بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

از گذشتم بهش بگم ، نگم؟

وقتی 2 نفر با هم آشنا میشن قطعا گذشته ای دارند ، اگر گذشته شما حریم خصوصی و شخصی شماست و تاثیری در اشنایی جدیدتون نداره از دید من لزومی به بیان آن نیست ولی گاهی در گذشته آدم اتفاقی میفته که امتدادش به آینده میرسه ، آن مطالب میبایستی گفته بشه.

استرس پنهان کردن مطلبی که باید گفت و آن را پنهان کردید شما را همیشه آزار خواهد داد و زندگی آرام و معمولی  را از شما خواهد گرفت ، هر آن انتظار اینو دارید که طرف مقابل به نحوی سر از کار شما دربیاره و دچار مشکل بشین، پس اگر گذشته ای دارید که ممکنه در زندگی آینده و حال شما و طرف مقابل موثر باشه ، توصیه میکنم صادقانه و بدون ترس و نگرانی از عواقب آن  ، به همدیگه منتقل کنید، این خیلی بهتر از یه عمر زندگی با  نگرانی و فشار روحی میباشد.

به عقیده من پنهان کردن یه مطلب از خلاف *  گفتن بدتره ، وقتی یک نفر به شما  خلاف  میگه ، حداقل این شانس را به شما میده که با یک سری علائم یا شواهد بتونین از حقیقت ماجرا سر دربیارید ولی وقتی اصل قضیه پنهان میشه و حرفی در موردش گفته نمیشه ،  طرف مقابل شانس کمی داره که متوجه چیزی بشه که مستقیم به زندگیش مربوطه.


"پنهان کاری از خلاف گفتن بدتره"


* عادت ندارم کلمه "دروغ" را استفاده کنم ، بار منفی داره و نمیخوام گفتن این کلمه عادی بشه. بجای آن در تمام نوشته هایم از کلمه معادل آن ،  "خلاف" استفاده میکنم.


نظرات 3 + ارسال نظر
ونوس سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 21:05 http://calmdreams.blogfa.com

با توجه به نوشته ها و نقطه نظرهات؛ قطعا شخصیت خیلی مودب و منظم و حساسی داری.
در صورتیکه من تو کل عمرم شاید 2 نفر آدم تا این حد اصولی و جدی دیدم. همیشه حس میکنم شاید تحمل افراد و برقراری ارتباط برای شماها خیلی سخت تره و شاید ضربه پذیرتر باشید.
مثلا اینکه حتی حاضر نیستی کلمه دروغ رو بکار ببری. یا مثال پست های قبل و موارد این مدلی رو نود و هشت درصد مردم به بد بودنش حتی فکر هم نمیکنند. انگار عادت کردیم به لحن های درهم جامعه بدون تفکر به بار منفی یا مثبتشون روی رفتارهامون.

تک پسر و دخیا سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 01:42 http://l3oy.blogfa.com/

خلاف که منفی تره خخخ

ممنون از نظرتان ، به نظر من اینطور نیست ، اگر پیشنهاد بهتری دارید ، لطفا" اعلام کنید تا از آن استفاده کنیم

مینا دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 11:36 http://yek-zane-tanha.blogfa.com/

سلام مطلب قشنی بود [لبخند]
ممنون از حضور گرمتون .خوشحال میشم بازم ببینمتون [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد