بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

دکلمه: سلام ستاره

وقتی سلام ستاره را در جمع میخوانم ، بعضی ها به این فکر میکنن که برای خودم اتفاق افتاده ولی اینطور نیست.

تا حالا توی زندگیم گرفتاری حسی نداشتم ، حقیقتش چیزی را تحت عنوان عشق تجربه نکردم ، بودن کسایی که این احساس را به من داشتند یا حداقل ادعا میکردن که دارن ولی هیچوقت متقابلش نبوده و نتونستم مثلا برای یک زن دلتنگ بشم و یا درد جدایی را تجربه کنم !

اعتقاد دارم یه نوشته ، شعر ، ترانه ، فیلم ، نقاشی یا هر اثر هنری دیگه که بار حسی یا اجتماعی داره ، لزوما اتفاقی نیست که برای خالق اون اثر افتاده باشه ، در حقیقت کسی که یه جورایی حس قوی داشته باشه ، میتونه خودشو در احوال و وضعیت دیگران قرار بده و از نگاه آنها به جریان زندگی نگاه کنه و مثلا یک شعر بنویسه.

عاشقانه کم مینویسم ، "سلام ستاره" یکی از اوناست.

لطفا" برای دانلود اینجا را کلیک نمایید

نظرات 8 + ارسال نظر
فرشته شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 11:22

اینم حرفیه
خیلی خب!

لبخند

فرشته شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 10:18

فکر میکنم اشتباهی شده
شما برید تویه دکلمه ی ختم کلام اونجا میبینین که خود نقطه همون سحر خانم هستش

فرشته گرامی ...شما هم میتونید الان با نقطه ، سحر یا هر آی دیِ دیگه اینجا پیام بذارید.
باشه...حق با شماست...نکته مهمی نیست ، خوبه حاشیه ها ما رو از اصل دور نکنه.

فرشته شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 10:05

بله منظورم نقطه هست ولی تویه دکلمه ی دیگه خود نقطه گفته که من سحرم و با این نقطه پیام دادم بر اون اساس نوشتم سحر
من نظر ایشونو رد میکنم چون از نظر من درست نیست و دلیل هم دارم این کار اشتباهی نیست که نظر دیگری رو تایید یا رد کنیم صرفا انتقاد کردم و توهینی به جا نیاوردم....!!!!

اینجا سحر، نقطه و آی دی های دیگه زیاد داریم...تا مطمئن نشم به چیزی شخصا نظری نمیدم...و مطمئن نیستم این سحر همون نقطه دکلمه دیگه باشه.
از دید من گفتگوی سالم یعنی شما نظر خودتو بده و من هم نظر خودم رو...رد یا تایید یه نظرِ دیگه نمیتونه نظری باشه که من قبلا روش فکر کردم و عقیده ای راجبش دارم.
البته همینم که نوشتم نظرِ شخصی منه...لبخند
ممنون از اینکه هستید

فرشته شنبه 7 مرداد 1402 ساعت 09:40

سحر خانوم اشتباه نکن این واقعا تاسف باره که همچین فکری میکنی عاشق شدن یا عاشق بودن دست خود انسان نیست صرفا منظور تو از عاشق شدن عشق ادم به ادمه که این نشونه ی کوته فکری تویه عشق به کتاب خوندن هم عشقه .. عشق به دکلمه نویسی هم عشقه...اگه شما نمیتونی اینو متوجه بشی حداقل تویه فضای مجازی که اجتماعیه اینطور نظر نده...اگه دلشکسته ای با سنگ صبورت حرف بزن .اینطوری دیگران رو خورد نکن

اتفاقا از نظر من کسی که خودش به این معتقده که تا حالا عاشق نشده نشانه ی منطقی بودن اونه نه اینکه احساس نداره نه. صرفا اینکه فرق عشق و هوس رو میدونه... ترسو بودن تو این مسیله بی معنیه!!!!

سحر؟؟؟ ای سحرِ مظلوم ...سحر فقط پرسیده بود گوینده اید؟؟؟ لبخند...فکر کنم اشتباه نوشتید ، احتمالا منظورتون نظر "نقطه" گرامی بود !
خوبه بدون تایید یا ردِ نظرِ دیگران ، صرفا نظر خودمونو بگیم !
ممنون از حضورتون

. جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 02:09

جان را‌ چه خوشی باشد؟ بی صحبت جانانه..

به نظرم کسی ک عشق رو‌ تجربه نکرده یه موجود بدبخته! مثل این میمونه یکی بگه من حس خوشحالی رو‌ تجربه نکردم یا غم رو تجربه نکردم!
تجربه ی یه حس هایی انسان رو انسان تر میکنه و رقّت قلب میاره
اگه تا این حد خودت رو‌ کنترل میکنی تا عاشق کسی نشی پس تو یه موجود ترسویی! میترسی دلت اهلیِ یه نفر دیگه بشه!
البته الان اینا رو نمیفهمیا،وقت سنت بالای ۶۰ بره اونموقع حسرت میخوری
بقول اون مطلب شریعتی راجع به تجربه ی عشق

با احترام به نظر شما ، چیزی که از نظر شما عشق است ، شاید از دید دیگری هوس باشد، معیار ها قطعا با هم متفاوته، عشقی هم اگر باشد با برنامه ریزی نمی آید ،برعکس شما ،عقیده دارم،با کنترل نمیشود جلویش را گرفت.
لطفا نظر خودتون را راجب ترس بعضی از افراد از معرفی خود هنگام نظر دادن در یک وبلاگ را نیز بفرمایید. (لبخند) ، البته از دید من مهم نیست، اینجا بحث بر سر چالش ذهن میباشد نه اسم و آدرس افراد !

الی سه‌شنبه 19 فروردین 1399 ساعت 08:21

سلام
منم دقیقا حس شمارو دارم...عاشقی رو تجربه نکردم دلتنگ کسی نبودم تو جدایی از بقیه چه زن چه مرد.
یه بار پروفایلم یه متنی گذاشتم کلی سوال پیچ شدم کهدقصیه چیه در حالیکه من به قول شما در حس و موقعیت افراد دیگه بودم واصلا منظور خاصی پشتش نبود

افرادی که در تعادل بین احساس و منطق موفق هستند ، معمولا گرفتاری حسی آنچنانی ندارند ، چون منطق اجازه رشد بیش از حد و کنترل نشده احساس را به آنها نمیده.

سحر دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 11:46 http://roya-94.blogsky.com/

شما گوینده این؟

اگر منظور کار من هست ، نه ، ولی فکر کنم تمام کسایی که میتونن حرف بزنن ، گوینده باشن !

آوریل یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت 14:46

صداتون خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد