بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عزیزم !

آخرین بار که از ته دلت به کسی گفتی عزیزم را یادته؟

نظرات 11 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 4 مرداد 1402 ساعت 13:25

نه به کسی از ته دلم نگفتم عزیزم البته در رابطه با شخص جنس مخالف نه نگغتم و امیدوارم یه روزی به کسی بگم که واقعا لیاقت شنیدنش رو داشته باشه

امیدوارم...سپاس از حضورتون

نرگس شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:11 http://girlbad1370m.blogfa.com/

نه یادم نیست

نشون میده عزیزی نداری !

نرگس شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:08 http://girlbad1370m.blogfa.com/

من به هرکسی نمیگم عزیزم به دخترام زیادنمیگم چون دخترا زیادخودشون براهم استفاده میکنن منم میگم امازیادراضی نیستم بشدت مغرور وزورم داره استفاده کنم به نظرم عزیزم مختص کساییه که واقعابرات عزیزن کسی که دوسش داری اما الان عزیزم عین نقل ونبات به هم میگن مردم چه دخترچه پسر هستن کسایی که تکیه کلامشون اون هیچی امااوناکه به هرکسی میگن عزیزم .به شخصه نظرم اینه عزیزم فقط مختص کسیه که دوسش داری ولیاقت عزیزم شنیدن وخطاب شدن داره هرکسی لیاقت عزیز م شنیدن نداره

یه جاش مشکل دارم ولی در کل ، راحت گفتن عواطف ، نشونه اینه که واقعی نیستند یا ارزش آنچنانی برای کلمات نمیذاریم.
خوبه که به کلمات دقت کنیم و براحتی هر چیزی را به هر کس نگیم.
ممنون از نظرِ شما

niloofarkimiaie دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 22:32

نچ ! خیلی وقته به پسری نگفتم عزیزم ! باید بیشتر روی روبط فردیم کار کنم

آرزوی موفقیت برای گفتن یه "عزیزم" برات دارم ، ولی اینجور که پیش میری خیلی کار داری !

بارون چهارشنبه 4 تیر 1399 ساعت 23:09

مرور مطالب کلاس درس استاد شروع شد.
بیشتر به کلاس درس زندگی شبیهه و همین آدمو شیفته کلاس میکنه، وگرنه شاگرد بند نمیشه و دلش فرار از کلاس میخواد نه مرور مطالب!


آره خیلی خوبم یادمه، همین چند وقت پیش گفتم، زیاد هم گفتم، اما کاش بیشتر میگفتم!
گفتن «عزیز دلم» ( من بیشتر از عزیزم می‌پسندمش) برای من یکی از معجزه های خلقته، انرژی بی نهایت زیادی داره مخصوصا اگر از ته ته دلت گفته بشه.
آرزو میکنم گفتنش رو برای همه، و نیز شنیدنش رو

ستاره سحری دوشنبه 25 فروردین 1399 ساعت 01:33

نه یادم نیست اصلا.....

خوب نیست ، کاش اینجور نبود

بانوی ایرانی سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 12:26

با نظرتون بالاخره موافق شدم
مفهوم کلمه قشنگیه

خوشحالم عزیزم ! (دوستانه با لبخند)

بانوی ایرانی سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 11:55

بنظرم اصلا در عالم هستی کسی وجود ندارد که نتواندبه کسی آنقدر وابسته بشه که بدون اون فرد ، ادامه زندگی براش ناممکن بشه !!! که این لطف خداست البته ممکنه خیلی دلش براش تنگ بشه و آرزو داشته باشه که کنار هم باشن و لحظات خوب و بد زندگی را با هم سپری کنن ولی ناممکن بودن ، محالهه

ناممکن؟ من کجا نوشتم؟ بی مفهوم با ناممکن فرق میکنه ، عقیده دارم حضور بعضی ها در زندگی میتونه به اون رنگ و مفهوم بهتری بده.

بانوی ایرانی سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 10:50

منظور شما از گفتن کلمه عزیزم به کیه؟ یه مادر همیشه به بچه هاش ازته قلبش عزیزم میگه و هیچوقت هم فراموش نمی کنه. به عشقش هم مطمئنا فراموش نمی کنه
شما خودتون یادتون هست؟؟

منظورم مرد و زنی هست که درزندگی هم حضور دارند.
عشق و علاقه به کودکان قطعی و واقعی است و عزیزم گفتن با انها از صمیم قلب میباشد.
صادقانه بگم در حد دوستی "عزیزم " میگویم ، با حس خوب و مثبت ، ولی به معنی که عزیز من هستی و بدون تو زندگی برام بی مفهومه ، نه، یادم نمیاد

نغمه باران یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 12:22 http://moon-diaries.blogfa.com

کلا عشق یاد ادم نمیره.
حتی اگر اشتباهی باشه و تهش شکست ظاهری

نغمه باران یکشنبه 1 دی 1398 ساعت 12:16 http://moon-diaries.blogfa.com

مگه میشه ادم یادش بره!

خوشحالم حداقل یک نفر یادش مونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد