بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز : دعوای زن و شوهر مهندس کامپیوتر !

زن: این چه وضع خرجی دادنه؟انگار 1 گیگ شارژ میکنی ، انتظار داری  1 ماه اینترنت آنلیمیتد داشته باشم !

مرد : میگم باید یکم رو برنامه نویسی فروشگاه اینترنتیت کار کنم ، کلا داغونه !

زن: لازم نکرده ، عینهو ویندوز XP میمونه خودش ، از من اشکال میگیره !

مرد: عجب ، اون اوایل میگفتی امکانات و تکمیل بودنم مثل ویندوز دهه !

زن : آن موقع هنوز سی پی یوت مثل الان کهنه نشده بود !

مرد: خجالت بکش ، این حرفتو کنترل زد میگیرم  ، یه کاری نکن از زندگیم دلیتت کنم !

زن: بکن ، مگه من فایروالم که جلوتو بگیرم ، برو هر کاری خواستی بکن!

مرد : باشه مواظب باش ،  رکومندت میکنم که منو تحریک نکنی ، برم سراغ یه سیستم جدید !

زن: ببین داری چی میگی (چند قطره اشک) ، از اول هم من ساده لوح بودم ، اگه یه آنتی ویروس درست حسابی داشتم ، زنت نمیشدم!

مرد: حالا اشک نریز ، شبیه ایموجی گریه شدی ، خوب خودت دکمه استارتو زدی!

زن: آخه به تو هم میگن مرد ، عوض اینکه سیستم را ارتقا بدی ، میگی میخوام یه جدیدشو بگیرم؟

مرد: حالا ناراحت نشو ، بیا اصلا یه ری استارت کنیم و از اول شروع کنیم !

زن : من که حرفی ندارم ، دیر وقته ، چطوره بریم به اسلیپ؟!

مرد: موافقم عشق من ، کلا باید کش  و هیستوری خاطرات بد و پاک کنیم !

زن: باشه عزیزم ، پس لطفا آن چراغ را شات داون کن !

نظرات 6 + ارسال نظر
نغمه باران چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 10:25

بدون لطافت نبود زنه
تو همین بحثا برای مهندسای کامپیوتر کلی لطافت هست فقط همه نمیتونن حسش کنن

قطعا همینطوره ، این یه طنز بود ، عقیده دارم هر زنی هر چقدر هم آهنین به نظر برسه (آنگلا مرکل!) درونش لطافت و ظرافت های یک زن را داره !

فاخته جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 13:00

خانم باید همون اول بحث ،آقا رو ری استارت میکرد،و در حین ری استارت کارت آقا رو بر میداشت، میرفت بازار خودشو آپدیت میکرد

یعنی خانمها وسط جنگ جهانی و دعوا ، بهشون بگین بریم خرید ، با لبخند فراخ هیپتونیزم میشن و همه چیزو فرآموش میکنن!

می پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 13:11

آقا پسر (هایی) در زندگیم نبودند و یکی دو نفر از مجازی ها پسر بودند !
ولی نه ! هیچوقت نپرسیدم که خودم چه کردم !
تو پست نوشته بودم که وقتی پی به احساس یک دختر میبرن دوس دارن اذیتش کنن ! انگار که اهدافشون این باشه از ابتدا

معمولا آدمها عکس العمل را میبینند ، عمل های خودشونو نمیبینند !

هدف وبلاگ نویسی امروز پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 13:07 http://http : // hve.blogfa.com

در کل باید عرض کنم مطالب وبلاگتان بسیار جالبه !
موید بمانید .

ممنون از حضورتون

بارون پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 12:17

دعواشون خیلی ماشینی بود!
خطاب به خانم مهندس؛ یکم لطیف تر باش عزیزم

زن بدون لطافت را میبایستی فورمت کرد !

تیلوتیلو پنج‌شنبه 1 خرداد 1399 ساعت 11:56 https://meslehichkass.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد