بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دکلمه : حافظ، تاب بنفشه

یکی از غزلیات حافظ  ، با اجرای خودم

لطفا" برای دانلود اینجا را کلیک نمایید

نظرات 6 + ارسال نظر
عاطف شنبه 12 مهر 1399 ساعت 19:45

چه قدر صداتون قشنگه

ممنون از حضور شما

زهرا سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 07:56 https://farzandenakhaste.blogsky.com

آدما اونی نیستن که خودشون تصور میکنن ، اونی هستن که دیده میشن ،

جالب بود و آموزنده

خانوم شفتالو دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 22:45

درواقع نه نیست. اما در ظاهر خیلی چیزا.

تشکر بابت انتقاد پذیری.

صبورم مانند سنگ و انتقاد درست را عامل پیشرفت و رشد میدانم ، من از شما ممنونم

خانوم شفتالو دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 20:53

خوشحالم ناراحت نشدید.

اینم یادم رفت اضافه کنم: صداتون بیشتر مناسب دیالوگ و متن های رادیوییِ .

توی دنیا چیزی هم هست که ارزش ناراحتی داشته باشه ؟

خانوم شفتالو دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 19:52

با اینکه دکلمه های دیگه ای از شما شنیده بودم ، بر خلاف قبلی ها این بار تنِ صداتون مضطربم کرد. شاید دلیلش این بود که یه بخش هاییش رو انگار کوبشی و تند خوندین. نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه. یه کم لطیف تر باید بود انگار. صداتون زیاد مناسب این غزل نبود.

آدما اونی نیستن که خودشون تصور میکنن ، اونی هستن که دیده میشن ، سپاس از انتقادتون

تیلوتیلو دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 16:05 https://meslehichkass.blogsky.com/

به به
چقدر زیبا
برای بار سوم دارم گوش میدم
به احترام زحمتی که کشیدید گذاشتم روی تکرار و تمام امروز را همین غزل را گوش خواهم کرد
هرچند نزدیک به آخر غزل احساس کردم خستگی اومده توی صداتون
حتما با تمرین بیشتر بعدها از شما دکلمه های خیلی زیباتری هم خواهیم شنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد