بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بله و نه

وقتی به یک مطلب بله میگویید ، متعهد انجام دادن یک سری موارد میشوید ، ولی فرآموش نکنید هنگام بله گفتن متعهد انجام ندادن یک سری موارد دیگر هم خواهید شد ، بله شما به مفهوم نه به بعضی چیزهاخواهد بود!


پس هنگام بله  به این فکر کنید آیا میتوانید دل از بعضی چیزها بکنید و به آنها نه بگویید ، در حقیقت این نه گفتن ها قسمتی از آن بله شما خواهد بود.

برای مثال میخواهید در یک رشته خاص در دانشگاه قبول شوید و به ادامه تحصیل "بله" میگویید ، آیا میتوانید به میهمانیهای دوستان ، شب زنده داریها ، تا 12 ظهر خوابیدن ها و ... "نه" بگویید؟

در زندگی مشترک که دیگر فکر نکنم نیاز به نمونه باشد.آن چیزهایی که بعد از شروع زندگی و تعهد میبایستی بهشان نه بگویید ، مهمتر از بله گفتن زن و مرد در شروع زندگی میباشد !

اگر توانایی نه گفتن به عادتهای گذشته را ندارید ، بله شما چیزی نخواهد بود جز فریب و گمراهی !

نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 13:39 https://meslehichkass.blogsky.com/

و چقدر خوبه آدم مسئولیت بله هایی که میگه را بپذیره و بداند که خیلی جاها گفتن نه هم به معنی رهایی از مسئولیت نیست

اصولا به کسی که احساس مسئولیت نداره نزدیک نشین ، راه شناختشم آسونه ، با کسی 5 بار قرار بذارین ، اگر بیش از یک بار بدقولی کرد و دیر آمد، ، بدانید در تمام مسائل کاری یا زندگی نیز جا میگذاردتان و تنها خواهید بود !
یک بار از 5 بار اشکالی ندارد ،یک بار را میگذاریم بر اثر یک اتفاق غیر قابل پیش بینی.

آوریل جمعه 18 بهمن 1398 ساعت 23:47 http://khaterat-e-yekzan.blogfa.com/

کاملا موافقم که بخش بزرگی از موفقیت در هر نوع رابطه، برمی گرده به توانایی شخص در تطبیق دادن خودشون با شرایط جدید، حتی تطبیق با مواردی که اول قولی هم در موردش داده نشده و بعد پیش اومدن.

قطعا در زندگی با مسائل غیر قابل پیش بینی زیادبرخورد خواهید کرد ، اینکه مسیر هر تصمیم در زندگی به سمت بالا بردن کیفیت زندگی و بهبود آن باشد ، میتواند در دوام و آرامش شما موثر باشد.

تنهایی جمعه 18 بهمن 1398 ساعت 19:51

بله نه بله نه
متوجه منظورت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد