بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دستور آشپزی مردانه : مرغ اناری

فصل انار است و غذاهای اناری !

برای 4 نفر :

4 عدد ران مرغ پوست کنده را جدا سرخ میکنید تا برشته شود.

پیاز را نگینی کوچک و  جدا سرخ میکنید (2 متوسط) تا قهوه ای شود.

در انتهای سرخ شدن پیاز 2 قاشق غذاخوری رب انار + فلفل سیاه (من غذای تند را دوست دارم )  و نمک را هم اضافه و تفت میدهیم.

مرغ های برشته را به مواد اضافه میکنیم و بهم میزنیم ، چند دقیقه زیر گاز را کم و در قابلمه را میگذاریم تا طعم مواد با هم ترکیب شود.

2 انار قرمز را آبگیری میکنیم و با یک لیوان آب مخلوط و به غذا اضافه میکنیم.

موقع آشپزی ، چت ، وبلاگنویسی و خواندن وبلاگ ، صحبت و غیبت با دوستان را تعطیل میکنیم تا غذایمان نسوزد !

زیر شعله را کم میکنیم تا جایی که آب غذا کم و غلیظ شود.

اگر ترش شده بود میتوانیم کمی شکر به غذا اضافه کنیم.

موقع سرو ، سیب زمینی را قیمه ای سرخ میکنیم و به غذا اضافه میکنیم.


نظرات 6 + ارسال نظر
خزال یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 23:42

یه‌ لحظه خواستم مزه مرغ اناری رو همینطور الکی بچشم و حس کنم،اوووم به نظرم خوشمزه اومد.
ترش دوست میداریم
این رسپی های جالب تون خوبن،شبیه رسپی های یه پیج خارجیه به اسم tasty

منزوی یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 11:24 http://Moonsick.blogfa.com

میشه تووش همراه انار، زرشکم بریزیم به اضافه ی فلفل قرمز همراه فلفل سیاه؟!
که ترش تر و تندتر بشه؛ من عاشق ترش و تند بودن غذاهام....

همیشه از تغییر استقبال میکنم ولی با زرشک موافق نیستم ، بعضی چیزا بهم نمیخوره ، میتونی جدا روی برنج بریزی با خلال پسته و بادوم .
بله ، فلفل قرمز هم میتونی بریزی ولی یادت باشه ادویه را هم با پیاز تفت بدی که طعمش آزاد بشه.

حسن کچل بانو یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 09:49 http://hasankachalbanoo. blogsky. com

خدا وکیل شما آشپزی هم داخل منزل میکنید یا فقط دستورالعمل ها را بلدین یا شایدم شغلتونه؟

به آشپزی علاقه دارم شاید بخاطر این است که میتوانم ترکیب مواد را عوض کنم و تجربه های جدید داشته باشم و نتیجه آن را سریع ببینم ، در منزل هم خودم غذا درست میکنم ، شغل من بسیار با آشپزی متفاوت است.

بارون شنبه 7 دی 1398 ساعت 21:41

به به، اصلا اسمش که انار داره نشون دهنده اینه که خیلی خوشمزه اس.
ممنون بابت دستور

نغمه باران شنبه 7 دی 1398 ساعت 18:42 http://moon-diaries.blogfa.com

کمی اشپزی جهت تهیه غذا برای روح هم بفرمایید
قبلا از توجه شما سپاسگزارم

نغمه گرامی ، غذای روح آدما از دید من فقط آرامش هست ، و این امکان پذیر نیست مگر خودت هم بخوای بهش برسی .

همین الان بعد خواندن این متن چشمت را ببند و این فضایی که من ترسیم میکنم را فقط 3 دقیقه تجربه کن...
یه تکدرخت سبز روی یه تپه کوچک که پر از چمن های سبز و کوتاهه ،کنار یه رودخانه آروم ، آفتاب و گاهی تکه ابرهای سفید روی لاجوردی آسمون ، نسیم ملایم که گونه هات را نوازش میکنه ، لباس سپید و نرمی پوشیدی که با نسیم آروم یه جور خنکی دلپذیر بهت میده ، نشستی و به اون تکدرخت تکیه دادی ، صدای آب را میشنوی ، صدای اون رودخونه آروم را ، نسیم پر از زندگی ، آفتابی نه چندان گرم ، ابرهای سفید و مهربون در دل آبی آبی لاجوردی آسمون ، هیچ فکری ، هیج ناراحتی نداری ، فقط آرامش و آرامش ... 3 دقیقه

سلام
چقدر حرفات به دلم نشست

ولی چرا پروفایل نداریییییی؟؟؟؟؟

ممنونم
اگرمنظورتون از پروفایل ، اسم و فامیل و تاریخ تولدمه؟ اینا پروفایل من نیست ....اگر فکر و روح و اندیشه منه ، همین چیزایی هست که دارین میخونین ، از این واضح تر نمیتونستم خودمو معرفی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد