بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

توی زندگی ، بیرون زندگی

آبرو داری چیز خوبیه ، مشکلات را توی دلتون تلنبار کردن چیز بدیه .

زندگیتون بنا به دلایلی که میتونه مادی ، احساسی ، جنسی  یا هر دلیل دیگه ای  خوب نمیچرخه ، حرف زیاد دارید و یه سری راه رفتین و به نتیجه نرسیدین برای مثال :

- با دوست صمیمیتون دردل کردین.

- با خانواده مشورت کردین.

- پیش درمانگر روحی (روانشناس و روانپزشک ) رفتین.

و یه سری اقدامهای دیگه ، بازم حس میکنید که یه چیزایی سر جای خودش نیست ، حس میکنید که یه چیزی کمه و این آزارتون میده .

من صرفا عقیده خودم را میگم و بصورت کلی به این بحث نگاه میکنم .

- کسی را نمیتونید پیدا کنید که خواسته هاش از زندگی بصورت کامل برآورده شده باشه ، یقینا هیچکس !

- خواسته های هر کس تا آنجایی که خودتون تنها باشین و بهش نرسین فقط خودتون را آزار میده ولی وقتی در قالب خانواده باشین داره یه خانواده را آزار میده ، سعی کنید در این مرحله حس را بکناری بگذارید و به مشکلاتی که دارید کاملا منطقی نگاه کنید ، در این حال میتونید آنها را بهتر ببینید و برطرفشان کنید.

- یه جایی هست که میبینید توان شما یا همسرتان از آن بیشتر نیست ، با توقع خودتان از زندگی  کار کنید و آن را در حد داشته هایتان پایین بیاورید.

- از اینکه فلانی داره چطور زندگی میکنه و ما اینطور یا آن زن یا مرد با همسرش فلان برخورد را داره ، دوری کنید ، شما فقط بیرون زندگی دیگران را میبینید ، توی زندگی همه یه جور دیگس ، اینو بهتون قول میدم.

- اسمشو نمیشه گذاشت بیماری ولی من بهش میگم "ایده آل خواه" ، همه چیز را در حد آخر میخواهند و کوچکترین کمبود یا نقصی را برنمیتابند. دوستی داشتم که سرپیچ لامپ یکی از اتاقهایشان خراب شده بود ، آن شب هم آن اتاق را لازم نداشتند ، ساعت 10 شب دنبال سرپیچ لامپ بود ، میگفت اگه درستش نکنم ، خوابم نمیبره ! حالا تصور کنید این آدم  مشکلی برای کار یا زندگی داشته باشه ، که به سادگی تعویض سرپیچ لامپ نباشه ، او دیگه نمیتونه عادی زندگی کنه و کنترلشو از دست خواهد داد.


مسائلی که آزارتون میده را بریزین بیرون ، تو دلتون نگه ندارین ، بهترین راه حل برطرف کردن مشکلات زندگی از دید من ، صحبت مستقیم زن و مرد و خالی کردن هر آنچه در دل دارن بی رودرواسی و نگرانی از عواقب آن حرفاست ، از هم انتقاد کنید ، با احترام با هم بحث کنید و بدانید تنها کسی که دلسوز شماست ، کسی است که با شما در قایق زندگی نشسته ، او را متوجه کنید که فرق نمیکند کدام سمت این قایق سوراخ شود ، همه  دچار مشکل خواهند شد. با هم حرف بزنید و جایی که حس کردید منطق بهتری را میشنوید ، براحتی بپذیرید و هر چند بر خلاف میلتان است بدان عمل کنید و بحث را خاتمه دهید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 08:22 http://shakibajoon90.blogfa.com

خیلی خوب و منطقی بحث می کنید ..پاینده باشید انشاله

بارون شنبه 7 دی 1398 ساعت 21:37

حرفاتون خیلی درسته.
ایده آل خواه و کمال گرایی منفی، باعث میشن هیچ وقت نتونی یه زندگی نرمال داشته باشی، واقعیتهای تلخ و شیرین زندگی دراین دنیا با ایده آل خواه مطلق هیچ تناسبی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد