بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عشق کلامی

روزی هزار بارم بگید عاشقتم ، تا در عمل ثابت نکنید با حرفای دیگه تفاوتی نداره، انگار تکرار کنید من گرسنه نیستم،  با هزار بار گفتنش هم  کسی سیر نمیشه!

از دید من نمادهای مادی مثل پول،یکی از جلوه های نمایش عشق و علاقه است ، و چه بسا مطمئن ترین راه هم همین است،کسی اگر از پولش برای شما گذشت بدونید دوستتون داره و اگر صرفا خواست با جملات زیبا ابراز علاقه کنه دو حالت داره یا خلاف میگه یا پول نداره!

گاهی آدما خودشون را هم خوب نمیشناسن ، فکر میکنن آدمهای مهربون ، صبور ، بساز ، با گذشت ، فداکار و احساساتی  هستن ، ولی وقتی عملا در بوته آزمایش زندگی قرار میگیرند میبینن که اون چیزایی که راجب خودشون  فکر میکردن  نیستین و طاقت خیلی از کمبود ها یا سختی ها  را نخواهند داشت و صبر و تحملشون به اون اندازه ای که قبلا تصور میکردند نیست.

 در سن پایین مثلا در محدوده  ۲۰ سالگی آدما بشدت با این نظر مخالفت میکنند ولی همینطور که سن و تجربه بیشتر میشود،متوجه میشوند با حرفهای زیبا و عاشقانه حتی اگر بسیارهم رمانتیک و احساسی باشه امورات زندگی نمیچرخه.


عشق کلامی  ، زیبایی  و امکانات مادی مناسب ، دوام زندگی را تضمین میکنه

نظرات 4 + ارسال نظر
دستخط یک دختر جمعه 15 فروردین 1399 ساعت 20:06 http://niloofarparsi1.blogfa.com/

تنها در عشق نیست که حرف و عمل با هم فرق داره. بعضی مواقع در روابط کاری و اجتماعیم میشه دید.
بیست ساله های الان میزان دوام و سازندگی یک رابطه را اول با پول و نامین اون میدونن بعد عاشق میشن.

کار خوبی میکنن !
واقع بین بودن و داشتن تعادل در منطق و احساس رسیدن به آرامش را آسون میکنه.
البته گاهی توی جمع حضوری که این حرفها را میزنم ، معمولا 20 ساله ها مخالفت میکنند و میگن فقط عشق کافیه ، بالای 25 ، سری بعنوان تایید تکون میدند و 30 به بالا ، چند تا نمونه برای تکمیل حرفای من میارن و از تجربه هاشون میگن.
اصولا کسایی که صرفا با حرف زدن میخوان کاری بکنند ، معمولا از عمل کردن طفره میرن ، چه در زندگی مشترک چه در اجتماع
یادمون باشه بدون فکر و عمل ، حرف زدن ، آسون ترین و بی هزینه ترین کار دنیاست و سخت ترین کار دنیاست وقتی که پشتش اندیشه و تعهد باشه !

بارون پنج‌شنبه 14 فروردین 1399 ساعت 18:57

فکر نمیکنم 20 ساله های الان هم مخالفتی داشته باشن چون به شدت تاثیرگذاره و نمیشه ندید گرفت، تعریف آدمها از خوشبختی یا بهتره بگم زندگی خوب و نرمال واحده فقط اولویتها فرق میکنه،
خوشبختی خیلی چیزها رو شامل میشه که نبود هر کدومشون باعث میشه یه پای زندگی لنگ بزنه، اما بعضی موارد در صورتی که نباشن زندگی فلج میشه که شما بهشون اشاره کردید و خیلی هم درسته، واقعیت زندگی با ذهنیت گل و بلبلی زمین تا آسمون فرق داره، امیدوارم آدمهایی مثل من با دید منطقی تر به این مسائل نگاه کنن، همیشه وقت برای جبران نیست.

Baran پنج‌شنبه 14 فروردین 1399 ساعت 18:10

قناعت،
و قطع طمع از زندگی دیگران..؛امورات زندگی رو بسیار عاشقانه می چرخونه.

و در رابطه با حرف های زیبا و عاشقانه ام،
استاد ابتهاج فرمودن؛"نشود فاش کسی،آنچه میانِ من و تُست/تا اشارات نظر نامه رسان من و توست/گوش کن،با لب خاموش سخن می گویم/پاسخم گو به نگاهی که زبانِ من و توست...."

ویک روایت ازحضرت امیر؛ "خوش ترین زندگی را کسی دارد،که خداوند سبحان قناعت را ارزانیش داده..."

سعدی علیه رحمه ام فرمودن؛"حریص به جهانی گرسنه است و
قانع به نانی سیر."

به نظر شما؟با این اوصاف؟عشق امورات چرخون و
شکم سیر کن نیست؟

هر چه گفتید زیباست و دلنشین ، با روح آدم همنشین ، یه امتحان ساده ، یک یا دو ساعت از شعرهای حافظ و سعدی ، فروغ و سهراب برای فروشنده سوپرمارکت محله بخونید، ببینید یه بسته پنیر بهتون میده؟
یکی از من پرسید زندگی را در یک کلمه تعریف کن ، گفتم حسرت !

سارا(چیکسای) پنج‌شنبه 14 فروردین 1399 ساعت 17:39 http://15azar59.blogsky.com

درسته منم از همونام که اگر توی بوته ازمایش بزارنم قطعا مردود میشم امسال این توی برنامه ام هست که روی خودم کار کنم و بیشتر عمل کنم تا حرف بزنم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد