بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

همسفر


اگه همسفر خوب نداری ، خانه بمونی بهتره، با کسی برنامه سفر بذار که از قبل میشناسیش

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون جمعه 6 تیر 1399 ساعت 00:13

اگر قطار عمر هم اجازه میداد بازم حرف شما برای انگیزه من کافی بود، چه برسه به الان که فرصت ها زیادی کوتاه شدن و قطار زندگی هم سرعت نور داره..
من راضی ام اون نفر دوم و نفرات بعدی انگیزه دهندگان دیگرانی چون من باشن

آدمها خوبه که مدیریت زمان هم داشته باشن، سفر از دید من بهترین گزینه برای گذران مناسب زمان هست.

بارون پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 23:54

اگر دو نفر مثل شما اینقدر انگیزه میدادن الان نصف دنیا رو گشته بودم
سخته اما حتما شدنیه

یکیش که هست ، بگرد دنبال نفر دوم !

بارون پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 23:17

یا با همسفر هم پا و اهل دل باید سفر رفت یا تنهایی،
یه عده کلا اهل ساز مخالفن، شاید بشه در شرایطی باهاشون کنار اومد اما برای سفر نه، ولی من دوست دارم سفرهای زیادی رو تنهایی برم فقط کمی شجاعت میخواد که ندارم

راه بیفت ،همه چیز درست میشه ، شجاعت هم میاد، فقط راه بیفت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد