بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اصل بده !

معمولا با سوالات ساده شروع میشه

اصل بده (سن- جنسیت - کجا هستی)

بعد اگر جواب بدی به این سوالا ، سوالای دیگه شروع میشه ، بعدش که اونا رو جواب بدی میرسه به اینکه عکس بده با وب کم را باز کن ، و همینطور ادامه پیدا میکنه تا برسه به اینکه چی پوشیدی و ...

بهتره کسی که نمیخواد از فضای مجازی خارج بشه ، همون سوال های ساده اولیه را هم جواب نده ، من مخالفتی با بحث و تبادل نظر در فضای مجازی ندارم  ولی شخصا" یه خط بین دنیای واقعی و مجازی کشیدم و نمیذارم هیچکدام وارد اون یکی بشن ، اینجا میتونیم تجربه هامونو با هم به اشتراک بذاریم و حتی به مشکلات فنی ، زندگی ، علمی  و... هم پاسخ بدیم ولی همه چیز در مجازی بمونه و وقتی شات دان کردیم سیستمو ، دیگه نگران این نباشیم که دنیای واقعیمون را به مجازی کشوندیم یا برعکس.

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 16:00

یادمه همیشه در وبلاگ تاکید داشتید که نوشته ها و توصیه هایی که دارید جزو باورهاتون هست..

"من مخالفتی با بحث و تبادل نظر در فضای مجازی ندارم ولی شخصا" یه خط بین دنیای واقعی و مجازی کشیدم و نمیذارم هیچکدام وارد اون یکی بشن "

در این مورد هم همینطوره؟

دقیقا همینه ،در دنیای واقعی شفاف و واضح خواسته هایی دارم که اگر انجام نشه ، بهیچ عنوان حاضر به بحث کردن در آن موارد نیستم !

خزال شنبه 7 دی 1398 ساعت 16:34

البته ک انسان یه موجود تک بعدی نیست و جنبه های متعددی داره! توی نظر اول با چند تا نوشته نمیشه کسیو کامل شناخت چون نهان آدما دیده نمیشه ولی از روی یه نشونه هایی میشه حدس زد ،حالا شاید درست بود،شایدم نه :)
ولی خوب بلدید از زیر سوال در برید :))

متاسفانه نوشتار لحن نداره و من از ایموجی زیاد خوشم نمیاد ، ترجیح میدم حالت خودم را بنویسم .

لبخند !

خزال پنج‌شنبه 5 دی 1398 ساعت 16:37

ای وااای عجب تفکری :))
هر سوالی پشتش یه دلیلی هست،دلیل من برا پرسیدن سن شما، محک زدن حس و هوش خودم توی فضای مجازیه ،همین !
یعنی بدون اینکه چهره یکیو ببینم ،بتونم سنش رو یا بقیه موارد رو تشخیص بدم،حالا از روی هر نشونه ای ک باشه!
اهل تهرانید،تنها زندگی‌ میکنید،وضع مالیتون نسبتا خوبه،خونسردید +کمی کم حوصله اید
حدسن دیگه،چه میشه کرد.

خونسرد و کم حوصله ؟! منظورت اینه که جمع تناقض هستم یا اینکه آدما سالها با یکی زندگی میکنن و میبینن هنوز جنبه هایی از شخصیتشو نشناختن و شما منو با کلامم شناختی؟
البته میپذیرم که کلام و نوشته های هر کسی ، او را تشکیل میده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد