بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به خودتان اعتماد دارید؟


دیدم زن و مردایی که نگران از دست دادن همدیگه هستن ، دلواپس اینن که یکی پیدا بشه و عشقشونو از چنگشون در بیاره.

یه راهش اینه که برای هم یه قفس بسازین و دلتون خوش باشه که طرفتون سالمه و کاری نمیکنه، ولی اگر هم در کوتاه مدت جواب بده در حقیقت خودتون را گول میزنید،یه دزد و سارق هم تو مدتی که در حبس و محدودیت باشه آدم سالمیه ،نتونستن با نخواستن فرق میکنه.


از دید من راه درستش داشتن اعتماد به نفسه ،تا به توانایی های خودتون ، داشته های مثبتتون و‌ خوبیهاتون باور نداشته باشین و اونا رو توی رابطه وارد نکنید،همیشه نگران خواهید بود.


هر وقت حس کردید کسی که میخواهید فقط به شما تعلق داشته باشه را تحت فشار گذاشتید و براش محدودیت ایجاد کردید،بدانید اعتماد به نفس خودتان مشکل دارد و حس میکنید او میتواند شخصی بهتر از شما را جایگزین نماید.

نظرات 5 + ارسال نظر
راز یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 10:08 http://engiiiroya.blogfa.com

دقیقا همینطوره...

خانوم شفتالو یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 08:52

کسی که میخواد بره، بهتر که بره. چون با چنگ و دندون نگه داشتنش دیگه پشتش عشق نیست، اجبار و تحملِ .

کسی که نمیخواد زندگی کنه، قطعا بره بهتره ولی اینجا بحث سر این نیست ، سر اینه که آدمایی که اعتماد به نفس ندارن ، بجای اینکه این قسمت را در خودشون درست کنند ، میرن سراغ اینکه طرف مقابل را محدود کنن ، مثلا زنی که بعد 10 سال زندگی مشترک دیگه به ظاهرش نمیرسه ،اضافه وزن پیدا کرده ، توی روابط خصوصی به تکرار و صرفا انجام وظیفه رسیده و خیلی چیزهای دیگه و اعتماد به نفسش کم شده ، بجای اینکه به فکر تغییر در خودش و تنوع دادن به زندگی و افزایش اعتماد به داشته ها و توانایی های خودش باشه ، از ترس اینکه همسرش بره سراغ کس دیگه شروع میکنه به محدود کردن و کنترل کردنش .
این یه مثال بود ، نگاه جنسیتی ندارم و این قضیه مرد و زن هم نداره.

تیلوتیلو شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 16:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

تو این مقوله وارد شدن و حرف زدن اسون نیست
به تعداد آدمهای روی زمین فکر و ایده و رفتار وجود داره

عقیده من هم همینه ، شخصیت هر کس مثل اثر انگشتش با دیگری متفاوته ، ولی وقتی اعتماد به نفس نباشه بجای صرف انرژی در جهت رشد زندگی ، اونو صرف جنگیدن و محدود کردن طرف مقابل خواهی کر، انسانی که به خودش باور نداره یه موجود ترسو و ضعیفه

آوریل شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 00:28 http://khaterat-e-yekzan.blogfa.com/

کسی که رفتنیه رو باید آزاد گذاشت. موندن اگر با عشق و میل باشه، هر دو نفر یک رابطه از کنار هم بودن لذت می برن. اما به زور نگه داشتن کسی، رابطه رو تبدیل می کنه به رابطه زندانی و زندانبان... ارزش و شان آدم هم زیر سوال می ره.

بارون جمعه 25 بهمن 1398 ساعت 19:33

یه آدم آزاد و با اختیار همیشه بهتر از آدم در بند و تحت فشار و محدودیته.
نکته خیلی خوبی بود ربط دادن اعتمادبه نفس و همینطور توانایی های شخصی به باور داشتن و آزاد گذاشتن طرف مقابلت در زندگی، پس در واقع شخص زندان بان در یه رابطه داره به خودش لطمه میزنه و خبر نداره که مشکل این نوع تفکر خودشه و کمبودهاش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد