بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عشق حرف است یا عمل؟

ممکنه کسایی تو زندگیتون باشن که حرفهای قشنگ زیاد میزنن  ، تند و تند میگن عاشقتم یا دوست دارم یا تو بهترین دوستمی و از این حرفا ، ولی در حد شعار باقی میمونه و جایی که عملا" به حضورشون نیاز داری غیبشون میزنه !

بعضی ها هستن که زیاد حرف نمیزنن شاید زیاد هم گل نخرن ، ولی توعمل عشق و محبتشان را نشون میدن ، مردها معمولا اینگونه هستند ، آقایان در ابراز کلمات قشنگ و عاشقانه مهارت کافی را ندارند ، خصوصا" وقتی مشغول زندگی و مسئولیت های آن هستند.

به نظر من خانمها میبایستی با دقت بیشتری به رفتارهای عملی همسرشون یا دوستشون نگاه کنند  و آن موارد را با جملات عاشقانه معادل سازی کنند.

مثال میزنم ، خانمی 6 ماه پیش به مرد زندگیش گفته من فلان لباس را دوست دارم ، بنا به دلایلی مرد نتونسته خواسته او را برآورده کنه ،شاید حتی خود آن خانم هم موضوع را فرآموش کرده ولی در گوشه ذهن آن آقا باقی مانده و در اولین فرصتی که مقدور باشه آن لباس را تهیه و به خانم میده، اینجا معادل سازی کنید و این حرکت در لفظ میشه ، عزیزم ،خانم زیبای من ،  خیلی دوست دارم و همیشه به فکر خواسته هات هستم ، تنها کسی هستی که دوست دارم خوشحالش کنم و با یه لبخند زیبات آروم میشم ....

معادل سازی کنید ، به کارهای عملی همسر یا دوستتون نگاه کنید و هر وقت یه کار خوب برای شما کرد ، تو ذهنتون بگید که داره جملات عاشقانه به من میگه.



نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم شفتالو سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 16:27

این عدم مهارت از عدم آگاهی ناشی میشه.
الا ماشاالله، مردهای امروزی تحصیل کرده هستن و دیگه توجیه پذیر نیست که فقط عملشون معادل سازی بشه.
لال که نیستن،زبون دارند.
به جاش باید سعی کنن این مهارت ابراز علاقه رو یاد بگیرن و بروز بدن.مخصوصا در نسل جدید که آمار طلاق عاطفی اینقدر بالا مره.

بارون سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 13:44

کاملا درسته
به زبون ساده تر همدیگه رو ببینیم،
لازم نیست گاهی حتما شنونده کلمات عاشقانه و دوستانه بود فقط لازمه نقاط قوت و توانایی های همدیگه رو ببینیم و درک کنیم که آدمها ابراز محبتشون شبیه همدیگه نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد