بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آرایش عروس و دیدگاه مردانه !

هر عروسی را در شب عروسیش دیدم ، وقتی بعدا در یک میهمانی معمولی دیدمش ، آرایش ملایم او در بعد عروسی بسیار زیباتر از آرایش او درشب عروسی بود.

نظر و دیدگاه یه مرد را دارم میگم و به احساس خانمها و اینکه عروسی فقط یک بار در زندگی هست (البته گاهی بیش از یک بار میشه !) و این حرفا کاری ندارم ، فقط باور کنید آرایش غلیظ و صورت پر از کرم پودر و روغن مورد پسند من و خیلی مردای دیگه که راجب این قضیه با نظرشون آشنا هستم ،  نیست .

داماد هم حتما نباید کراوات یا پاپیون بزنه ، دیدم بعضی از دامادهایی که با لباس نیمه رسمی بسیار خوش پوش تر از کت و شلوار و کراوات هستن.

فکر میکنم عروس خانمها  با یه آرایش ملایم و ساده  و شاید لباسی که زیاد هم زرق و برق نداشته باشه ،  دلپذیر تر به نظر بیان.

یه عروسی که رفته بودم ، عروس خانم جوری آرایش کرده بود که فکر میکنم عروسی را با هالوین اشتباه گرفته بود !


نتیجه تصویری برای wedding cool man dressنتیجه تصویری برای simple wedding dress 2020

نظرات 5 + ارسال نظر
حسن کچل بانو دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 17:47 http://hasankachalbanoo. blogsky. com

نظرتون را درمورد آرایش عروس قبول دارم، اما درمورد لباس داماد مطلقا رد میکنم. داماد باید رسمی بپوشه، نیمه رسمی پوشیدنش اصلا جذابیتی نداره

نمونه هایی که سلیقه منه تو پست براتون گذاشتم

خزال دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 17:47

برا این‌ پست و در مورد آرایش زنای ایرانی کامنت گذاشته بودم،برا چی تأیید نکردینش!!! O_0

تایید کردم نظرات را ، شاید ارسال نشده

بارون یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 19:22

جالبه، اکثرا آقایون همین عقیده رو دارن و طرفدار آرایش غلیظ نیستن، بعد نمیدونم این همه عروس زیبا رو با آرایش های هالوینی دقیقا زن چه آقایونی میشن؟
در این مواقع باید گفت، دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباسو؟
عروسی ها دیگه قشنگی سابق رو ندارن، همش شده تجملات، بی پول و غنی هم فرقی نداره همه دارن میدوند که در امر خطیر چشم و هم چشمی از همدیگه عقب نمونن.
باور کنید اونی که غلیظ ترین آرایش و بیشترین هزینه و لوکس ترین جشن رو میگیره همیشه نق میزنه که فلان جاش کم گذاشتیم کاش اینطوری میشد و انطوری میشد و ازاین حرفا.

سارا یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 15:59 http://naghashihayesara.blogsky.com

هالوین
جاهای دیگه هم می‌شه دید سبک هالوینی رو

باور کنید اون عروس تو یه جای تاریک میپرید جلوی من دیگه الان بلاگری وجود نداشت !

خانوم شفتالو یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 14:05

مشکل میدونید چیه؟
نصف بیشتر آرایشگرا نمیپذیرن آرایش ساده رو.

انگار فقط دنبال تبلیغ برای آرایشگاهشون هستن.

سادگی همیشه زیبا و جذابه.

شاید اگر ساده آرایش کنن نمیتونن پول خوبی بگیرن
به عروس و دامادها توصیه میکنم از خرجهای اضافه بزنن و هزینه مانده را خرج یه سفر خوب بکنند ، مثلا ماه عسل تو آلاچاتی یا چشمه و جاده ساحلی با رستوران های دنج و کوچه های سنگفرشیش، با هوای پر از اکسیژن و خاطره بیاد موندنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد