بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

روانشناسی کفش !

فکر کنید میخواهید یک کفش بخرید و فقط 2 انتخاب داشته باشید :

1- کفشی تنگ ولی زیبا

2- کفشی راحت با ظاهرمعمولی

کدام را انتخاب میکنید؟

کمی فکر کنید و خودتان را در موقعیت واقعی خرید کفش تصور کنید و سپس ادامه مطلب را بخوانید.


اگر زیبایی را انتخاب میکنید و فشار کفش را به پاهایتان تحمل میکنید ، خیلی احساساتی هستید و مطمئن باشید ظاهر آدمها برای شما مهمتر از باطن آنها میباشد. و اگر روزی بخاطر احساستان تحت فشار هم قرار بگیرید ، چون انتخاب خودتان بوده آن را تا جایی که توان داشته باشید تحمل خواهید کرد.


اگر کفش معمولی ولی راحت را انتخاب کنید ، تعادل شما در منطق و احساس مناسب میباشد یا در آینده خواهد شد ، فردی هستید که بخاطر دیگران زندگی نمیکنید و خودتان را بیشتر دوست دارید.

نظرات 7 + ارسال نظر
Maryam goli چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 11:58 Http://173265.blogfa.com

من انقده بیخیالم که ممکنه دمپایی بپوشم برم بیرون

حالا چرا دمپایی ؟
در کل کار خوبی میکنی ، من هم اگر صرفا 2 انتخاب داشتم ، قطعا راحتی را انتخاب میکردم ، زیاد هم بد نیست که اگر کت و شلوار با کفش کتونی بپوشی ، باز یه قدم از دمپایی شما جلوتره ! (لبخند)

Meli_n سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 12:55 http://Mosaferelahzehaa.blogfa.com

Ghatan 2

ممنون از نظرتون

Maryam goli سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 11:57 Http://173265.blogfa.com

منم با حرف دختر غریبه موافقم
میشه کفش زیبا و راحت داشته باشیم

اگر بشه که خیلی خوبه ، ولی این نوشته فقط 2 گزینه داره !
و بحث مابین زیبایی و راحتی است. در حالتی که فقط بتونین بین این دو انتخاب کنید و انتخاب دیگه ای نباشه ، کدوم را انتخاب میکنید؟

دختر غریبه دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 19:49 http://strangergirl66.blogfa.com

زندگی با خرید کفش فرق میکنه!
در اینصورت من زندگی راحت با ظاهر معمولی رو انتخاب میکنم
ولی در انتخاب کفش نظرم همونه ... زیبا و راحت

دختر غریبه دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 19:26 http://strangergirl66.blogfa.com

چرا به زور؟
کفش زیبای راحت هست. فقط باید وقت گذاشت برای خریدش که من اینکارو میکنم
زیبا و راحت نباشه نمیخرم حتی بدون کفش باشم
من احساساتیه منطقی ام ... لبخند

معمولا انتخابهای واقعی همینی هستن که من نوشتم ، میون ظاهر زیبا ولی زندگی سخت و ظاهر معمولی ولی زندگی راحت ، فقط میتونی یکی را انتخاب کنی ، همه چیز تمام و کامل نداریم متاسفانه !

دختر غریبه دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 19:06 http://strangergirl66.blogfa.com

من کفش زیبا ولی راحت رو انتخاب میکنم
لبخند

این مورد جزء گزینه ها نبود ، شما شامل مواردی میشید که بزور هم که شده میخوای همه چیزو با هم داشته باشی ! (لبخند)

بارون دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 19:01

قطعا و بدون شک گزینه 2،
حتی به فکر کردن هم خیلی نیاز نداره، کفش زیبا فقط یک بار که پا رو اذیت کنه و نتونی باهاش راه بری ذره ای از زیباییش نمیتونه راضیت کنه که چون کفشم زیباست پس به راهم ادامه بدم، حتی اگر بخوای هم پاهات باهات راه نمیاد، علاوه بر این کفش زیبا در مدت زمان اندک، زیبایی اولیه رو از دست میده و بعد از مدتی فرقی با یه کفش معمولی نداره ولی در عوض با انتخاب کفش معمولی اما راحت میتونی باهاش هر جا خواستی بری و رفیق پاهات میشه برای تمام قدمهایی که بر میداری.

این اتفاقی هست که در زندگی واقعی هم میفته ، زیبایی ظاهر اگر بهمراه راحتی و آسایش نباشد ، قطعا بعد مدتی شما را از زندگی بیزار میکند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد