میشه ، همین الان شروع کن !

توصیه !

همون شب اول آشنایی بهت میگه دوست دارم ؟

توصیه میکنم همونجا رابطه را تموم کنید !

افتخاری نداره !

آخه افتخار داره؟ دختر به این گندگی به خواستگارت میگی من آشپزی و خونه داری بلد نیستم و مامانم اینا همه کارا رو میکنن !

خب خواستگار وحشت میکنه ، فرار میکنه ، پیش خودش میگه حتما مامانش را هم میخواد با خودش به خونه بخت بیاره ! (لبخندِ ترس)

توصیه های مردانه !

بعضی دخترا میگن ما عروسی نمیخواهیم و با عقد زندگیمون را میتونیم شروع کنیم !

خام این حرفا نشید ، جهت اطلاع ده سال هم بگذره هر جا ماشین عروس ببینن اشک تو چشاشون جمع میشه و اعصاب شما را ...

یه جشن کوچیک هم شده بگیرید.

باشه ...!

داری با گریه به دوستت میگی ازش متنفرم ، همون بهتر که رفت ، اصلا از اول هم نمیخواستمش ، دنیا را هم بگرده مثل من نمیتونه پیدا کنه ، میدونم برمیگرده و به پام میفته و از این حرفا !

باشه منم باور کردم ! (لبخند)

مردانه نیست !

اینکه یه خانم مشکلات زندگیشو به دوست یا خانوادش بگه طبیعی محسوب میشه ولی از دید من برای آقایان اصلا رفتار مناسب و مردانه ای نیست !

برای کسی که دوستم نداره !

کسی که منو دوست نداری و از من خوشت نمیاد ، از صمیم قلب و واقعی برات خوبترین و بهترینها رو آرزو میکنم ، امیدوارم شادی و سلامتی همیشه همراهت باشه و به رویاهای خوبت برسی .

چه حس خوبیه که اینا رو بگی ، سبک و آروم میشی ، امتحانش کنید !

شروعِ صادقانه !

صادقانه در شروع آشنایی بهش بگو از این رابطه چی میخوای ، باور کن در اکثر موارد برعکس چیزی که فکر میکنی جواب مثبت خواهی شنید !

سلام ، خوبی؟

یه زمانی یکی به یکی میگفت دوست دارم ... میبایست ماه ها میگذشت ، تنشون میلرزید ، دست و پاشون یخ میکرد ، ضربان قلبشون میرفت بالا ، دهنشون خشک میشد و ...

الان دوست دارمها در حد " سلام ، خوبی ؟ " شده !

نسخه شفابخش !

نسخه شفا بخش حال خیلیا:

روزی سه باز بغل محکم ،هر ۶ ساعت یه بار

پیاده روی خصوصا تو روزای بارونی، با رعایت گرفتن دستهای هم ،روزی یک بار

رفتن به یه رستوران زیبا و گپ زدن های عاشقانه با پیتزا یا کباب،هفته ای یه بار

یه شب رمانتیک ... 

متاسفانه بنا به دلایلی نمیشه نسخمون رو کامل کنیم! (لبخند)

کم میذاری؟

آدمها معمولا پیش خودشون فکر میکنن کامل و بی ایراد هستن ولی خوبه هر از گاهی از شریک زندگیت بخوای بهتون بگه کجاها داری براش کم میذاری !

اشتباهات شیرین !

دیدگاه شخصی : آقایان از خانمی که خیلی دقیق و منظم و زیادی بدون اشکال باشه آنچنان خوششون نمیاد !

توصیه میکنم خانمها گاهی اشتباهات کوچیک بکنند ، برای مرد زندگی و همسرشون شیرین و دوست داشتنی میشند ! (لبخند)

خوبی ولی تنها !

هر چقدر هم خوب باشی ، تا دیده نشی ، تنها میمونی !

پشت سرت حرف زده؟ !

کسی پشت سرت حرفی زده که واقعیت نداره ؟

 دفاع جنجالی از خودت دقیقا چیزیه که اون میخواد انجام بدی و کافیه وسط جار و جنجال و جر و بحث یه خطای کلامی (توهین) یا اشتباه دیگه بکنی ، اصلا دیگه اصل قضیه فراموش میشه و میشی مقصر !

بهترین کار تاکید میکنم بهترین کار بی توجهی و بی تفاوتیه !

رقیب !

توصیه میکنم هیچوقت پشت سر رقیب (کاری یا عاطفی) بد نگید و حتی نکات مثبتشون را عنوان کنید.

 اعتماد شنونده بیشتر به شما جلب میشه !