بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

روزی 10 دقیقه برای زندگی !

روابط بین زن و مرد در قبل (شروع آشنایی یا دوران نامزدی) و بعد ازدواج (3-2 سال) متفاوت میباشد و کسانی که به این مطلب اعتقاد ندارند یا تجربه ای در این زمینه ندارند و یا هنوز دوران سرشار از احساس خود را نگذرانده اند.

قبل : دورانی که شما تعهد خاص مالی بهم ندارید و صرفا " به کسی که  احساس خوبتان بهم (عشق) بهمراه نیروی جنسی ، فرار از تنهایی  و استقلال از خانواده و رهایی از بعضی قید و بندها ، شما را به او متمایل کرده  ، احساس زیباست ، و خوب و شاد بودن را در انسان موجب میشود ، لحظات قشنگی است که اعتقاد دارم میبایستی در خاطرات ما حک شود و بماند ، روزی برای ادامه زندگی به تک تک آن لحظات ، نیاز پیدا خواهید کرد.

بعد : وقتی 2 نفر زیر یک سقف زندگی میکنند مانند درختانی هستند که هر کدام از یک منطقه آمده اند ، یکی گرمسیری و دیگری سردسیری منظور از سردسیری و گرمسیری تفاوتهایی میباشد که میان 2 انسان وجود دارد ، فرهنگی ، اجتماعی ، مالی ، خانوادگی ، علائق و سلیقه ها و ... حال این 2 درخت را میخواهند در یک منطقه و کنار هم بکارند ، باور دارم اگر هر کدام خود را به دما و منطقه جدید عادت ندهند ، نمیتوانند در کنار هم به باروری و شکوفایی و رشد ادامه دهند ، درخت گرمسیری باید تا حدی کاهش دما و سرد سیری تا حدی افزایش دما را پذیرا باشد.

بعد ازدواج قطعا مشکلات زندگی ، روی منطقی خودش  که عموما" زیاد هم خوشایند نیست را به شما نشان خواهد داد ، روابط جنسی به حلاوت روزهای اول نخواهد بود و  وابستگی های حسی کم خواهد شد.

تا زمانی که چیزی را بدست نیاوردیم تشنه رسیدن به آن هستیم ، وقتی سیراب شویم شاید برایمان اهمیت گذشته را نداشته باشد .(بدون نگاه جنسیتی) عقیده دارم این  مسئله ،   طبیعی ، قابل پیش بینی و حتی میتوان بگویم  ناگزیر زندگی ما خواهد بود .

چاره در آن است که با هر روزی که از زندگی میگذرد مقداری از زمان ، انرژی و فکر خود را علاوه بر درگیری با مشکلات زندگی به حفظ آن هم اختصاص دهیم ، شاید روزی 10 دقیقه هم کافی باشد که به این فکر کنیم که چطور میشود ، داشته های زیبای گذشته را حفظ کرد ، شادتر و بهتر بود و به یکنواختی نرسید، برای مواردی که به تکرار و روزمرگی رسیدم ، راهکار های جدید و متنوع بوجود بیاوریم ، هر زمان حس کردید از هم خسته شده اید و بی تمایل به گذراندن وقت با همسر و شریک زندگیتان هستید ، بدانید که زنگهای اخطار جدایی به صدا درآمده اند.

اجازه ندهید خاطرات خوب گذشته برای شما ، به حسرت بدل شود

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس باران پنج‌شنبه 3 بهمن 1398 ساعت 20:26

من از شب عقدم گریه میکردم و کلا خاطره خوبی ندارم

متاسفم ، امیدوارم الان به آرامش رسیده باشید.گرچه در شادترین روزتون گریه میکردید و ماشین زمان هنوز اختراع نشده و برای گذشته غیر افسوس کاری نمیشه کرد.

راز جمعه 27 دی 1398 ساعت 02:49 http://engiiiroya.blogfa.com

وقتی به حسرت بدل شد باید چه کرد...

از توقعاتمون کم کنیم ، یاد بگیریم که زندگی مشترکه ، وقتی شادی ، لذت و آرامش میخواهیم ، آیا خودمون داریم اینا را به طرف مقابل میدیم؟ یا منتظریم اول او اینکارو بکنه؟
آیا وقتی به خواسته های طرف مقابل میرسیم و تضادی با خواسته های خودمون میبینیم به حرف منطق گوش میکنیم یا احساس؟
و خیلی آیا های دیگه ، سوالتون ساده بود ، جوابش یه زندگیه !

شادی چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 11:42 http://setarehshadi.blogsky.com/

به نظر من 5 سال اول زندگی خیلی سخته و به دلیل همین تطبیق و کنار اومدنه اگر این 5 سال رو بتونیم مدیریت کنیم بعد از اون زندگی روی آرام و شیرین تری رو نشون میده

حق با شماست ، طبق آمار بیشتر جدایی ها در 5 سال اول زندگی اتفاق میفته ، صرفا" بحث زندگی کردن نیست ، ممکنه 2 نفر با هم زندگی کنند ولی زندگی نکنند !
ما میتونیم عالی ، راضی ، شاد،با آرامش و حس اعتماد و کلی چیزای خوب دیگه زندگی کنیم ، گاهی آدما فقط کنار هم هستند ولی با هم نیستند.

یک زن تنها چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 09:43

زیبا بود ولی برای من کمی دیر

متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد