بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

لطفا بوق نزنید !


عقیده دارم درستش اینه ،  وقتی کاری یا تصمیمی را اجرا کردم و مطمئن شدم که به هدف رسیدم ،آن موقع از آن برای دیگران حرف بزنم.هنوز در مصاحبه نهایی کار جدید قبول نشدید ، به کسی نگویید در فلان شرکت استخدام شدم ، میخواهید رژیم بگیرید ؟ هر وقت ترازو حرفتان را تایید کرد از آن صحبت کنید، با او دعوایتان شده و به همه میگویید دیگه تمومه و از زندگیم پرتش کردم بیرون ، هفته بعد تو رستوران در حال رد و بدل کردن دل و دلبر ،دیده میشوید و خیلی موارد دیگه.منظورم اینه بعد از مدتی کسی روی حرفای شما حساب نمیکنه و به شما بی اعتماد خواهند شد.

 ابتدا اجازه دهید کاری به سرانجام برسد بعد در بوق بدمیدش.



نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 09:18 https://meslehichkass.blogsky.com/

موافقم
گاهی بلند بلند فکر میکنیم و بقیه صدامون را میشنون...

دیدی تو یه مهمونی یکی داره برای دیگران حرف میزنه ، دیگران هم دارن با هم حرف میزنن! چون به حرفایی که میزنه اعتماد ندارن و جدی نمیگیرنش.
وقتی هر کاری میخوای بکنی ، بدون به سرانجام رسیدن ، حرفشو به دیگران بزنی ، اون دیگران دیگه برای حرفاتون ارزش لازم را قائل نخواهند بود.

. شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 01:28

جالبیش اینه ک یه عده ای با لباس هم بوق میزنن
یا یه عده ای با حرفاشون بوق میزنن
یه عده ای هم با حرفایی ک نباید بزنن ولی میزنن بوق میزنن(و این رو نشان از روشنفکر بودنش میدونن و‌ توجیه شون اینه ک این حرف ها دیگه عادی شده یا به شوخی گفتم و ...)
انواع و اقسام بوق داریم هر آدمی نسبت به شخصیتش بوق مورد نظرش رو میزنه |:

موافقم

. شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 00:37

جلو بیمارستانم بوق نزنید

آفرین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد