بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زمان ، احترام و تعادل


در را باز میکند تا خانم از ماشین پیاده شود ، موقع ورود به جایی خانمها مقدمن ، عزیزم شما چی میل داری برات بگیرم یا حتی  هر چی تو بگی یا بخوای  و از این حرفا زیاد شنیدید.


از دید من بسیار پسندیده و در شان روح ظریف و حساس خانمهاست ، حتی برای دخترتان هم که کودک هست میتونه باشه یعنی احترام و قطعا باعث احترام متقابل خواهد شد. 


زمان میگذرد ،حتی درگیری و اختلافی هم نیست ولی آرام آرام ، در را خودش باز میکند و شما به تو  !  و میل او به میل خودم تبدیل میشود.


از دید من گذر زمان نمیبایستی در احترام شما بهمدیگر خللی وارد کند ، بهانه صمیمیت هم نیاورید که میشود هم تا نهایت بهم نزدیک شد و تغییری در برخوردهای روزهای اول نداد.بگذریم از اینکه زن و شوهر خلوتی هم دارند و به نظر من آنجا آزادی مطلق وجود دارد .


به این فکر میکنم که زیاده روی در برخورد های اول و شروع آشنایی ،  شاید باعث شود در آینده احترام مابین شما کمرنگ شود ، توصیه میکنم از اول با تعادل شروع کنید و از افراط و تفریط در برخورد با هم پرهیز کنید و در زندگی از اول خط وسط را بگیرید و تا انتها همانجا بمانید که نتیجه هر افراطی قطعا تفریط خواهد بود.


نظرات 3 + ارسال نظر
نمکی جمعه 29 آذر 1398 ساعت 23:57 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

منم سعی میکنم حد تعادل رو حفظ کنم.... و واقعا خیلی جاها منو خلاص کرده از بعضی مشکلات

یه مصداق میگم ، در شروع آشنایی یکی به آن یکی میگه "بدون تو نمیتونم نفس بکشم" در ادامه زندگی با کوچکترین انتقادی اینو خواهی شنید : تو که بدون من نمیتونستی نفس بکشی؟ میتونی دیگه نفس نکشی !

بارون جمعه 29 آذر 1398 ساعت 20:46

حرفتون درسته.
تعادل و لوس نشدن در هر کاری و در هر رابطه ای ضامن پایداریست.
البته گاهی زن یا مرد در صورت رعایت تعادل ممکنه به کم توجهی متهم بشه که دلیلش به خاطر رایج بودن توجه افراطی اوایل زندگی هست.

موافقم ،وقتی با افراط شروع بشه و بعد چند ماه یا سال میزانش کم بشه ممکنه این تصور خصوصا در خانمها پیش بیاد که میزان علاقه و احترام کم شده.

خانوم شفتالو جمعه 29 آذر 1398 ساعت 14:40

احترام، نقطه ی اول دوست داشتنِ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد