بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

+ و -؟!

وقتی با کسی آشنا میشین ، همش دنبالِ این نباشین که ببینید از چه چیزاییش خوشتون میاد ، از نظرِ من ببینید از چه چیزاییش خوشتون نمیاد و آیا میتونین اونارو تحمل کنید؟ !

داستانهای کوتاهِ آقای خوش باور :

به من گفته بود یه بار از پله ها افتادم و اون اتفاقی که نباید بیفته افتاد !
بعدا متوجه شدم اسم پله های خونشون سیامک بوده !

داستان های کوتاهِ آقای خوش باور :

وقتی با من قرار داره موبایلش سایلنته،میگه عقشم ،آخه روم نمیشه جلوت با بابا و مامانم حرف بزنم ،البته مدام چراغِ موبایلش روشن خاموش میشه ، یه بارم که یادش رفته بود سایلنت کنه ردِ تماس کرد ، تا این حد محجوب و خواستنیه،میمیرم برای این شرم و حیاش !

اگه ...!

اگه آدمِ درست را انتخاب نکنی ، هرچی احساست بهش بیشتر بشه ، راحت تر میتونه آزارت بده !

توصیه مشورتی !

با کسی مشورت کنید که:

در جریان مسائل زندگیتون باشه

در اون زمینه موفق باشه

عادل و بی طرف باشه

ذینفع در موضوع مشورت نباشه

بزرگتر و باتجربه تر باشه

شما را قضاوت نکنه(مثبت یا منفی)

راه حل های کلی و مبهم نده

مسیر مشاوره جوری باشه که اختیار تصمیم گیری نهایی از شما سلب نشه

چاره هوای سرد؟

یه بغلِ گرم !

داستانِ دروغ !

هر وقت کسی اومد داستانِ زندگیشو یکطرفه و سراسر خوبی از خودش و سراسر بدی از طرف دیگه تعریف کرد ، قطعا بدونید داره دروغ میگه !

اینهمه آدم ...

اینهمه آدم بی مسئله و بی مورد و آزاد !
چرا میری سراغ کسی که توی رابطه با یکی دیگست؟
فرضا موفق بشی و اون هم شما رو بپذیره ، از کجا مطمئنی یه روزی با خودت اینکارو نکنه؟!
از نظرِ من ، غیر دردسر ، مشکل و درگیری چیزِ دیگه ای نخواهی داشت !

یادِ تو ...

ساعتی نیست که به یادت نباشم ، چون هر ساعت بهم زنگ میزنی !

معجزه خمیردندون !

خمیردندون ظاهرا یکماه طول میکشه تا تموم بشه ، ولی نمیدونم چطوره تا 3 ماه بعدش هم کار رو راه میندازه !

داستان کوتاه : لباس عروس

فروشنده لباس عروس پرسید،برا دخترتون میخواید؟

نه برای خودم میخوام !

 ۷۵ساله بود۵۰سال پیش با علی ازدواج کرد،به هم قول داده بودن سالگرد۵۰ سالگی ازدواجشون باز لباس عروس بپوشه،سال پیش علی بخاطر سرطان تنهاش گذاشت،شب آخری که باهم بودن از زهره خواست سالگردشون با لباس عروس سر مزارش بیاد...

آرزوهای پر هزینه !

میگن برای رسیدن به آرزوهات بجنگ ،تلاش کن و ... از نظر من برای رسیدن به آرزوهات هزینه هاشو حساب کن ، گاهی میبینی اگه از یه آرزو بگذری میتونی زندگی بهتر و آرومتری داشته باشی !

 مثلا آرزویی که بخوای ۲۰ سال از بهترین روزهاتو با سختی بگذرونی ، حتی اگه بهش برسی هم بازنده ای !

بخشش !

وقتی راحت ببخشی ، راحت هم اشتباهشو تکرار میکنه !

صرفا یه توصیه !

قبل از اینکه تصمیمِ نهایی برای ازدواج را بگیرید ، نگاهی به عکس بدون فیلترِ کارت ملیِ او بندازید ، هر روز صبح آن چهره را خواهید دید !

خوبیِ آدمای بَد !

نبودنِ آدمای بَد تو زندگیت زیاد خوب نیست !
تا با آدم بَدا برخورد نداشته باشی ، نمیتونی یه آدمِ خوب را تشخیص بدی و حفظش کنی !

نگفتنش بهترِ !

اولین پسر یا دختری هستی که باهاش حرف میزنم ، بیرون میرم ، بهش گفتم دوست دارم یا ... !!!

 توصیه میکنم این "اولین" ها را نگید ، حتی اگه واقعی باشه ، دیگه هیچکس باور نمیکنه !

گاهی خودت نباش !

اینکه میگن خودت باش را قبول ندارم ، شاید این "خودت" آدمِ خوبی نباشه ، گاهی لازمه جلوی خودت بایستی !