بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تگرگ


هر وقت حس کردید زیادی عاشقید ، خیلی دوست میدارید و سرتاپا احساس هستید و پاسخ مناسب هم از طرف مقابل میگیرید ، از تک تک لحظاتش لذت ببرید و تا جایی که میتوانید طعم خاص و بی بدیل عشق را مزه کنید و بدانید شاید دیگر هرگز سراغتان نیاید و آخرین تجربه عشق ورزی باشد، حتی اگر به او هم برسید !


فقط یک توصیه برایتان دارم ، در آن لحضات تصمیم خاصی برای زندگی نگیرید ،متاسفانه این لحظات بشدت داغ و دوست داشتنی ، عمر زیادی نخواهند داشت، در این مورد مطمئن باشید و تصور  نکنید عشق شما با سایر عشقهای دنیا فرق دارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:20 https://meslehichkass.blogsky.com/

خنده تگرگی؟!

دختر غریبه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 02:33 http://strangergirl66.blogfa.com

من با اون شعر از دوره نوجوانی اشنا شدم و هر از گاهی برای خودم میخونم ... تازه تمرین خط هم میکردم با این شعر
ولی هیچوقت برام عادی نشده
اما خب اگه میگین زیاد نخونم باشه نمیخونم تا همونطور جذاب برام بمونه به یاد حرف شما

اگه کمتر بخوانیش ، خاطرش برات پررنگتر باقی میمونه ، همونجور که یه دوست را گاه بگاه که ببینید،مشتاق تر خواهید بود،البته این دید منه، شما تجربه را میشنوید و این فکر شماست که میبایست انتخاب بکنه.

دختر غریبه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 02:07 http://strangergirl66.blogfa.com

حیف باشه عادی شدن احساسات
احساس طرف مقابلمون عادی بشه شاید تاثیر گذار باشه برای عادی شدنش ... نه؟
نمیدونم ولی هر چقدر فکر کردم دیدم حرف شما پذیرفته تره و هر چقدر اما و اگر ساختم بازم رسیدم به حرف شما

عقیده دارم برای هیجان در زندگی مشترک ، گاهی هم لازمه بسادگی در دسترس نباشیم !

دختر غریبه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 02:01 http://strangergirl66.blogfa.com

روزی این هم برات عادی میشه و دیگه براش هیجان نخواهی داشت ،اون روز یاد حرف من میفتی



ببخشید آقای بلاگر من این کامنتی رو که بهم دادین متوجه نشدم
چه چیزی برام‌عادی میشه؟
گفتم شاید نیایید که جواب رو بخونید و خواستم اینجا بپرسم

ذات عادت پذیرت باعث میشه شعر کوچه مشیری هم که الان برات هیجان داره ، یه روزی عادی بشه و دیگه حس و حال الان را بهتون نده،همونجور که الان برای من عادی شده .
هر چیزی که مداوم و راحت در اختیارت باشه ، یه روزی برات خسته کننده میشه، توصیه میکنم این شعر را زیاد نخوانی !

دختر غریبه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1399 ساعت 00:00 http://strangergirl66.blogfa.com

آره واقعا همینطوره ...
نهایتش ممکنه این حس خوب کوفتمون بشه پس تا میشه در لحظه از لحظات عاشقانه لذت ببریم ...
واقعا چراعمر کوتاهی داره؟

چون احساسه ، تا حالا دیدی یه شبانه روز تگرگ بباره؟ ، عمر احساس هم کوتاهه ، ذات انسان عادت پذیره و هر چقدر هیجان داشته باشه براش، وقتی بهش عادت میکنه ، عادی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد