بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

راضی هستی؟

گاهی خود آدم هم نمیدونه چی خوشحالش میکنه ، بعضی وقتا حتی به خواسته ای که تا چند وقت پیش براش آرزو بودن هم میرسه ، میبینه اینم نبود آن چیزی که قرار بود راضیش کنه .

من اصلا از سریال خوشم نمیاد ، دوست دارم فیلمی را ببینم که کل ماجرا در یک قسمت اتفاق می افته و منو دنبال خودش نمیکشونه ، شاید برای خیلی ها در زندگی  پایان یک انتظار حس خوبی باشه، اون حسی که راضیشون کنه ، چه با پایان خوب و چه بد ، صرفا از برزخ بیان بیرون ،  قضیه کشدار نباشه و تکلیف زودتر مشخص شه . این منو ارضا میکنه و حس خوبی بهم میده.

نظرات 2 + ارسال نظر
آوریل شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 14:14 http://khaterat-e-yekzan.blogfa.com/

در بلاتکلیفی زندگی کردن رو منم دوست ندارم. حس می کنم مطمئن باشی از تموم شدن چیزی خیلی بهتر از اینه که با انتظار فرسوده شی. اما این که وقتی به چیزی که یه زمانی می خواستیش برسی و راضی نشی... خب شاید زمانش گذشته. هر چیزی در زمان خودش اگه به دست بیاد باارزشه.

میپذیرم و نکته خوبی بود ، زمان دانشجویی یه ماشین معمولی ممکنه آرزوی کسی باشه ،ولی الان شاید داشتن یه ماشین خارجی شاسی بلند هم اون حس را به ما نده.

تیلوتیلو شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 13:38 https://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی وقتا پیش میاد که حتی وقتی تکلیف مشخص هم میشه آدم راضی نیست

این نظر من بود ، کلا وقتی تکلیف روشنه احساس آرامش و رضایت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد