بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناتوانی جسمی و برخورد ما


لزومی نداره که با کسایی که به نوعی ناتوانی جسمی یا روحی دارن ،متفاوت از دیگران برخورد کنید ، مطمئن باشید ترحم یا دلسوزی بیشتر آنها را آزار خواهد داد

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 00:26

ترحم کلا قشنگ نیست و آدمها رو ضعیف تر میکنه...
ترحم و دلسوزی بیجا نه، اما مراعات و ادب بیشتر چرا، خیلی لازمه حداقل در برخورد با آدمهایی که ظاهر متفاوت تر اما روح بزرگتری دارن.
من ناخودآگاه بعضی اوقات خیلی ناراحت میشم اما سعی میکنم تا در اون موقعیت هستم به روی خودم نیارم اما بارها شده در خلوت خودم بهشون فکر کردم و گاهی هم اشک ریختم. این نشون از ضعف اونها نیست و قطعا از ضعف من هست.

عقیده دارم تا خودشون درخواست کمک نکردن یا تا مطمئن نشدیم به ما نیاز دارن ، اقدامی نکنیم ، اگر بی توجه به روح و احساسشون اینکارو بکنیم،عزت نفسشون دچار مشکل میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد