بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

عاشق پیشه !

پیشه یعنی شغل و کار و حرفه ! مثل همون کاری که هر روز باید بری و بدون اون امورات زندگی نمیگرده. بعضی ها در عشق هم همینطورن ، انگار کارمند اداره عشق و عاشقی هستند ، فرقش اینه توی این اداره پنجشنبه و جمعه و روز تعطیل و شب و روز هم ندارن !

عاشق پیشه  یعنی کسی که هر لحظه باید یه عشقی تو قلبش باشه ، حالا مگه جبر و زوره که وقتی یکی رفته ، بلافاصله جاش پر بشه؟ یعنی چی که من بدون عشق نمیتونم زندگی کنم؟ یخورده به خودت استراحت بده  ، یه مدت خودتو از دیگران خالی کن  و  با خلوت و آرامش خودت  پرش کن !

اینکه هر دم و هر لحظه باید و باید به کسی احساس داشته باشی و یکی باشه که دوست داشته باشه ، فرسودت میکنه ، مردها و زنهایی را دیدم که این مدل زندگی کردن ، باور کنید بیشتر از سنشون دیده میشن و همیشه خسته و مغموم به نظر میرسن.

عادت کردن به اینکه بدون عشق یه لحظه هم نمیشه زندگی کردو هنوز یک ماجرا تموم نشده ، ندیده و نشناخته وارد یه ماجرای عشقی دیگه میشن ، این باعث میشه که نتونن در نهایت یک انتخاب موندنی و درست داشته باشن.

عاشق پیشگی یعنی ، همیشه باید دلتنگ کسی باشین و نگران اینکه نکنه اینم بره و باز تنها بمونم، نکنه داره بهم خیانت میکنه ، الان کجاست ؟ 100 بار در روز بهش زنگ زدن و ... ، این موارد آدم را آزار میده ، شادی را ازتون میگیره ، یه مدت تنهایی عاقلانه بهتون خیلی کمک میکنه که فکر کنید تا حالا در زندگی احساسیتون چی کاشتین و چی برداشت کردین؟! این خلوت به شما کمک میکنه تا بهتر بتونین عشق واقعی و بادوام را از هوس آنی تشخیص بدین ، کسی که همیشه دلش با احساس  ، هر چند کاذب ، پر باشه ، چطور میتونه فرصت اینو داشته باشه که با شخص درست زندگیش آشنا بشه؟

عاشقی را پیشه نکنید !

نظرات 5 + ارسال نظر
Bahar دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:03 http://Www.afterrain.blogsky.com

عاشق پیشه ها فکر میکنن که عاشقن، عشقی که امروز بیاد و فردا جاشو بده به یه عشق دیگه اسمش عشق نیس که.. تنوع طلبیه

اونا این تصور را دارن که عاشقن ، ولی از دید من عشقی واقعی و ماندگاره که هم احساس و هم منطق اونو بپذیره ، در یک تعادل مناسب

بارون دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 15:22

عاشقی را پیشه نکنید !

اصلا این جمله رو که خوندم نطقم کور شد دیگه حرفی نمی مونه،
فقط اینکه همیشه اون شخصی که با احساسش زندگی میکنه عاشق پیشه نیست و امکان داره هیچ وقت هم عاشق نشه، بعضی آدما دلی زندگی میکنن، اما اینکه دل دروازه باشه که هر کی ازراه رسید بدون شناخت و در زدن بیاد تو مصیبته.

منظورم در این نوشته حمله به اصل عشق و احساس نیست که باور دارم احساس زیبایی و منطق دوام زندگی را تشکیل میدهد، انتقاد به کسانی است که برایشان مهم نیست آن طرف قضیه چه شخصی وجود دارد یا چیزی که بینشان هست اصلا عشق و عاشقی هست یا نه ، صرفا میخواهند که کسی را تحت عنوان عاشق یا معشوق داشته باشند!

دختر غریبه دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:18 http://strangergirl66.blogfa.com

اوهوم درسته

دختر غریبه دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:10 http://strangergirl66.blogfa.com

موافقم و هیچوقت نتونستم این دسته از آدم ها رو درک کنم ... چجور میتونن بلافاصله یکی دیگه رو جایگزین کنن؟ ....ای کاش اینطور آدما آرامش پیدا کنن با وجود ثابت یک نفر
خیلی عذاب آوره براشون ....

اصلا من میگم همون یه نفرش را هم یه مدت نداشته باشن !
وقتی از نظر حسی کسی تو زندگیت نیست ، مطمئن باش به خیلی از موارد دیگه زندگی که قبلا بخاطر حضور احساس ، بهش نرسیدی میتونی برسی ، به توسعه کار ، درس ، آموزشهای خاص و خیلی چیزای دیگه .

تیلوتیلو دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 12:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

به نظرم توی رابطه بودن را با عاشقی یه کمی قاطی کردید
من یه فاصله ای بین عاشقی و رابطه ها قائلم
نمیشه دائم و هر لحظه اراده کنی عاشق بشی ، عاشقی خاص تر از وارد رابطه شدن و خوش اومدن و دوست داشتن و دوست داشته شدن هست
ولی میتونی به قول شما دائما توی رابطه باشی...

منظور من کسایی هستند که دقیقا دوست دارن حس عاشق بودن همیشه همراهشون باشه ، هر چند شاید تصور آنها از عشق با آن چیزی که شما فکر میکنید متفاوت باشه ، آنها شاید حضور در یک رابطه را به مفهوم این ببینند که عاشقند و میبایست همیشه کسی باشه که دوستشون داشته باشه ، آنها این رابطه را عشق میبینند و شما صرفا" یک رابطه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد