بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

من را چه چیزی میسازد؟

بخاطر پولم منو میخواد ،وگرنه بخاطر خودم نمیخواد.

بخاطر اینکه میدونه در آینده دکتر میشم منو میخواد ، وگرنه خودمو نمیخواد.

چون خیلی زیبا و خوش اندام هستم منو میخواد ، وگرنه خودمو نمیخواد.

منو برای اینکه پدر ثروتمندی دارم میخواد ، نه برای خودم.

***

این مطالب را زیاد شنیدیم و معمولا با بار منفی از آنها استفاده کردیم ، جهت اطلاع اگر کسی شما را را برای مطالب بالا و یا موارد مشابه دیگه بخواد ، از دید من نه تنها کار اشتباهی نکرده ، بلکه کاملا هم محق است.

یادمون باشه"خودم" را  همین چیزا میسازه ، شغل ، ثروت ، زیبایی ظاهر (و البته باطن) ، خصوصیات اخلاقی ،حرفه، خانواده و ...، جمع همین موارد است که ما را شکل میده ، وقتی کسی به شما نزدیک میشه ، خیلی طبیعی است که چیزهایی در بیرون و درون وجودتون دیده که به شما علاقه مند شده و اینکه بخاطر آنها شما را بخواد ، کار غیر طبیعیی نکرده.

خود شما هم قطعا وقتی به کسی علاقه مند میشین ، یک سری خصوصیات درآن شخص برای شما جذاب است و هیچ اشکالی نداره که این دلایل مادی هم باشن  و حتی مستقیم و صادقانه بگید :  قسمتی از خواستن من بخاطر این بود که وضع مالی خوبی داشتی  یا زیبا بودی یا ...

آدم را بخاطر داشته ها و نداشته هاش میخوان یا نمیخوان و از دید من اصلا هم چیز بدی نیست.


http://s11.picofile.com/file/8394612134/blogger_pic.jpg

تصویر قسمتی از "من" (بلاگر) !

نظرات 7 + ارسال نظر
. شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 01:42

این عکس رو عمدی گذاشتی ببینی کیا در کنار پست به عکس هم توجه میکنن؟ |:
خب این عکس یعنی ک چی |: این همه ادیت کردی
حدس میزدما لاغر باشی

مگه آدمها کار غیر عمدی هم میکنن؟

زن تنها چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 10:35

این عکس زیر پست خودت هستی؟؟؟

بله

سپیده سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 01:07 http://3p10.blogfa.com/

سلام
خوب این یه امر طبیعیه
توی طرف مقابلت باید یه چیزی باشه که تورو جذب کنه حالا ممکنه مادی باشه یا معنوی و اخلاقی
اونایی هم که میگن تورو به خاطر خودت میخوام باید مشخص کنن منظورشون از کلمه ی خودت چیه
چون همین خودت هم مجموعه ای از ویژگی ها و رفتارای فرده که باعث ایجاد "خود" شده

سارا(چیکسای) دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 20:21 http://15azar59.blogsky.com

این جور خواستن درصورتی خوبه که فقط قسمتی از خواستن باشه و اگر اون امتیازات از فرد مورد نظر بهر دلیلی گرفته بشه بازم طرف مقابلش پای اون وایسه و به همون اندازه بخوادش در غیر این صورت اونا فقط یه سری امتیازاتی هستن که ممکنه از دست برن

ممنون از نظرت ، موضوع نوشته ، شروع آشنایی و خواستن اولیه است ، در ادامه زندگی قطعا فرق خواهد داشت

زیبا دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 13:00 http://manvaeshgh.blogfa.com

خیلی منطقیه.
رابطه و ازدواج منطقی خیلی خوبه و مشکلات خیلی کمتر میشه در زندگی.
به خاطر همین هست که میگن عشق آدم رو کور میکنه.
همسر من زیبایی نداشت خانواده خوب نداشت ثروت نداشت کار خیلی خوب نداشت حتی اخلاق هم نداشت
و من عاشق چقدر کور بودم. الآن هم پشیمان نیستم چون خیلی تلاش کردم و یک سری نداشته های همسرم رو تبدیل به داشته کردم الآن مدتیه خداروشکر اوضاع کمی بهتره فقط یک مشکل بزرگ هست و اون اینه که من بیش از حد انرژی گذاشتم و این من رو خسته کرده و باعث یک سری مشکلات جدید شده

خسته نباشی !
دقیقا بخاطر اینکه این خستگی ها و کم شدن مشکلات ، برای بار چندم ، توصیه میکنم، در شروع و ادامه زندگی ، بین احساس و منطق تعادل داشته باشید و خصوصا کسایی که در شروع راه هستند از تجربه دیگران استفاده کنند .
حالا چطور میشه متوجه شد که در یک زمینه داریم زیاد احساساتی تصمیم میگیریم؟
جواب اینه که ، هر وقت برای یک کمبود و مشکلی دست به ساختن توجیه های خیالی یا دور از واقعیت و نشدنی زدیم ، بدونیم بخش حسی وجودمون میخواد سر منطقمون کلاه بذاره !
مثالی میزنم که واضح باشه ، دختری از نظر حسی به پسری که نه کار داره و نه امکانات و نه پدر پولدار ! وابسته شده و میبینه که پسر هم بجای درس یا پیدا کردن کار داره با دوستاش میره بیرون و گاهی هم دود و دمی به خمره ، ولی چون وابستگی پیدا کرده ، میگه جوان هست و بعد از ازدواج ، آنقدر عشق ما قوی و کارساز خواهد بود که اونو عاقل میکنه و همه چیز درست میشه ! این یه مدل توجیه خیالی است که منطق خود دختر هم اونو نمیپذیره ولی احساسش دست به ساختن این توجیهات برای آروم کردن بخش منطقی و حقیقت جوی وجودش میزنه.
واقع بین باشیم ، زندگی عاشقانه اوایل ازدواج مدت زیادی دوام نخواهد داشت ، سعی کنیم انتخابی داشته باشیم که هم منطق و هم احساسمون اونو در امتداد زندگی پذیرا باشه .

تیلوتیلو دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 12:16 https://meslehichkass.blogsky.com/

یه چیز طبیعیه دیگه
بهرحال هر آدمی مجموعه ای ازداشته ها و نداشته هاست
همه ی آدمها همینطورین
هیچکس نیست که فقط و فقط مجموعه داشته ها باشه

اینکه بپذیریم ما را بخاطر داشته ها و نداشته هامون میخوان یا نیمخوان ، قدم بزرگیه به سمت واقع بینی و کم شدن یک سری از خود درگیری های روحی و سوال هایی که دیدم گاهی آدمها از خودشون میپرسن .
مثل این که : من چیم کم بود ، که منو انتخاب نکرد ،آدمها اگر به این واقعیت برسن که هر انسانی یه چیزایی داره و ممکنه چیزهایی را هم نداشته باشه که برای طرف مقابل خیلی مهمه ، کمتر با خودشون درگیر خواهند شد.

زیبا دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:38 http://Manvaeshgh.blogfa.com

زیبایی و ثروت همه از بین رفتنی هستند با این اوصاف از نظر شما فردی که به این دلایل کسی رو بخواد به همون مقدار هم محق هست اگر اونها رو از دست داد رهاش کنه و بره سراغ کسی که نکات اینجوری بیشتری داره؟!

در دنیای واقعی این اتفاق کم میفته؟ سوال شما بیشتر در امتداد یک رابطه پیش می آید ، نه در شروع !
موضوع این نوشته ، شروع یک رابطه است ، وقتی شما کسی را میخواهید بعنوان یک مجموعه به او نگاه میکنید و میپسندید و یا نمیپسندید، از نظر زیبایی ، ثروت ، صداقت و البته وفاداری .
ثروت و ظاهر هم از موارد مهم شروع یک رابطه میباشد که قطعا مورد توجه قرار میگیرد، ولی آیا اگر کسی آخر وفا و مهر و محبت هم بود و آهی در بساط نداشت ، در شروع یک رابطه ، میتونه انتخاب شما باشه؟
آیا اگر شخصی بجای خانه و امکانات ، روزی هزار بار بگه دوست دارم ، شما او را بعنوان شریک زندگی میپذیری؟
اینکه کسی منو بخاطر داشته های مادیم هم بخواد از دید من چیز بدی نیست ، ولی کافی نیست ، این قسمتی از منو تشکیل میده و موارد دیگه هم که در نوشته بهشون اشاره کردم ( شغل ، ثروت ، زیبایی ظاهر (و البته باطن) ، خصوصیات اخلاقی ، حرفه، خانواده و ...) سرجاش هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد