بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

من هیچیم نمیشه !


اگرم بگیرم جزو اون ۹۸ درصدم که خوب میشم ، اتفاقا اون ۲ درصد هم اینجور فکر میکردن !


احتیاط را عقل میگه ، من نمیگم.

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 09:29 https://meslehichkass.blogsky.com/

نام این ایموجی به فارسی (لبخند دوستانه)

خانوم شفتالو جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 22:10

بله بله... تعجب کردم چرا تایید نشده. این کامنت دونی رو هم شانسی باز کردم .اشتباهی اینجا نوشتم.

خانوم شفتالو جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 21:49

توی دینمون از بزرگان داریم که؛ هدف هاتون رو بی سرو صدا انجام بدید و نتیجه را گزارش کنید. (نقل به مضمون کردم). یعنی فقط نتیجه نهایی رو علنی کنیم.
خیلی چیزا تا مرحله رسیدن هزار جور مانع براش بوجود میاد.

فکر کنم نظر شما برای پست لطفا بوق نزنید بود

باران جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 14:03 http://ma3028.blogfa.com

نهایتشم میمیریم!!

سر این موضوع هم نباشه در نهایت اون هست ، همه چیزای این دنیا ، فقر و ثروت، دانایی و نادانی ، فهم و درک ، زیبایی و زشتی ، خوبی و بدی و ... نسبیه ، غیراز همون.

بارون جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 10:30

همیشه همینه، هیچی از ما دور نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد