بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: نیمه پر لیوان

کارهایی که ازش نجات یافتیم :


هر جا میرسیدیم یه آدم سیر یا پیاز خورده مارچ و مورچ میبوسیدمون  و موقع بوسیدن هم گردنتو میگرفت و تا 3 بار بوسیدنش تکمیل نمیشد ولت نمیکرد !


 روم به دیوار ، میرفتی خونه کسی ، طرف رفته بود .... میومد بیرون و دستشو طرفت دراز میکرد که باهات دست بده !


صبح تا شب تو این مراکز خرید ولو بودیم و نصف چیزایی را هم که میخریدیم ، استفاده نمیکردیم.


هی میرفتیم رستوران و برای خوردن غذایی که معلوم نبود از چی تهیه شده و مسموم کردن خودمون،  پول هم میدادیم !


موقع عید آدمایی را که سال بسال نمیدیدیم و اسمشون را هم یادمون رفته بود ،مجبور بودیم ، عید دیدنی بریم و آنها هم بیان بازدید ، بعد عید هم 4-5 کیلو اضافه وزن آورده بودیم ، یه خاطره واقعی دارم از این مطلب ، بچه که بودم یه بار یکی از بستگان دور آمد خونمون عید دیدنی ، ماشین هم نداشتند ، بعد از اینکه رفتن ، مادرم گفت تا وقت داریم بریم بازدید پس بدیم ،یک ساعت بعد ما رفتیم خونشون ، داشتیم ماشین را پارک میکردیم که اونا تازه از خونه ما رسیده بودن دم در خونشون !  الان دارم فکر میکنم چرا سوار ماشین نکردیم و با خودمون  نیاوردیمشون؟ خوبه این کارای خنده دار تعطیل شد.


اونایی هم که با مادرشوهر، خواهر شوهر ، مادر زن ، خاله عروس ، عمه داماد و ... مشکل داشتند ، به بهانه قرنطینه و اینکه اونا سنشون بالاست و ممکنه مریض بشن ، نمیرن آنجا و برای مدتی از دست انواع نیش ، کنایه  و طعنه خلاص شدند و دارن یه نفس راحت میکشن.


عروسی و تولد و سالگرد و جشنهای دیگه هم تعطیل شده ، لازم نیست نگران این باشید چی بپوشم و آرایشگاه برم و اینا ، کلا  جوری شدید که دیگه اپیلاسیون هم جواب نمیده ، بعد این قضایا باید یه وان از مواد موبر درست کنید و 24 ساعت برین توش بخوابید یا یه ماشین چمن زنی بخرید !


به بهانه های بهداشتی میشه دیگه هیچی به هیچکس قرض ندی ، مثلا همون رفیقی که هی ازت یه چیزی قرض میگره و نمیاره ،اینبار یه فیلم از عطسه کردنت رو تو خونه ،  تو اینستا بزار ، هیچکس دیگه هیچی ازت قرض نمیگیره !


زنتون اگه ازشما چیزی خواست ، میتونی با دهن باز و تعجب کرده بپرسی : عزیزم جدی میگی؟  تو از من جون بخواه ولی من سلامتیت را با دنیا عوض نمیکنم ، میترسم اون انگشتری که ازم میخوای آلوده باشه و طلافروشی ها هم تعطیل هستن ،اصلا  دلت میاد شوشو جونت ، عشقت ، امیدت ، مرد رویاهات ، بره بیرون و دیگه برنگرده؟!


البته اگر شوهرتون هم چیزی ازتون خواست ، شما هم میتونین هوشمندانه  به بهانه حفظ فاصله اجتماعی، جبران کنید و  بهش جواب رد بدین !!!


آدمهای فضول ، سخت ترین دوران روزگار خودشونو میگذرونن ، چند وقتی میشه با تعطیلی  مهمونیا و مراسم  ، نمیتونن سر از کار دیگران دربیارن و چند وقت دیگه این وضع ادامه پیدا کنه ، از شدت بی خبری و بی برنامگی  به کما میرن و از دستشون راحت میشید.

***

نظرات 4 + ارسال نظر
... چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:47 https://darrahgozarebad.blogsky.com/

سلام
برای ما نیمه خالی لیوان اتفاق افتاد!
همسایه معتادی داریم که گاه و بیگاه از ما پول قرض می کند. قبل از کرونا مبلغی دستی گرفته بود و حالا می خواست پس بدهد و ما به دلایل بهداشتی نمی خواستیم پول را پس بگیریم!
هر شب چراغها را نیمه خاموش می کردیم تا فکر کند ما نیستیم اما
او مرتب زنگ می زد و سوهان روح ما می شد
بالاخره یک شب به ستوه آمدیم و نقشه ای کشیدیم: از سوپرمارکت مجاور به صورت تلفنی خرید کردیم و آنقدر خرید ها را پس و پیش کردیم تا قیمتش دقیقا معادل قرض آن همسایه محترم شود و سپس وقتی در زد از پشت در به او گفتیم که معادل آن مبلغ به سوپر بدهکاریم و لطف کند برود تسویه کند !

باز هم نقشه خوبی کشیدید ، ترفندی که زدید باز هم میشه نیمه پر لیوان ، کرونا داره فعالیت مغزی ما را زیاد میکنه ! (لبخند)

. شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 01:19

عه پس شما هم از اون خانواده هاش بودین؟! :)))
اوهوم از دست فضولا راحت شدیما...
ولی با تمام مزایا و‌ معایب قرنطینه،من اجتماع پر تحرک رو دوس دارم
هیچ وقت جاهای خلوت رو دوس نداشتم

همیشه گفتم ، شخصیت آدمها مثل اثر انگشتشون با هم متفاوته و شاید همین ، عامل زیبایی دنیای ماست

وِی پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 ساعت 22:39 http://veyy.blogfa.com

خیلی خوبه که نیمه پر لیوان رو میبینید:) ولی نیمه خالیو چه باید کرد؟

واسه نیمه خالی نمیشه طنز نوشت !

رپر پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 ساعت 18:08

با حال بود قلم شیرینی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد