بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ازدواج دوم !

آیا هنگامی که قصد ازدواج با شخصی که ازدواج دوم او میباشد را  دارید ، این حق را خواهید داشت تا با همسر سابق او حرف بزنید؟

قطعا انسانها مایل هستند که از گذشته شریک آینده زندگیشان اطلاعاتی داشته باشن ، اگر این اطلاعات ربطی به زندگی آینده او نداشته باشد ، از دید من بدنبالش رفتن اشتباه است ولی اگر این اطلاعات زندگی مشترک سابق او باشد چطور؟ آیا امکان ندارد مشکلاتی که او در زندگی قبلی داشته برای شما هم پیش بیاید؟ آیا میشود صرفا به نقل قول او از زندگی سابقش اکتفا کرد و آن را پذیرفت؟ من میگویم ، نه ! نمیگویم که او صرفا خلاف میگوید و چیزی را پنهان میکند و شاید هم دارد صادقانه با شما حرف میزند ، میگویم او مسائل را از دیدگاه خود میبیند و آن را بازگو میکند و این شاید با واقعیتی که اتفاق افتاده متفاوت باشد.

برای مثال مرد یا زنی بوده که روابط زیاد و نامتعارفی با خانواده اش و یا رفقا و دوستانش داشته به نحوی که زندگی را مختل میکرده ، شاید این موضوع را به نحوی مطرح کند که متعارف به نظر برسد و از نگاه او خارج از اندازه نبوده !

از دید من ، اگر به کسی نزدیک میشوید که ازدواج دوم اوست ، این حق شماست که از گذشته او که قطعا در آینده شما تاثیر گذار خواهد بود اطلاعات واقعی داشته باشید، حتی اگر صحبت محترمانه ای با همسر سابق او باشد !

شاید در این صحبت غرض ورزی هم باشد ولی مطمئن هستم از لابلای حرفهای او که عملا تجربه زندگی با شخص مورد نظر شما را داشته ، میتوانید به نکاتی پی ببرید که در حالت عادی دسترسی به آن اطلاعات  امکان پذیر نخواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 10:39 https://meslehichkass.blogsky.com/

خب من شاید غرض ورزانه این سوال را جواب بدم
ولی مثلا در مورد شخصی مثل من ، من مدارک ثابت شده دادگاهی را ارائه میدم و این حق را به طرف میدم که بخواد با همسر سابق صحبت کنه
اما اگه صحبت کنه دیگه اونو گزینه مناسبی برای ازدواج با خودم نمیبینم
این کاملا شخصی و غرض ورزانه بود
به نظرم میشه با صحبت کردن با خود طرف مقابل ، اطرافیانش و کمی جست و جو به جواب پرسش هایی که میخوایم برسیم
دوست ندارم غرض ورزی و کینه جویی های قدیمی وارد رابطه جدید بشه

اگر مستقیم با خودش حرف بزنی هم خوبه ، ولی آدمها اشکال کار خودشان را درست نمیبینند ، فرض میگیریم که صادقانه پاسخ شما را بدهد ، ولی مطمئنا" مشکل را از دیدگاه خودش دیده و شاید با واقعیتی که در زندگی سابق اتفاق افتاده متفاوت بوده.
کمتر کسی خودش را در مشکلات زندگی مقصر میبیند و همیشه برای رفتارهای شاید اشتباه خود توجیهاتی را نیز خلق میکند.
منظور از این نوشته این نیست که حتما با همسر سابق حرف بزنید ، ولی قطعا دلیل واقعی مسئله ای که باعث جدایی او شده را پیدا کنید ، چون این گذشته ای از اوست که میتواند امتدادش به آینده و شما هم برسد.

دختر غریبه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 15:12 http://strangergirl66.blogfa.com

آخه میدونین؟
مثلا بخواهیم از همسر سابقش بپرسیم اونم به نفع خودش بیان میکنه و ایراد خودش رو نمیگه که چکار کرده که اون رفتار رو دیده .... از خود طرف هم بپرسیم اونم ایرادات همسر سابقش رو میگه



اصلا سخته
یا باید بدون صحبت با همسر قبلی به شناختش پی ببریم یا کلا بیخیالش بشیم!
برخورد با آدما ممکنه متفاوت باشه
ممکنه با همسر اول یه نوع برخورد داشته باشیم با همسر بعدی یه جور دیگه چون تفاوت رفتاری داریم

در انتهای نوشته به این مطلب اشاره کردم ، میشه از لابلای صحبتها حتی اگر با غرض هم باشه به یه چیزایی رسید ، با آن قسمت حرفتون موافقم که شخصیت انسانها در مقابل شخصیتهای متفاوت ، رفتارهای متفاوتی از خودش نشون میده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد