بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: دلال نظر !

دلال نظر : آقا چند تا نظر گذار حرفه ای میشناسم که بیان تو وبلاگت برات نظرای توپ بذارن با ادرس وبلاگ و نام و نشان دار ، از این نظریاتی ها هم نیستن که معلوم نیست خود وبلاگ نویس  گذاشته اون نظرو یا خواننده هاش ! جوری ازت تعریف کنن که مادرتم قوربونت نمیرفت !

من: نه آقا ممنون ، برای من، خواندن پستهام توسط افراد واقعی مهمه ، نظرات صفر هم باشه برام فرقی نمیکنه.

دلال نظر : د نه دیگه نشد ، همه دوست داران زیر پستاشون 40-30 تا نظر ناب دست اول باشه ، اصلا پستی که نظر نداشته باشه مثل خروسیه که تخم میذاره !

من: دوست عزیز ، اگر خروس شما هم تخم بذاره ، این یه جور تقلبه ، من نمیپذیرم ، به من لذت نمیده ، وقتی حس میکنم کسی داره فکر واقعیشو مینویسه برام ارزشمنده.

دلال نظر: ببین الان داغی تازه شروع کردی ، مثل اون جوجه دانشجوها هستن که تازه از دانشگاه میان بیرون و میرن سر کار میخوان همه چی طبق اصول رعایت شه ، چند سال دیگه که زندگی فشار به چند جاشون آورد اونا هم قاطی باقالیا میشن ! مثل تو زیاد دیدم اولش اینطوری میگن ولی بالاخره راه میفتن ، مرحوم استیو جابز مشتریم بود ،  بیل گیتس هم از مشتریامه ،  اولش ناز میکردن ولی بعدا راضی شدن !

من: (خنده) فرضا که خواستم ، هزینه هاش چطوره ، ببینم از پسش بر میام !

دلال نظر : آهان حالا شدی بلاگی جون خودم ، از اول هم میدونستم اینکاره ای !  ،  نظر داریم تا نظر ، فله ای بخوای باهات ارزون حساب میکنیم ، با نام و نشان و آدرس وبلاگ بخوای یکم نرخش بالاست ، البته در هر صورت نظر مفت نداریم ! اگرم بدخواه مدخواه داری ، وبلاگی هست که باهاش پدرکشتگی داری و حقتو خورده ، فقط یه URL (لینک)بده ، بر و بچز نظرهای مخوف رو میفرستم سراغش ، کلا اعصابشو ...توش، جوری که از نوشتن وبلاگ که سهله ،  اینترنت رو بی خیال شه و بره آتاری عهد بوق بازی کنه .بخش نظرات عشقولانمون هم هست ،  میان اونجا برات نظرات میمیرم برات میذارن ، کلی کشته مرده پیدا میکنی !

من : نه اقا ، مگه میدون جنگه ، هیچوقت تصور اینکه چالش فکر بخواد به توهین و دعوا ختم بشه نداشتم ، قصد عشق و عاشقی هم ندارم فعلا ، نه ممنون ، کلا نمیخوام .

دلال نظر : نمیخوام نمیخوام ، نخواه ، از خداتم باشه ، برو غمبرک بزن که چرا واسه پستات نظر نمیذارن ، منو بگو که میخواستم یه خیری بهت برسونم ، عزت زیاد (صدای کلیک دلال نظر ، در حال فرستان لینک وبلاگ بلاگر به بخش نظرات مخوف!)

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 10:38 http://maryamistyping.blogfa.com/?

واقعا آدم هیچ کامنتی نداشته باشه بهتر از کامنت فیکه..

موافقم

تیلوتیلو دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:45 https://meslehichkass.blogsky.com/


خیلی قشنگ بود
از اون نگاه های خاصی که فقط از خودت بر میاد

ناشناس یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 19:34


خیلی جالب بود.
تا حالا با چنین موردی برخورد نداشتم.
ولی خدای من شاهده بخاطر وبلاگم خیلی خیلی برام نظر میذارن دوستان. البته خیلی هام حرف های زشتی میزنن. ولی هیچ موقعه نفهمیدم ارزش این نظرها برا چی هست ، مثلا اگه زیر یه پست نظر نباشه یا صدتا باشه چه فرقی میکنه؟ در کل نمایش نمیدم هیچ نظری رو. ولی تمامشون و میخونم . مثل همینکه شما گفتید دکلمه ادم برفی رو گوش بدید.
ممنون دوست عزیز خیلی عالی بود

بارون یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 14:22

خدا نصیب نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد