بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چرا زمان در کودکان دیر و در بزرگسالان زود میگذرد؟


گذر زمان برای سن کمتر کند و برای سن بالاتر سریع میگذره ، بزرگترا میگن همین دیروز عید بود ، چه زود گذشت ، علت عجول بودن بچه ها هم اینه ، خواسته هاشونو که میگن ، میخوان که همان ساعت یا روز انجام بشه ، چون گذر زمان برای یه 10 ساله و 20 ساله و 30 ساله فرق میکنه. : یه کیک را به 10 قسمت،کیکی دیگر را به 20 و سومی را به 30 قسمت تقسیم کنید، بزرگترین تکه ها مربوط به 10 ساله است .
یعنی یک سال او برابر 3 سال یک 30 ساله میگذرد، وقتی به یه بچه میگی فردا برات فلان یه شکلات میخرم ، انگار به یه بزرگسال وعده 3 روز دیگه را دادی.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم شفتالو پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 22:49

کامنت دیگه داشتم اینجا گمانم.نرسیده گویا.

؟

بارون پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 20:44

آقای بلاگر
مطلب جدید نزاشتید امروز، فکر کنم از خواننده های وبلاگ شاکی شدین ، همه هم خانم با نظرات مخالف

نوشتم . یکم برو پایینتر ، یه مطلب هست تحت عنوان «مگه من میخوام با باباش ازدواج کنم» چند روز پیش نوشته بودم و امروز کامل و منتشرش کردم

خانوم شفتالو چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 19:11

در کودکی آرزوها زیادن،برآورده شدنشان هم دست ما نیست،به یک نفر متکی هستیم تا برآورده شان کنه،ست داریم زود یزرگ بشیم که مستقل بشیم و هرچی خواستیم به دست بیاریم،غافل از اینکه میبینیم باز هم دربزرگسالی دغدغه های دیگه جایگزینشانه.
زمان عین برق کنتور میندازه.
دیگه اینکه آرزو در کودکی بر پایه لذته و بس.آینده نگری معنی نداره.در بزرگسالی لحظه به لحظه کارها برای آیندس،غصه ها حتی.
تا 18سالگی خیلی دیر میگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد